Kirjoittaja Aihe: Aholansaaren tapahtumia  (Luettu 13996 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jaro

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 8
Aholansaaren tapahtumia
« : 21.09.07 - klo:15:26 »
Hyvät ystävät!

Mitä tarkoittaa 'yksi sinulta puuttuu ja sen mukana kaikki'? Viime aikoina on syntynyt tulkintaeroja Paavon keskeisitäkin opeista. Aholansaaressa järjestettävä 28.-30.9. Paavo-seminaari keskittyy näihin tulkintaeroihin, ja kysyy mitä Paavo on tänään.

Seminaarin toteutuminen on kuitenkin vielä avoin, joten myös päiväkävijöiden ilmoittautuminen 24.9. mennessä on välttämätöntä.  

Katsokaa tarkemmin sivuiltamme ja, please, tulkaa Saareen!

Jaro

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Aholansaaren tapahtumia
« Vastaus #1 : 21.09.07 - klo:19:13 »
Ilmoittautukaa, lähtekää, minäkin olen lähdössä! Luvassa kovaa tekstiä, väkevää veisuuta ja kipakoita löylyjä.

Mt

P.S. Ja hyvää ruokaa.

Poissa Jaro

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 8
Aholansaaren tapahtumia
« Vastaus #2 : 26.09.07 - klo:15:14 »
Jouduimme nyt kuitenkin perumaan Paavo-seminaarin, mutta vielä jonakin päivänä palaamme tämän pöydän ääreen. Saari kutsuu!

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Aholansaaren tapahtumia
« Vastaus #3 : 26.09.07 - klo:19:07 »
voi että kun on  hyvä idea
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Jaro

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 8
Aholansaaren tapahtumia
« Vastaus #4 : 27.09.07 - klo:15:13 »
Alan valmistella Saaren ensi vuotta. Kaikki joilla on ohjelmaideoita tai saariajatuksia, ottakaa yhteyttä! Aholansaari on epävirtuaalinen körttifoorumi.

Hölkänen

  • Vieras
Aholansaaren tapahtumia
« Vastaus #5 : 27.09.07 - klo:19:47 »
:roll:

Siinä tapauksessa pitäisi kyllä tulla sinne taas joskus... Voisiko siellä järjestää herännäishenkisen ympäristöpäivän?

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Aholansaaren tapahtumia
« Vastaus #6 : 27.09.07 - klo:20:41 »
Erinomainen tilaisuus ideoida tulevia tapahtumia on Aholansaaren ystäväpäivät 26.-28.10.2007. Sinne kaikki tutustumaan epävirtuaalifoorumiin! Oletettavasti siellä on porukkaa sen verran, että ideoihin saa kommentteja välittömästi.

Varmuuden vuoksi korostan, että Aholansaaren ystäväpäiviin osallistuminen ei edellytä muuta kuin paikallaoloa. Eli vanhaan hyvään körttitapaan mennään - paitsi että lakanat ja tyynyliinan saa nykyisin jo paikan päältä.

Olen jo paikan varannut. Tulen todennäköisesti suoraan KoneAgria-näyttelystä, ja jos, Hölkänen, olet paikalla, voin alustaa aiheesta "Maatalouskoneiden trendit herännäishenkisessä ympäristödiskurssissa".

Mt

Hölkänen

  • Vieras
Aholansaaren tapahtumia
« Vastaus #7 : 28.09.07 - klo:19:32 »
Mielenkiintoista.  :D Valitettavasti olen koulutuksessa Helsingissä silloin...

Onneksi en ole pelkästään tämän todellisen virtuaalifoorumin varassa, vaan käyn myös epävirtuaalisissa opiskelijaseuroissa kahdella paikkakunnalla. :)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Aholansaaren tapahtumia
« Vastaus #8 : 19.11.09 - klo:17:05 »
Harmi kun Aholansaaren pikkujoulu jouduttiin perumaan vähäisten ilmoittautumisten vuoksi  :icon_sad:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Aholansaaren tapahtumia
« Vastaus #9 : 09.12.09 - klo:22:16 »
milloin Saaren (alku)vuoden 2010 ohjelma tulee esille?

joka tapauksessa hyvää joulunodotusta sinne.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Aholansaaren tapahtumia
« Vastaus #10 : 10.12.09 - klo:12:07 »
Vuosi alkaa siioninvirsimaratonilla 1.-3.1.10
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Aholansaaren tapahtumia
« Vastaus #11 : 10.12.09 - klo:19:08 »
Vuosi alkaa myös epävirallisella uudenvuodenvietolla, jonne naamakirjan mukaan on tulossa ainakin 30 nuorta  :109:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Vs: Aholansaaren tapahtumia
« Vastaus #12 : 14.12.09 - klo:10:16 »
Vuosi alkaa myös epävirallisella uudenvuodenvietolla, jonne naamakirjan mukaan on tulossa ainakin 30 nuorta  :109:

Oho, niin paljon? Me ei tänä vuonna tulla, mutta onhan siellä nyt tullut oltuakin jo uudetvuodet '09, '08, '07, '06 ja '05. Tänä vuonna jotain muuta.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Aholansaaren tapahtumia
« Vastaus #13 : 06.05.10 - klo:20:15 »
Aholansaaren ystäväpäivät 28.-30.5.2010 ja Aholansaaripäivä 30.5.2010.

Minä arvoin et Aholansaareen vai Petkeljärvelle ja tällä kertaa kaksipäiväinen retki kansallispuistoon voittaa. Edelleenkään kun ei voi olla kahdessa paikassa samaan aikaan  :-\
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Aholansaaren tapahtumia
« Vastaus #14 : 07.05.10 - klo:05:03 »
Mikä estää arpomasta toista tai kolmatta...kertaa? Jokin periaate vai? Ei ei, ei tällaisessa asiassa periaate ole palaneen puupennin arvoinen.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024