Kirjoittaja Aihe: Heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman  (Luettu 27587 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Yhä vahvemmin olen muistanut vuosien takaa, oikein tai väärin ymmärretyn sanan joka ondongan kielessä tarkoitti yhtä ihmistä, yleensä ihmistä, ja minusta on tainnut tulla semmoinen "yleensä ihminen".

Mahdatko tarkoittaa sanaa 'uuntu', jonka voi kääntää ihmiskunnaksi tai ihmisyydeksi. Zulukielinen sana 'ubuntu' on tunnetumpi sana. Käyttöjärjestelmä Ubuntun zulunkielinen nimi tulee eteläafrikkalaisesta "Ubuntu"-ideologiasta ja käännetään usein lyhyesti "inhimillisyydeksi toisia kohtaan".

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8322
Mahdatko tarkoittaa sanaa 'uuntu', jonka voi kääntää ihmiskunnaksi tai ihmisyydeksi. Zulukielinen sana 'ubuntu' on tunnetumpi sana. Käyttöjärjestelmä Ubuntun zulunkielinen nimi tulee eteläafrikkalaisesta "Ubuntu"-ideologiasta ja käännetään usein lyhyesti "inhimillisyydeksi toisia kohtaan".

Olen kokeillut Ubuntu käyttistä ja ei ollut inhimillinen. Päinvastoin.

Mun koneeseeni tuli virus ja oli vaikea ottaa pois.
Oli tehnyt itsestään vielä isännän ohjelmalle jolla on ainoa oikeus muuttaa tai poistaa se.
Ei onnistunut millään poistaa, paitsi kun laitoin vikatilaan, niin sitten sain.

Ubuntussa oli ulkokuori tekninen, mutta toimi inhimillisen kierosti.

Jumalallinen ulkokuori mitähän sekin tarkoittaa?
Ehkä entis aikaan ihmiset oli ulkoisesti pukeutuneet uskonnollisesti?

Tik toc.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Mahdatko tarkoittaa sanaa 'uuntu', jonka voi kääntää ihmiskunnaksi tai ihmisyydeksi. Zulukielinen sana 'ubuntu' on tunnetumpi sana. Käyttöjärjestelmä Ubuntun zulunkielinen nimi tulee eteläafrikkalaisesta "Ubuntu"-ideologiasta ja käännetään usein lyhyesti "inhimillisyydeksi toisia kohtaan".

Muistin "ubuntu":n mutta olin varsin epävarma sen merkityksestä. Se on jokseenkin tuo uuntu.  Ideologia on kyllä verraton myös. Olisi mukava ymmärtää koko kieli, niin ymmäretäisi oikein kaikki vivahteet ja käännösmahdollisuudet. Kieliä voi hyvin harvoin kääntää sanasanaisesti.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Olen kokeillut Ubuntu käyttistä ja ei ollut inhimillinen. Päinvastoin.

Mun koneeseeni tuli virus ja oli vaikea ottaa pois.
Oli tehnyt itsestään vielä isännän ohjelmalle jolla on ainoa oikeus muuttaa tai poistaa se.


Siinä oli tekijä hiffannut ihmisen perimmäisen olotilan arvelen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8322

Tota kun jengi funtsaa, että jotkut körtit on liian citykörttejä ja toiset, että homous tai joku hyväksytään kirkossa.
Et on porukkaa kun on liikaa liberaaleja ja toiset liian fundamentalistisia, niin siihen tää ajatus heillä on jumalisuuden ulkokuori, mutta kieltävät sen voiman sopisi hyvin.

Enempi kuin riidellään siitä kuinka kukakin on mitä ja mittailtaisiin toistemme uskoa, niin toivoisin, että jengi menisi rukoukseen ja armon anomiseen

Miksi körttipiispat ei sano, kun heiltä kysytään miksi körtit on liberaalein porukka, että en tiedä, mutta me painotamme armon alla elämistä ja huokailua Jumalan puoleen.
Miten ne ihmiset on sen jälkeen on sitten vaikea sanoa mitään..

Miksi ei painoteta Jumalan voimaa tai tuntemista armosta, rukousta ja muuta sellaista?
Tik toc.