Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia PayPalista  (Luettu 2748 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Kokemuksia PayPalista
« : 16.02.13 - klo:09:27 »
Onko joku käyttänyt ko. palvelua ja onko kokemuksia: hyviä/huonoja? Olen ajatellut tilata itäblokin maasta tavaraa ja PayPal vaikuttaisi aika turvalliselta maksutavalta ostajan kannalta.
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Kokemuksia PayPalista
« Vastaus #1 : 16.02.13 - klo:10:04 »
Onko joku käyttänyt ko. palvelua ja onko kokemuksia: hyviä/huonoja? Olen ajatellut tilata itäblokin maasta tavaraa ja PayPal vaikuttaisi aika turvalliselta maksutavalta ostajan kannalta.

Olen käyttänyt ongelmitta
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Kokemuksia PayPalista
« Vastaus #2 : 16.02.13 - klo:10:39 »
Siinä tapauksessa pari kysymystä sinulle Seppo:

Pohjatiedoksi ensin, että tarkoitukseni on avata PP tili ilman pankki/luottokorttia. Minulla kyllä löytyy molemmat mutten haluaisi niitä tässä käyttää kun kyse on kertaluonteisesta asiasta. Haluan käyttää PP:tä Visan sijaan siksi kun myyjä on itäblokin maassa ja siihen liittyen on tietty epävarmuustekijä joka toivottavasti osoittautuu aiheettomaksi.


1. Kun olen avannut tilin, niin käsittääkseni siirrän sinne itse omalta tililtäni halutun summan rahaa. Tämän jälkeen annan myyjälle jonkin Paypal -"numeron" tai tunnuksen tai jotain, ja myyjä sen avulla rokottaa PP tiliäni. Meneekö yhtään sinne päinkään? Minun ei siis tarvitse huolehtia muuta kuin rahat PP tilille ja muu hoituu myyjän toimesta?

Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Kokemuksia PayPalista
« Vastaus #3 : 16.02.13 - klo:13:28 »
En ole pariin vuoteen käyttänyt kun olen länteen asioinnut ja lentoyhtiöt eivät monetkaan runne päypalia. Amerikkalaiset käyttävät sitä paljon. Minusta se menee juuri noin kuten kuvaisilit.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Kokemuksia PayPalista
« Vastaus #4 : 16.02.13 - klo:13:50 »
Niin. Myyjä tuota systeemiä ehdotteli ja kertoi sen toimivan näin. Avasin ja aktivoin juuri tilini mutta siellä näytti äkkiseltään katsottuna olevan sellainen mahdollisuuskin että PP tililtä pystyy tekemään samanlaisen tilisiirron kuin tavalliseltakin tililtä. Pitänee oikein uppoutua asiaan paremmalla ajalla.
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-