Kirjoittaja Aihe: Yleinen Urputustopic vol.2  (Luettu 61316 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Liisu

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 53
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #105 : 20.04.07 - klo:15:39 »
näitä voipi tulla tänne vielä useita, mutta kun en päässyt isoseksi saareen! yhyy...
ja äidinkielessä on surkeita auskuja jotka ei yhtään tiedä opetettavasta aiheesta

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Re: Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #106 : 20.04.07 - klo:15:44 »
Lainaus käyttäjältä: "satman"
kirjastovirk


Hm, ihan olin oikein sitten arvannutkin. On ollut kyllä aika leppoisa käsitys niistä hommista mulla. Mutta liekö se sitten liiankin leppoisaa = pitkäveteistä?

Se dvd palaa vieläkin, phuh.

Ja Liisu: harmi isostelu. Mutta ensi vuonna sitten. Ja nyt proleksi!

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #107 : 27.04.07 - klo:16:29 »
Mää nappasin koulukuraattorin testistä 8 pistettä mikä meinaa jo kohtalaista masennusta. Hiphip huraa.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #108 : 15.05.07 - klo:17:22 »
Haikea olo, kun kohta loppuu koulu ja pitkä kesä erossa opiskelukavereista.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #109 : 22.05.07 - klo:19:49 »
Niin mahtavia ilmoja, mutta kun pitää tentteihin lukea. Torstaina ja perjantaina on sekä seuraavana tiistaina. Sitten se loppuu ja alkaa hetikohta sen jälkeen työt. Kävin minä tänään kävelemässä ja kaupungillakin kävin, mutta silti niin kurja olo, kun olisi missä tahansa muualla mieluummin kuin tenttikirjojen ääressä. Motivaatio kadonnut ja keljuttaa. Lukee jonkin aikaa ja sitten huomaa, että ajatukset on jossain muualla eikä muista mitä siinä oli. Eli lukeminenkin on yhtä tyhjän kanssa. Sataisi edes, niin ehkä se saisi ajatukset takaisin kirjoihin. Kurjaa...
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa vaivainen mato

  • Ostaa kotiin viemisiksi hjuhlaoppaan
  • Viestejä: 297
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #110 : 22.05.07 - klo:20:18 »
Kuule Johannes! Muutaman vuoden päästä huomaat, opiskelu oli ihanaa aikaa, oli vastuu vain opiskelusta. Työelämässä tulee vastaan heti, kun avaat työpaikkasi oven. Mikäli olen oikein ymmärtänyt, työpaikassasi ei sallita virheitä, on kysymys ihmishengistä. Tämän vuoksi on aina 'isomman'tarkistettava 'alemman' työt, pitäisi olla ohjeiden mukaiset. Kiireisenä kuumana kesäpäivänä voi kainalossa oleva päre syttyä tuleen.
Aina on näytettävä asiakkaalle, olkoonpa se nuori taikka vanha, suurta ymmärtämystä ja ystävällisyyttä. Vanhan ihmisen pannuun ei mene määräykset helposti, ohjetta joutuu toistamaan. Olen nähnyt tämäa aivan vierestä asioitessani täkäläisessä 'puodissa'.
Tsemppiä vaan.

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #111 : 23.05.07 - klo:12:09 »
Seurasiko kukaan mtv3:n sarjaa Kadotettu (Vanished)? Tuli tiistaisin klo 21-22, eilen viimeinen jakso. Mielestäni tosi hyvin ja mielenkiintoisiin aiheisiin pohjautva sarja, mutta se loppui niin kesken kaiken! Todella monta asiaa jäi täysin avoimeksi. Ärsyttää, kun hyvä sarja loppui kuin seinään, vaikka aiheita uusiin jaksoihin olisi ollut runsaasti. Jäi kyllä niin paha maku suuhun, vaikka muuten sarjasta pidinkin. Pieni urputuksen aihe mutta kuitenkin. Seuraan muutenkin niin vähän tv:tä, että senkin vuoksi.

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #112 : 23.05.07 - klo:16:59 »
Aina hyville sarjoille käy noin. En itse Kadotettua seurannut, mutta Nelosen loistolle Runaway-sarjalle ilmeisesti kävi samoin, eli Jenkkilässä rahoitusta ei suosion puutteen takia saatu seuraavalle kaudelle ja sarja lopetettiin ja vielä surkeasti.

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #113 : 23.05.07 - klo:19:52 »
Kai se taytyy ny tannekin panna, mut KUNTALIITOKSET!
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa Reetukka:)

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 25
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #114 : 25.05.07 - klo:10:05 »
Koeviikko. Miksi ihmeessä minua kidutetaan ja laitetaan lukemaan Biologiaa. Ei minun aineeni, ei sitten millään. Tänään teatteri- reenit ja ei innostaisi ollenkaan.
Huomenna jalkapallo- peli ja polvitaive niin kipiä, ettei pysty jalkaa koukistamaan. Tosi kiva!
Hiukset on kuin harakanpesä, mutta onneksi kampaajalle tunnin päästä.
Serkun kanssa tuli tapeltua niin urakalla, että jalat ja kädet täynnä mustelmia. niitten paranemisessa kestää sitten monta viikkoa. Hameita ja t- paitoja sitten en päälleni voi laittaa.

Että tälläinen urputus lista minulta. Positiivinen asia on, että ulkona paistaa aurinko ja on oikein lämmintä. :D

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #115 : 04.06.07 - klo:21:37 »
Pari päivää takana töissä. Asiaa on opeteltavana niin kamalasti, että ihan hirvittää. Työkaverit varmaan huokasevat helpotuksesta, jos minä joskus opin hommani. Koko ajan pitänyt olla jotain kysymässä.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #116 : 18.06.07 - klo:16:10 »
Watchguard, VPN-softansa ja Windows Vista, etenkin 64-bittinen. Ja samaan syssyyn koko tietotekniikka. Pääsispä tästä sotkusta.

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #117 : 21.06.07 - klo:17:51 »
Hampaat, au! Puhkeaisivat jo viisauden hampaat, niin ei tarvitsisi kärsiä.

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #118 : 21.06.07 - klo:19:02 »
Lainaus käyttäjältä: "Laura"
Hampaat, au! Puhkeaisivat jo viisauden hampaat, niin ei tarvitsisi kärsiä.


Älä suotta odota liian nopeasti, mulla on jo monta vuotta olleet sillein osittain puhkeamatta. Ei tosin oo koskaan koskenut. Hammaslääkäri sanoi, että voisi joskus poistaa, jos ne ei puhkea kokonaan. En innostunut vielä oikein semmoisesta.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa Tina Yvonne

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 36
Yleinen Urputustopic vol.2
« Vastaus #119 : 21.06.07 - klo:21:00 »
Täällä hetkellä kaikki urputukset tuntuvat aivan turhilta. Kuusivuotiian poikani päähän putosi vasara korkealta puusta, isoveli (7 v) rakensi puumajaa ja vasara putosi vahingossa allaolleen päähän. Aikamoinen reikä tuli, mutta selvittiin pelkällä säikähdyksellä.

Varmaan oli suojelusenkeli lapsella apuna ! Kun tällaista tapahtuu, on niin kiitollinen olo Jumalalle pitkään ! Tosi pahasti oli vähällä käydä .

Onhan näitä urputusaiheita silti, esimerkiksi se, että tässä meidän kylässä ei ole missään juhannuskokkoa huomenna.
  Eilen pesemäni matto ei ole vieläkään kuiva, ja  juuri ostamani kännykän käyttö onkin osoittautunut vaikeammaksi kuin luulin...
Olen lammas pienoinen, karitsainen Jeesuksen !