Kirjoittaja Aihe: Miten päästä sisään?  (Luettu 26602 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #15 : 05.01.10 - klo:11:35 »
No niin, nyt alkaa selvitä...
Väitän että ei selviä...
Melkein kaikesta muusta täällä on kirjoitettu, Eli varo vihaista ylläpitäjää.
Huh.huh...inkontinenssi suoja...kukahan kävisi vaihtamaan...

 :icon_cool:

ps. Miten päästä sisään?...todella tyypillistää... neulansilmään kun alkaa tunkemaan...joo.
« Viimeksi muokattu: 05.01.10 - klo:11:44 kirjoittanut Benkku »

Paikalla Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33772
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #16 : 05.01.10 - klo:11:42 »
Tervetuloa E S ja kaikki hiljattain rekisteröityneet, kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on!

Odotetaan ja kaivataan! :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

santtu-62

  • Vieras
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #17 : 05.01.10 - klo:11:54 »
... kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on!
Höpsis...ei ole kaikille paikkoja eikä tilaa...suljettuna "ovet" ovat... vai väitätkö Riitta-mummi  toisin :icon_wink:
« Viimeksi muokattu: 05.01.10 - klo:12:00 kirjoittanut Benkku »

Paikalla Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33772
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #18 : 05.01.10 - klo:12:04 »
Körttifoorumin sääntöjen (hyvä lukea) puitteissa väitän että on. Ja vahtikoira osaa hommansa. Iso ja turvallinen talonvahti se on.

varo näitä: :064: :070: :074: :075: :093:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

santtu-62

  • Vieras
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #19 : 05.01.10 - klo:12:41 »
... kaikille tilaa riittää, kaikille paikkoja on!
Körttifoorumin sääntöjen (hyvä lukea) puitteissa väitän että on.
Kaksi täysin eri asiaa, vai mitä. Eli kaikille ei riitä tilaa ja kaikille ei ole paikkoja, turha leikkiä ...ehkä parempi kun jätän sanomatta. :icon_cool:

ps.Totuus, miten päästä sisään neulansilmästä, ilman "vahtikoiraa"... No tietysti jos vie "vahtikoiralle" luun...ehkä  :icon_wink:
« Viimeksi muokattu: 05.01.10 - klo:12:43 kirjoittanut Benkku »

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22067
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #20 : 05.01.10 - klo:12:43 »
Benkku taitaa kolkutella jo jämerämpiä portteja kuin Körttifoorumin. Vahtikoirana siellä on Lutherin mukaan itse piru. Sen tehtävä on tosin pelotella ihmiset sisään eikä ulos.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #21 : 05.01.10 - klo:12:51 »
Benkku taitaa kolkutella jo jämerämpiä portteja kuin Körttifoorumin. Vahtikoirana siellä on Lutherin mukaan itse piru. Sen tehtävä on tosin pelotella ihmiset sisään eikä ulos.

Väärin, hän kuiskaa ja houkuttelee ..hänen nimensä on muuten aatu... vanha sellainen. Muistaakseni Sinäkin vierailet hänen luonaa silloin tällöin, samassa pöydässä vielä istuit...  :icon_cool:
« Viimeksi muokattu: 05.01.10 - klo:12:58 kirjoittanut Benkku »

Paikalla Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33772
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #22 : 05.01.10 - klo:13:02 »
Onko se se "vanha-aatu" joka panee toivomaan hyvää, uskoo parasta kaikista lapsen lailla, käyttää vanhasta tottumuksesta virrenvärssyjä, kun ei tunne kirjoituksia?

Eikö körttiläiset pyrikin kanssakäymisissään rakentamaan rauhaa ja kunnioittamaan toisten mielipiteitä?
...

Runsas vuosi sitten minä vain livahdin foorumin ovenraosta enempiä ihmettelemättä.
Se on minun karjalaista sukkeluuttani.

Se viimeinen portti onkin toinen juttu! Olen juuri nähnyt kuinka hyvältä näyttää perillepäässyt.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

santtu-62

  • Vieras
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #23 : 05.01.10 - klo:13:06 »
Onko se se "vanha-aatu" joka panee toivomaan hyvää, uskoo parasta kaikista lapsen lailla, käyttää vanhasta tottumuksesta virrenvärssyjä, kun ei tunne kirjoituksia?
On, se se on vanha-aatu... mutta turha väittää että hän ei meissä asuisi, joten "hurkastelu" sikseen  :icon_cool:

ps. Siksi on hyvä katsoa olisko meillä jokaisella mahdollisesti "tänään" lorahtanut housuihin hieman ... sitä itteensä.
« Viimeksi muokattu: 05.01.10 - klo:13:11 kirjoittanut Benkku »

Poissa mies valaan vatsasta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 690
    • Valokuvia
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #24 : 05.01.10 - klo:15:29 »
ps. Siksi on hyvä katsoa olisko meillä jokaisella mahdollisesti "tänään" lorahtanut housuihin hieman ... sitä itteensä.

Vai värjäytyykö silmä keltaiseksi jos kallistaa päätä?

Riemuisa vastaanotto tuntuu olevan täällä taas uudelle. Jokainen on joskus uusi jossain.
Pienellä palkalla paikkaansa etsimässä

santtu-62

  • Vieras
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #25 : 05.01.10 - klo:15:56 »
Vai värjäytyykö silmä keltaiseksi jos kallistaa päätä?
Tai sitten ei tarvitse edes kallistaa, kun pää on jo täynä,...
Riemuisa vastaanotto tuntuu olevan täällä taas uudelle. Jokainen on joskus uusi jossain.
Totuus...joka päivä on uusi ...armon päivä...niin että turha todellakin mielistellä.
Joten...tervetuloa kaikki uudet "nimimerkit"(ihmiset). Toiv. "vellit housuissa ja pää täynnä kustaa...pirun kustaa" Benkku. :icon_cool:

Poissa Jampe

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2205
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #26 : 05.01.10 - klo:16:56 »
Ei tämä oikein selaamalla ja lukemalla aukene. Mitä mun pitäisi tehdä, jotta edes joku asia aukenisi, että tajuaisin jonkun jutun tai tuntisin oloni kotosaks?


20 Aavemariaa ja 15 min. kyykkyhyppelyä!  -jos ei vieläkään meinaa aueta niin 20 aavemariaa lisää!


No ei vaiskaan!  ei tartte ottaa tosissaan. :003:
Elämä on ihmisen parasta aikaa -Matti Nykänen-

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #27 : 05.01.10 - klo:19:07 »
Joskus tämä  on valitettavan totta - ainakin tunnetasolla.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa mies valaan vatsasta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 690
    • Valokuvia
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #28 : 05.01.10 - klo:19:27 »
Joskus tämä  on valitettavan totta - ainakin tunnetasolla.

Jep. Johtunee varmaan osittain siitäkin, että kaikki mitä itse tarkoitamme ei välity pelkällä verbaalisella viestillä. Aina kai foorumien ongelma. Äkkiä tulkitsemme toisiamme väärin, koska kukaan ei jaksa kirjoittaa saati lukea riittävän pitkiä selostuksia.

Siispä tervetuloa ES, jos se nyt on vaan minusta kiinni.
Pienellä palkalla paikkaansa etsimässä

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Miten päästä sisään?
« Vastaus #29 : 05.01.10 - klo:20:05 »
Jep. Johtunee varmaan osittain siitäkin, että kaikki mitä itse tarkoitamme ei välity pelkällä verbaalisella viestillä. Aina kai foorumien ongelma.
On niin. Minul on rajoitetusti kokemuksia, kun en tunne joka putiikin linkkiä enkä jaksa etsiä, mutta muutama kokemus on. Täällä ollaan suurelta osin varsin tolerantteja. Hyppäsin varsin sattmanvaraisesti kelkkaan ja alkuun oli fiilis kuin yrittäisi liikkuvaan junaan (jätti pahaa jälkeä Hesassa) mutta kyllä se lähtee. Ongelmana on juuri tuo ettei näe millä ilmeellä kommentti heitetään, mutta se on näissä tekstiyhteisöissä aina sama.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.