Kirjoittaja Aihe: Unet  (Luettu 118533 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #75 : 30.09.05 - klo:14:24 »
Mää näin unta että sain saksankokeesta (joka oli älyttömän helppo, vaikkakin pitkä, helppous johtunee siitä että A-saksalaiselle lykätään eteen B-saksan koe) vitosen.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Saara

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 33
Unet
« Vastaus #76 : 01.10.05 - klo:22:47 »
Näin unta, että olin raskaana, vaikka en kyllä ollut ihan varma olinko. :?

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #77 : 03.10.05 - klo:17:28 »
Nukahdinpa tässä taas yhtenä päivänä koulun käytävälle kesken hyppytunnin ja nukuin oikein makeasti ja luulin oikeesti olevani kotona ^^ ja yhtäkkiä "kuulin" kuinka meijän koira oli roskiksella! Minä sitä tietenkin siitä heti nousin hätistämään ja huomasin että se olikin vain siivooja jolla oli joku kumma moppitsydeemi joka rapisi. että sillai. semmosta koulussa.
-tottelematon ja paha-

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
Unet
« Vastaus #78 : 03.10.05 - klo:21:42 »
Lainaus käyttäjältä: "Saara"
Näin unta, että olin raskaana, vaikka en kyllä ollut ihan varma olinko. :?
Onko vauvakuumetta :?:

Poissa Saara

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 33
Unet
« Vastaus #79 : 03.10.05 - klo:21:51 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Lainaus käyttäjältä: "Saara"
Näin unta, että olin raskaana, vaikka en kyllä ollut ihan varma olinko. :?
Onko vauvakuumetta :?:


Haha. Enpä tiedä. :P Tai mulla kyllä voi olla aina vauvakuume, tykkään niin vauvoista. Ah.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #80 : 04.10.05 - klo:09:14 »
Mää näin jotain tosi ah(d)istavaa unta.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Unet
« Vastaus #81 : 06.10.05 - klo:08:38 »
Näin unta notta olin rapu.

En ikinä tottuisi saksiin.
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Unet
« Vastaus #82 : 06.10.05 - klo:20:12 »
Minä näin unta että olin sakset. Sitten näin unta että ratsastin lampaalla Sadun kämpässä ja kuningaskalastaja lensi kurkustani sisään asuakseen vatsassani.
työnsin pääni vesimeloniin

Anonymous

  • Vieras
Unet
« Vastaus #83 : 26.10.05 - klo:22:44 »
Epäjalot siniset hirvet tallasivat kaurapeltoani.
Ja aseenani oli vain harava.
Saakurin hirvet.

Anonymous

  • Vieras
Unet
« Vastaus #84 : 26.10.05 - klo:22:45 »
Yllä olleen kirjoitti:

yliväsynyt Juho A.

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Unet
« Vastaus #85 : 28.10.05 - klo:21:53 »
eevi, keerroo se uni minkä näit meilläää!!! se on niin ihana, mutta älkääpistäkö pahaksenne sitä^^ :D
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Maisa

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 33
Unet
« Vastaus #86 : 28.10.05 - klo:22:30 »
Näin unta että Johannalla ja Valdella oli suhde ja ne suuteli bussissa.

(Johanna on esittänyt tästä monta teoriaa kuinka oikeasti olen mustasukkainen ja tulisesti rakastunut Valdeen ja näen unessa Johannan itseni tilalla. Hmmm.. :D)
Nuotin vieressä on aina tilaa!

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #87 : 28.10.05 - klo:23:31 »
toteutan nyt anna-reetan toiveen vaikka tiedänkin että jotkut herkkikset ja tiukkapipot vetää siitä kauheat pultit. niille tiedoksi mua ei kiinnosta tippaakaan teidän mielipiteet enkä ole ollenkaan pahoillani. en yhtään. Jos joku on niin allerginen niin ei tarvii lukea.

näin siis unta että keskustelin Gacktin kanssa. Juttelimme niitä näitä, englanniksi, ja sitten kysyin siltä että mitä mieltä se on kun siitä kirjoitetaan niin sikana fanficejä. se katsoi mua pitkään, naamallaan ilme joka sanoi selvästi: "mitä v*ttua??", otti jostain, tyhjästä luultavasti, paperin ja suhrusti siihen aikansa ja mä mietin että mitähän se puuhaa. ja sitten se antoi sen paperin mulle ja vilkaisin sitä noin sekunnin tuhannesosan ajan ja huomasin että se oli kirjoittanut itsestään fanficin. (saatte onnitella mua tarkkanäköisyydestäni ja huomiokyvystäni, mä en lukenut ensimmäistäkään sanaa siitä ja silti tiesin että se oli fanficci >_<) sitten toistin kysymykseni sellaisella hei-daa-etkö-osaa-englantia-äänellä (ja gackt ei muuten kyllä osaa kovin hyvin. kokemusta on oonhan mä JUTELLUT sen kaa! >_<) ja sitten se huudahti Suureen Ääneen "AHAAAA" ja sanoi että se vihaa niitä sydämensä pohjasta. johtuisikohan mitenkään siitä että MÄKIN satun vihaamaan niitä @w@

näin. kärsikää. mwahaha.
-tottelematon ja paha-

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Unet
« Vastaus #88 : 29.10.05 - klo:10:57 »
Ei kannata vetää hernettä nenään kateellisten panettelun takia! Tämä tarinahan ainakin liittyi tyystin aiheeseen. Mielenkiintoista olisi kylläkin tietää, mitä tämä fanfici tarkoittaa.

Itse ei tullut viime yönä kauheasti nukuttua. Oli nimittäin KöH:n (Körttiksen Horrorklubi) kokouksen aiheena Manaaja.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #89 : 29.10.05 - klo:14:46 »
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"
Mielenkiintoista olisi kylläkin tietää, mitä tämä fanfici tarkoittaa.


siis jonkun fanin kirjoittama juttu jostai idolista tai hahmosta. tarina jonka päähenkilöt ei ole itse keksittyjä. jos vaikka kirjoittaisin jutun harry potterista niin se ois fanficci. näin ei kyllä koskaan tule käymään. mä inhoan fanficejä.
-tottelematon ja paha-