Kirjoittaja Aihe: Totta vai huhua!? (nimim. Kalistaja)  (Luettu 2572 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Totta vai huhua!? (nimim. Kalistaja)
« : 12.01.08 - klo:20:14 »
Yleisellä ja yksityisellä tasolla kerrottakoon: olen vuodesta 1973 asti tehnyt sanoma- ja aikakauslehtijuttuja. Niitä on kertynyt tuhansia. Olen käsittääkseni oppinut erottamaan huhut ja faktat - muutenhan ei tähän päivään asti kestänyt toimittajan työni olisi jatkunut.

    Ylläolevan kerroin kaikille siksi kun tapani tehdä juttuja kyseenalaistettiin tällä foorumilla.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10396
Totta vai huhua!?
« Vastaus #1 : 12.01.08 - klo:21:11 »
Minä en kyseenalaista. Teit hyvän jutun minusta Henkkariin. Kiitos siitä!
Enkä ymmärrä kritiikkiä, syytöksiä. Jos ja kun olet ilmaissut asiat selkeästi, herkkähipiät ovat tulleet ulos. Eikä siinä mitään. Jokin kolahtaa toiseen, jokin kalahtaa. Ymmärrän hyvin sinua ammattikirjoittajana. Skaalasi on erilainen. Ahtaassa mielessä voitaisiin kirjoittaa horjahtamisesta. Tekevälle sattuu ja tällä foorumilla on turvallista irroitellakin. Ei sievistely ole milloinkaan perusteltua, ellei sitten halua miellyttää nirppanokkia. Jonkin hinta sekin voi olla.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Totta vai huhua!? (nimim. Kalistaja)
« Vastaus #2 : 12.01.08 - klo:21:32 »
Tuollaisiin kirjoituksiin on turha vastata. Oli kumma juttu, kun asia on käsitelty ja lukittu jo aikoja sitten. En tiedä tunnetteko toisenne vai liittyykö kirjoitus vain suljettuun ketjuun ja on näin aivan turha.

Päätetään tämäkin turhana tähän. Kyllä täkäläiset ammatitaitosi tuntee.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi