Kirjoittaja Aihe: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.  (Luettu 28944 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #135 : 14.02.20 - klo:01:26 »
olen tuntyvasti terveempi, ulkona ei sada vettä joten pääsin roudaamaan seitsemän sortin roskista neljä laatua, enempi ei pysy käsissä.  Huomenna vien loput, kävelen pikkasen kaupoille ja muutenkin jos jaksan taas pitkän kuumeen perästä.

Aloin kattaa terassille ateriavateja, ja kysyntä on vilkasta. Haistan siilin terassilla myös siinä pesässä.  Joku märkä paleleva polo ilmeisesti löysi turvapaikan. Kämppäni ostaja saa alennusta, mikäli edustaa siilistejä tai lupautuu vakaasti näistä huolehtimaan. Pelastakaa kaikin mokomin lapset, edes äidit jne, mutta ennen muuta siilit.

Kolmatta suurinta en kerro, lennän pianaikaa koko foorumilta.  Sepposille saatan salaa mainita. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #136 : 14.02.20 - klo:17:43 »
Oletpas Sinä salaperäinen! Näin tänään televisiossa, että ei etelässä ole lunta, joten rastaiden pesintä lienee alkanut ja siilukkasi ovat saaneet olla pakkasia paossa.
Olet "verevä" nainen, joten mieti, että voimaasi tarvitaan tällä forumilla. :039:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #137 : 14.02.20 - klo:18:00 »
Sain sähköpostiin kuvia Herttoniemen nuoremman 'pikku-ukon' tanssiaiskuvia.
Hän on nyt siis  Vanha. Tyttö joka on kuvissa käsipuolessa on MM-tason taitoluistelija.

Muutoinkin on ollut hyvä Ystävänpäivä. Koko apteekkireissu oli yhtä hymyä ja halausta. Jopa laitapuolen romani-mies joka oli tupakalla ostarin takapihalla tervehti ja hymyili. Samoin kuin pieni koulupoika joka tuli vastaan. Oli ilm. maahanmuuttaja, tummasilmäinen söpöliini. Liekö koulussa neuvottu olemaan ystävällinen vanhuksille, etenkin tänään.

Jos Leena muutat, on kai sinulla silti nettiyhteys ? Kerro kuulumisia.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #138 : 14.02.20 - klo:18:04 »
Aurinko pilkisteli tänään.
Olisi ollut hyvä kävelysää, mutta oli uimahallipäivä tänään.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #139 : 14.02.20 - klo:19:07 »
Kävin tänään paikallisessa K-marketissa. Se on minun vakio ostospaikkani. Siellä on erittäin mukava nuori mies kassalla. Välillä puheessa vääntää vähän Savon malliin. On erittäin puhelias ja hyvä juttukaveri.
Ostin normaalin kärryllisen viikonloppuruokaa. Kun kaikki tavarat oli menneet viivakoodin kautta, hän heitti tiskin alta tavaroideni sekaan Pandan Sydän -suklaarasian. Sanoi jotai: Ja sitten laitetaan tämmöinen (tai jotain sen tapaista)
Hämmästyin. Kysyin, oliko siihen jokin ostosten rahasumma, minkä ylitettyä rasian sai? Ja poika vastasi hymyillen: Ee-i. Kysyin, ihanko vaan pärstäkertoimella? Nii-in, oli pojan vastaus.  :023:

Koko kotimatkan hymyilytti ja hykerrytti. Kotona huomasin rasian kannessa tarran: Kiitos että olet asiakkaamme T: Kauppias Petteri   :icon_biggrin:
Mukava tapa ilahduttaa vakiasiakkaita. Siinä oli kauppias myös luottanut kassapojan asiantuntemukseen, ketkä on vaioasiakkaita, joille kannattaa rasia antaa. Ehdin nähdä edellä ja perässäni tulevat miesasiakkaat, jotka rasiaa eivät saaneet.
Pyryharakka

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #140 : 14.02.20 - klo:19:25 »
Kävipä sinulla Pyryharakka hyvä tuuri, kun sait suklaarasian. Uskon, että sekä näytät ystävälliseltä että käyttäydyt ystävällisesti tai tuttavallisesti. Sulatit nuoren miehen sydämen.  :icon_lol:

Niin, ketjun aiheena on, jotta mikä teki tänään onnelliseksi. No, mitään ihmeempää onnenpotkua ei ole tänään vastaan tullut, mutta kirjaa "These happy golden years" on mukava ja helppo lukea. On ollut päivä taas pitkästä aikaa, jolloin on ollut aikaa lukea.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #141 : 14.02.20 - klo:19:51 »
Kaikki onnistuu, kun on nuori ja nätti. :039: :039:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #142 : 15.02.20 - klo:13:35 »
Kiitos Riitta-mummi, kyllä laitan.  Täytyy ottaa yhteyksiä niihin ystäviin joita sinne Joensuuhun aikanaan jäi ja selvitellä, miten on maisemat muuttuneet sitten viime näkemäni. Haikailen sinne Niinivaaraan, siellä oli mukavaa asustella, pitää selvittää mitä se Linnunlahti tänäpänä on syöny, Siellä kävin useasti uimassa vielä syksyllä myöhällä, kun en löytäny ikinä sitä avantopaikkaa. Opiskelijat ei tienny eikä kanta-asukkaat osannu neuvoa, kun paikka oli kai liian helppo niille ja minä olen eksyny Hesassa Hämeentiellä...

Mutta väki oli mukavata.

Asuntojen katselu tekee onnelliseksi.     
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #143 : 15.02.20 - klo:13:38 »
Kutsu Lapsi 2:n häihin löysi tiensä perille eilennä.  Se teki kestoiloiseksi.  Hiljotellen taidan tästä parantua taudistani.  Kai se oli influenssa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #144 : 17.02.20 - klo:12:56 »
Tänään minulla on kaksi asiaa, jotka saavat tunnelman kohoamaan:
- kirjaostokseni on viimeinkin postitettu ja odotukseni saa lähipäivinä päätöksen
- odottamani puhelun kertoma asia oli enemmän kuin hyvä juttu minulle

Jee..e, mitenkähän juhlisin tätä - aloittaisiko pääsiäisen vieton jo nyt
vai juhlisinko ensin palmusunnuntain tyyliin ja menisin huiskuttelemaan
tien varteen saniaisen oksia.... :041:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mikä teki minut tänään onnelliseksi 26.
« Vastaus #145 : 17.02.20 - klo:14:53 »
Jatkuu osassa 27
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi