Kirjoittaja Aihe: Nyt 26  (Luettu 15334 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Nyt 26
« Vastaus #90 : 17.12.20 - klo:12:13 »
Matti lähtee minun saattamana kaihi-leikkaukseen. Toinen yritys. Viime viikolla peruttiin leikkaussalin ovella. Olikin henkilökunta-pula.

Ajelen kotiin välillä, sillä homma voi viedä muutaman tunnin, eikä sairaaloissa pidetä tänä korona-aikana ylimääräisistä ihmisistä.

Vaimoni oli pari vuotta sitten, ja se kävi nopeasti ja kivuttomasti eikä toipuminen ollut rasittava. Toivottavasti sinunkin kokemuksesi on sellainen.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33765
Vs: Nyt 26
« Vastaus #91 : 17.12.20 - klo:13:24 »
Eiköhän se suju yhtä hyvin kuin toisenkin silmän leikkaus n. 8 kk sitten.

Olen nyt kotona ja juon kahvia, sekä odotan soittoa koska mennä hakemaan mies kotiin.

 :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Nyt 26
« Vastaus #92 : 20.12.20 - klo:23:28 »
Meikämannekin poikkesi tänne tauon jälkeen, tai ehkä tauko jatkuu....
Olen sen verran yksinkertainen ja tavallinen kansalainen etten osaa osallistua täällä
oleviin monimutkaisen tuntuisiin asioihin, eikä oikein omassa mietintämyssyssä ole mitään
kiinnostavaa kertomisen arvoista.
Hyvää joulun odotusta, iloitaan ja kiitetään siitä hyvästä mitä olemme saaneet.


Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10399
Vs: Nyt 26
« Vastaus #93 : 21.12.20 - klo:04:32 »

Olen sen verran yksinkertainen ja tavallinen kansalainen etten osaa osallistua täällä
oleviin monimutkaisen tuntuisiin asioihin, eikä oikein omassa mietintämyssyssä ole mitään
kiinnostavaa kertomisen arvoista.
Hyvää joulun odotusta, iloitaan ja kiitetään siitä hyvästä mitä olemme saaneet.


   Totuudet ovat yksinkertaisia.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Nyt 26
« Vastaus #94 : 21.12.20 - klo:05:00 »
eikä oikein omassa mietintämyssyssä ole mitään
kiinnostavaa kertomisen arvoista.

Olet minua viisaampi sitten. Olen minä täällä väen vängällä omia arvottomia mietteitäni ja käännökseni ihmisten harmiksi.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22063
Vs: Nyt 26
« Vastaus #95 : 21.12.20 - klo:07:23 »
Olen minä täällä väen vängällä omia arvottomia mietteitäni ja käännökseni ihmisten harmiksi.

On ollut ilo 'harmistua' mietteistäsi.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Nyt 26
« Vastaus #96 : 21.12.20 - klo:08:51 »
On ollut ilo 'harmistua' mietteistäsi.

Yhteistyö näyttää sujuvan tänä aamuna hienosti.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Nyt 26
« Vastaus #97 : 21.12.20 - klo:10:47 »
Nyt, nyt juur toi posti kaks ammattikortin lukijaa kera mutkikkain ohjein, eli toinen lähtiki joululahjaks kun tietooni on kantautunu tarvitsija.

Ja toi järkyttävän etähoitojeni laskun, onni on että KELA  juur nyt sotki ja suoritti tammikuun eläkkeet, silloin pitää hoitaa halvemmasti, lääkkeillä vaikka. En joudu vippaamaan vanhalta isältä, kun ne rupee suotta nostaan siellä verenpaineitaan että eikö sulla riitä rahat. 

No ei riitä mutta jätetään mammona palvomatta, en ole ainoa.  :icon_cool:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: Nyt 26
« Vastaus #98 : 24.12.20 - klo:09:30 »
Kyllä sitä nyt on kilttejä oltu, kun joululahjoja on liikenteessä näin paljon:

Maikkarin uutisotsikko

Posti teki kaikkien aikojen ennätyksensä joulupakettien määrässä – jos paketit asettelisi jonoon, ne kulkisivat Hangosta Utsjoelle ja takaisin

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Nyt 26
« Vastaus #99 : 24.12.20 - klo:10:57 »
Pakastuu ja satelee lunta.
Lähdemme pian haudoille.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6336
Vs: Nyt 26
« Vastaus #100 : 24.12.20 - klo:11:32 »
^^ Onkohan joulukorttien määrässä tehty päinvastainen ennätys.

Ainakin itse sain vain muutaman.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Nyt 26
« Vastaus #101 : 24.12.20 - klo:12:56 »
Pakastuu ja satelee lunta.
Lähdemme pian haudoille.

Siunattua matkaa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Nyt 26
« Vastaus #102 : 24.12.20 - klo:13:44 »
^
Kiitos, olemme jo takaisin, sillä matkaa on vain 15 km. Säräisniemen hautausmaalla oli paljon muitakin omaisiaan muistavia henkilöitä. Meillä oli viiden kynttilän vienti: kolme omaa verta ja kaksi toimeksiantoa. Tyttäremme on haudattuna filistelaisten maalle, joten joudumme viemään kynttilän muualle haudattujen paikalle.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Nyt 26
« Vastaus #103 : 25.12.20 - klo:11:30 »
Että!!

Kivuton aamu monee  aikaan. 

Kova kipu seläs ja jalas rupesi tuottamaan puristavaa rintakipua kaikin maustein, aattoaamuna otin videolääkärin jolta sain ihan siunauksen Panacodille, minulle kun ei tule siitä mitään muuta kuin levoton ja lopun perin  ärtyisä olo että sikälis olen turvassa.

Sekaan heitettiin lihasrelaksantti ja vaikka kokonaisuus pyörryttää ja pikkuisen etoo, niin pumppuoireet meni ja nyt ei koske niin mihkään.  Aatto oli siis niin, se o l i.   

 :109:

 :kahvi: :kahvi:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Nyt 26
« Vastaus #104 : 25.12.20 - klo:12:46 »
Että!!

Kivuton aamu monee  aikaan. 

Kova kipu seläs ja jalas rupesi tuottamaan puristavaa rintakipua kaikin maustein, aattoaamuna otin videolääkärin jolta sain ihan siunauksen Panacodille, minulle kun ei tule siitä mitään muuta kuin levoton ja lopun perin  ärtyisä olo että sikälis olen turvassa.

Sekaan heitettiin lihasrelaksantti ja vaikka kokonaisuus pyörryttää ja pikkuisen etoo, niin pumppuoireet meni ja nyt ei koske niin mihkään.  Aatto oli siis niin, se o l i.   

 :109:

 :kahvi: :kahvi:

Jos olisin Jumala, varmaan julistaisin kivuttomat joulut.  :109:
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.