Kirjoittaja Aihe: Säätiedotus 26  (Luettu 30460 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #30 : 22.06.15 - klo:22:42 »
Muutamassa tunnissa on tullut 18 mm vettä, se on paljon, eikä jääne tähän.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #31 : 24.06.15 - klo:07:08 »
Mittalasiin tuli kaikkiaan 39 mm vettä. Nyt luonto kuivattelee itseään. Kasvu olisi varmasti mahtava, jos tulisi oikein lämminta, jonkun aikaa voisi olla hellettäkin.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #32 : 24.06.15 - klo:08:26 »
Hop hop!
Hop hop!
Hop, sammakko loikkaa!
Hop hop!
Hop hop!
Taas se sammakko loikkaa.

Koko päivän satoi vettä.
Hop, sammakko loikkaa.
Koko viikon satoi vettä.
Taas se sammakko loikkaa.

Eräs viisas mies kertoi
Hop, kuinka se loikkaa!
Että sammakko loikkaa aivan aina kolme kertaa kaksi ensimmäistä kertaa
Hop! Vettäpä roikkaa.

Hop hop!
Hop hop!
Hop, sammakko loikkaa!
Hop hop!
Hop hop!
Koko päivän se loikkaa!

Koko viikon satoi vettä.
Hop kuinka se loikkaa
Viime viikon satoi vettä.
Kas, sammakko loikkaa.

Eräs viisas mies kertoi
Hop, kuinka se loikkaa
Että sammakko loikkaa silloin tällöin kolme kertaa vasta kolmas loikka tietää
vuorenvarmaa poutasäätä

Hop!
Sammakko, loikkaa!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #33 : 24.06.15 - klo:08:28 »
 :repee:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #34 : 24.06.15 - klo:13:02 »
 :039:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #35 : 24.06.15 - klo:13:53 »
Vähän pilvi rakoili että ihmiset syöksähtivät kaupoille. Kerkesin dallailla puutarhassani, ainakaan ei ole tarpeen kastella talon yhteiskukkia. Pikkuisen siinä paistoi päivä ja kasvit ojentelivat kaikkia kasvustojaan. Ne ovat edenneet erinomaisesti.

Ikävöin hemppojani. Kuinka saada ne takaisin? Monipuolinen tarjoilu on.

Nyt meni pilveen ja mmmmmusssstaan menikin. Kai kohta jytinä käy. Kas ettei särje päätäni, se kun on yleinen ukkossään merkki. Ehkä tämä osuu niin liepeelle tai siellä vasta neuvotellaan pilvissä iskeäkö. Ei...  Kun kerkisin todeta heti vihloo. Jossakin on ukkosen ilma menossa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #36 : 25.06.15 - klo:09:49 »
On jyrähtänyt kertaa yksi.  Aivan kuten säätieto totesi ei nyt sada mutta kolea tuuli vimoo pitkin maisemaa. Vihreää on.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6329
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #37 : 25.06.15 - klo:14:28 »
Mainio sää siivota kaappeja ja varastokomeroa. Saisin vain aikaiseksi.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #38 : 26.06.15 - klo:15:00 »
Märkää on sade Tammelan pitäjässäkin. Ajellessa paistoi aurinkokin lyhyen aikaa, mm Orituvalla.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #39 : 26.06.15 - klo:15:41 »
Märkää on sade Tammelan pitäjässäkin. Ajellessa paistoi aurinkokin lyhyen aikaa, mm Orituvalla.

Kai käytte Korteniemen perinnetilalla savusaunassa  :039:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #40 : 26.06.15 - klo:16:34 »
Iltapäivällä suorastaan lämpeni. Terassini menestyy  :109:  tarkeni juoda.  :kahvi: päivällä joskaan ei aamulla kahvia vielä. Olenpa hyvin hyvilläni tästä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #41 : 26.06.15 - klo:16:37 »
Mikähän siinä on että viimevuonna muista oli liian kuuma ja minusta ihanan lämmin, tänä vuonna valitetaan kylmyyttä mutta en ole sitä edes juuri huomannut, on ihan hyvä ulkoilusää ollut mielestäni. Johtuu varmaan töistä... kuhan jotakin säätä on niin se riittää. :P Huomaan silti tuosta perusneutraalista asenteesta huolimatta turisevani säästä muiden kanssa nyökkäillen ja myötäillen. On se... ilimoja pielly.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #42 : 26.06.15 - klo:16:52 »
Sää on persuharmiton keskustelunaihe. Olen itse tuumiskellut että useasti lämpimäänkin veteen mentäessä sitä koetaan kylmäksi ja olen selittänyt itselleni, se ei ole kylmää, se on märkää.

Kylmyys ei niin järin häiritse, mutta kosteus. Jatkuvasti ja pysyvästi, homehduttavasti ja hyytävästi ja harmaataivaisesti ja harmaavetisesti ja noin. Täällä meilläpäin kaksi talvea nyt pysyi plus kahdeksassa ja navakkatuulisena ja sadekuuroisena. Odotan korkeapainetta nyt, kun osaan pelata sen kanssa kesäisinkin.  :109:  En päästä tajua kankaalle.  :109:  Ja talvi, jona satelisi lunta!

Oletteko havainneet että on muuan seikka joka ilahduttaa mennen tullen useimpia? Lumi! Lumi tulee, ihanaa. Lumi menee, ihanaa. Tarkoitan, pysyvä lumi   :003:

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #43 : 26.06.15 - klo:18:10 »
Kai käytte Korteniemen perinnetilalla savusaunassa  :039:
Tämä on vain tällainen pikakäynti. Tyttärellämme on surua, kun hän jäi leskeksi.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Säätiedotus 26
« Vastaus #44 : 27.06.15 - klo:10:33 »
Tänään, kerta sade on loppunut ja aurinko paistelee, ajelemme porukalla tämän huushollin pihanurmet. Kiva katsella aurinkoista maisemaa.