Kirjoittaja Aihe: Unet  (Luettu 115706 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Pinni

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 149
Unet
« Vastaus #60 : 10.08.05 - klo:11:20 »
Näin unta että olin kylässä lestadiolaisperheen luona, ja minua ei päästetty vessaan.

Yritin tulkita tätä unikirjan avulla, mutta ainut tulkinta jonka sain irti oli että "unet saattavat yrittää johtaa unennäkijää kunnioittamaan henkisen minänsä tarpeita".

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Unet
« Vastaus #61 : 10.08.05 - klo:12:26 »
Eli sinulla on oikeasti ummetus ja haluat toistakymmentä lasta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #62 : 10.08.05 - klo:14:20 »
Lainaus käyttäjältä: "Heli"
Pari yötä sitten näin seuraavanlaista unta: Istuin marin kanssa gospelmessussa ja kun tuli kolehtivirren aika pappi kuulutti, että "Seuraavan virren aikana kerätään kolehti Helin ja Marin hyväksi."

 :shock:

Mun kaverilla Helillä oli joskus idea nimeltään Helin Avustusrahasto. Se ei kyllä oikein netonnut. Muutamia senttejä siihen ehkä kertyi, muistan itse antaneeni 10-senttisen, joka jäi vaihtorahaksi Helille synttärilahjaa ostaessa. Nyt en varmaan sitäkään enää juuri nää kun mennään eri kouluihin.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Soopeli

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 174
Unet
« Vastaus #63 : 10.08.05 - klo:17:34 »
Lainaus käyttäjältä: "Heli"
Pari yötä sitten näin seuraavanlaista unta: Istuin marin kanssa gospelmessussa ja kun tuli kolehtivirren aika pappi kuulutti, että "Seuraavan virren aikana kerätään kolehti Helin ja Marin hyväksi."

 :shock:


:D Opiskelijoiden tukemiseksi, siis hyvään tarkoitukseen ;)

Itse näin pari päivää sitten unta, jossa meidän perhe oli oppinut lentämään ilman apuvälineitä. Oltiin vain satuttu samaan aikaan tajuamaan, kuinka helppoa ja yksinkertaista se on. Aluksi vähän huimasi, mutta sitten haettiin kotoa digikameroita ja otettiin ilmakuvia.  :-k

Poissa Pinni

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 149
Unet
« Vastaus #64 : 10.08.05 - klo:19:33 »
Lainaus käyttäjältä: "myyräpartio"
Eli sinulla on oikeasti ummetus ja haluat toistakymmentä lasta.


Olet siis nähnyt saman unen? Kiitos, nyt osaan varautua!

Mikä auttoi ummetukseesi? Pellavansiemenet?

Ja lapsien  ( n. 20 x ) hankinnalla on kohta kiire!

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Unet
« Vastaus #65 : 12.08.05 - klo:20:37 »
jokin aika tässä sitten näin että isä lähetti minut armeijaan!!!!!! ja sen jälkeen sitten päädyin jossainvaiheessa siskoni miehen koulutukseen... IIIIK!!! :shock:
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #66 : 16.08.05 - klo:13:04 »
Tuli viime yönä todistettua, että muistan visa electron -korttini tunnusluvun vaikka unissani.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #67 : 10.09.05 - klo:16:44 »
Vaihto-oppilashaastattelua edeltävänä yönä näin unta mistäpä muustakaa ku haastattelusta, ja multa kysyttiin siinä että kuinka leveitä on junat ja mä (ylläri ylläri) osasin vastata ja sanoin että 2,4 m ja sitten ne kysyi että mikä on junan keskinopeus ja mä sanoin etten mä tiiä ku ne hidastaa aina ku ne tulee meidän viereiselle asemalle. joo.
-tottelematon ja paha-

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Unet
« Vastaus #68 : 12.09.05 - klo:14:07 »
Näin unta että "esikoistyttäreni" sanoi ensimäisen sanansa:

*JokellusJokellus*
HEVOSPOOLO!
*JokellusJokellus*

 :roll:
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Unet
« Vastaus #69 : 12.09.05 - klo:18:13 »
Täytyypä kertoa, että eräänä yönä näin unta, jossa olin kaupassa, jossa oli sairaan kovat alennusmyynnit. Ostin (tai olisin ostanut) sieltä Jaakko Löytyn kokoelman ja levyhyllyn luona keskustelin jonkun kanssa, jolle sanoin, että olisi helpompaa, jos kuolisi pois. Kävelin pari askelta, ja eikös kyseinen henkilö ampunut minut. Viimeinen minkä muistan, on se, kun kaaduin ja joku kumartui puoleeni. Ei muuten sattunut, eikä unikaan ahdistanut yhtään.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Unet
« Vastaus #70 : 13.09.05 - klo:12:02 »
Näin kamalaa unta että jouduin pitämään yhtäkkiä esitelmää valmistautumattomana. Hyy, kammotavaa. Vieläkin vähän epäilyttää oliko vielä kolmaskin esitelmä tähän jaksoon...

Poissa Soopeli

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 174
Unet
« Vastaus #71 : 13.09.05 - klo:14:25 »
Näin unen, jossa pieni noita (n. 30 cm pitkä) vainosi minua. Yritin kamppailla sitä vastaan, mutta sen seurauksena poliisi pidätti minut ja noidan aiheutettuamme järjestyshäiriötä, ja jouduimme samaan vankiselliin. Siellä noita taikoi minut hämähäkiksi ja livisti itse paikalta. Hämähäkkinä pääsin tosin itsekin luikahtamaan kaltereiden välistä. Noita oli tällä välin muuttanut asumaan kotiini, ja soitti sieltä puheluita lankapuhelimella. Olin tässä vaiheessa muuttunut jotenkin takaisin ihmismuotoon, ja kostoksi varastin noidan polkupyörän.

Milloinkohan opin näkemään järkevämpiä unia.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #72 : 14.09.05 - klo:09:41 »
Kolmena peräkkäisenä yönä unta jatkiksesta. Muistan nyt vain kaksi:

1. Olin tullut Saareen etuajassa eikä siellä ollut vasta kuin isosia. Sitten Porkkana ja Lanttu tulivat ja voi sitä ilon päivää. Sit jostain syystä meidän perhe oli siellä mukana ja minä ja Mippo-mappi (pikkuserkun antama nimi meidän Mikolle, olen päätynyt käyttämään tuota nimeä, koska tunnen Mikkoja monta miljoonaa) oltiin venelaiturilla ja sitten se rupesi jotenkin keinumaan ja mää putosin sieltä. Mikko keksi että heittää jonkun melan sieltä mulle ja siellä oli joku vihreä uimalelu-merikäärme joka oli karannut jostain ja kellunut sinne (meidän mökille on joskus rantautunut oranssi samanlainen) ja sillä sitten meloin rantaan. Yhtäkkiä me oltiin meidän mökillä ja mää menin mun märissä vaatteissa (yhtäkkiä mulla oli shortsit ja toppi) saunaan ja me jotain juostiin sieltä rantaan vaikka kallio oli märkä mutta ei silti liukastuttu.

2. Mää olin taas aikasin Saaressa mutta kuitenki liian myöhään että ei ollu enää annantuvassa vapaata. Mää sit yritin saada niitä antamaan meille siitä huoneen ettei Reetan tarvii konkata keppiensä kanssa hyviksen portaita ja annantupa on muutenkin lähempänä. En tiedä sitte sainko.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Nooris

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 71
Unet
« Vastaus #73 : 15.09.05 - klo:17:28 »
Mäki näin jatkisunta. Siinä oli sellanen leirikeskus joka oli Haapajärvellä jossain tosi mehtässä ja siinä oli ranta. Varsinaista jatkista pidettiin siinä rannalla ja kaikki oli lorkkimassa siinä vesirajassa. Sitten mä huusin yhtäkkiä että kattokaa! Kotka! Semmoisen vanhan petäjän latvassa oli todellakin kotka mutta se oli värikäs ku papukaija. Ja Yhtäkkiä sellasia alko lennellä siihen rannalle sielä järveltä päin ja mä huusin että varokaa! Nuo kotkat tulee päälle! Ja sitten joku sano että eikö nuo oo papukaijoja ja mä sanoin että ei kun kyllä ne on kotkia. Ja sitten katoin tarkemmin ja huomasin että voi ne sittenkin olla papukaijoja mutta niillä on sellaiset vihaiset kotkanilmeet... Siihen se loppui. Kai. En muista enempää...
Wombaaaaa!

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #74 : 29.09.05 - klo:22:40 »
mä näin jotai ihan kummaa unta mutten enää muista mistä oli kyse....siinä oli ainakin makkaraa ja voileipiä. sen muistan n_n.
-tottelematon ja paha-