Kirjoittaja Aihe: Sukupuolten lukumäärä ja keisarin uudet vaatteet  (Luettu 11146 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33724
Vs: Sukupuolten lukumäärä ja keisarin uudet vaatteet
« Vastaus #45 : 07.07.22 - klo:18:32 »
Minulle koko homo-kysymys on v a i n  kysymys siitä , että saalo mies rakastaa miestä, nainen naista.

En ole perehtynyt, enkä aio perehtyä noihin moniin asioihin joista P R saivartelee.

Minulle kysymys on rakkaudesta jossa on vetovoimaa, siis eros-rakkaudesta.
Mitä siihen muuta liittyy, on heidän oma asiansa.

Daavid rakasti Jonatania ja Jeesus Johannesta, tietääkseni. Oliko se sukupuolista, en piittaa.
Ymmärrän rakkauden olevan niin suuri voima, että se ylittää normi-kysymykset, lait ja sen asettamat totuudet.

Tuomitsemisen jätän Jumalalle.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Sukupuolten lukumäärä ja keisarin uudet vaatteet
« Vastaus #46 : 07.07.22 - klo:18:41 »
Minulle koko homo-kysymys on v a i n  kysymys siitä , että saalo mies rakastaa miestä, nainen naista.

En ole perehtynyt, enkä aio perehtyä noihin moniin asioihin joista P R saivartelee.

Minulle kysymys on rakkaudesta jossa on vetovoimaa, siis eros-rakkaudesta.
Mitä siihen muuta liittyy, on heidän oma asiansa.

Daavid rakasti Jonatania ja Jeesus Johannesta, tietääkseni. Oliko se sukupuolista, en piittaa.
Ymmärrän rakkauden olevan niin suuri voima, että se ylittää normi-kysymykset, lait ja sen asettamat totuudet.

Tuomitsemisen jätän Jumalalle.

Oih kun ihanasti ilmaistu.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4814
Vs: Sukupuolten lukumäärä ja keisarin uudet vaatteet
« Vastaus #47 : 25.07.22 - klo:11:47 »
Minulle koko homo-kysymys on v a i n  kysymys siitä , että saalo mies rakastaa miestä, nainen naista.

En ole perehtynyt, enkä aio perehtyä noihin moniin asioihin joista P R saivartelee.

Minulle kysymys on rakkaudesta jossa on vetovoimaa, siis eros-rakkaudesta.
Mitä siihen muuta liittyy, on heidän oma asiansa.

Daavid rakasti Jonatania ja Jeesus Johannesta, tietääkseni. Oliko se sukupuolista, en piittaa.
Ymmärrän rakkauden olevan niin suuri voima, että se ylittää normi-kysymykset, lait ja sen asettamat totuudet.
Venäjän valtiontelevision Olga Skabejeva on oikeassa siinä, miten länsimaat ovat seksuaalivähemmistöjensä takia kuolemassa sukupuuttoon. Homoavioliittojen lisääntymisen myötä länsimaiset kansakunnat kuihtuvat pois :eusa_pray:

– Periaatteessa Yhdysvallat ja läntiset kansakunnat ovat yhä lähempänä katoamistaan. Jossain vaiheessa nuo kansat yksinkertaisesti lopettavat lisääntymisen ja sen seurauksena ne katoavat.

Näin jäljelle jäävät vain venäläiset.

– Luonnonvalintaa! Vain parhaista parhaimmat jäävät jäljelle, toteaa Skabajeva innostuneesti.

Lähde

Venäjän televisiossa väitetään länsimaiden olevan sukupuuton partaalla
https://www.verkkouutiset.fi/a/venajan-televisiossa-vaitetaan-lansimaiden-olevan-sukupuuton-partaalla/#95c74723

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Sukupuolten lukumäärä ja keisarin uudet vaatteet
« Vastaus #48 : 25.07.22 - klo:15:40 »


Monessa miehessä on naista, monessa naisessa on miestä. Ihmisiä on moneksi. :kahvi:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Sukupuolten lukumäärä ja keisarin uudet vaatteet
« Vastaus #49 : 25.07.22 - klo:18:37 »
Venäjällä on näitä vähemmistöjä sen verran kuin muuallakin. Niiden oikeuksia vain poljetaan yhä jyrkemmin. Mitä ’parhaista parhaimpien’ lisääntymiseen tulee, löysin virallisten venäläisten tilastojen mukaan tehdyn tiedon:

VENÄJÄN asukasluku on laskenut jatkuvasti Neuvostoliiton romahtamisen jälkeen. Syiksi on mainittu matala syntyvyys, epätasa-arvoinen terveydenhoitojärjestelmä ja maastamuutto.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4814
Vs: Sukupuolten lukumäärä ja keisarin uudet vaatteet
« Vastaus #50 : 26.07.22 - klo:09:52 »
Eikö Olga Skabejeva ole kuitenkin oikeassa siinä, etteivät homot voi lisääntyä keskenään? Jos homostelu on mielestänne raamatullista, luonnollista ja normaalia, niin miksi homoseksuaalit eivät sitten lisäänny luonnollisesti  :017: ?  Pena varmaankin opettaa meille tämänkin asian.  :eusa_pray:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Sukupuolten lukumäärä ja keisarin uudet vaatteet
« Vastaus #51 : 26.07.22 - klo:12:27 »
Jos homostelu on mielestänne raamatullista, luonnollista ja normaalia, niin miksi homoseksuaalit eivät sitten lisäänny luonnollisesti?

Onko erotiikka Raamatun mukaan vain suvunlisäystä? Laulujen laulua lukevalle tulee toinen kuva. Tässä Raamatun rakkausrunoelmassa ei taideta mainita jälkeläisiä lainkaan.

Kirjoitat homoseksuaalien lisääntymisestä kuin he olisivat oma lajinsa. Homojen jälkeläiset ovat kuitenkin usein heteroita ja useimmat homot ovat heteroiden jälkeläisiä. Luonnollisesti.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4814
Vs: Sukupuolten lukumäärä ja keisarin uudet vaatteet
« Vastaus #52 : 26.07.22 - klo:13:16 »
Minulle koko homo-kysymys on v a i n  kysymys siitä , että saalo mies rakastaa miestä, nainen naista.

Daavid rakasti Jonatania ja Jeesus Johannesta, tietääkseni. Oliko se sukupuolista, en piittaa.

Ymmärrän rakkauden olevan niin suuri voima, että se ylittää normi-kysymykset, lait ja sen asettamat totuudet.
Jeesus vietti elämänsä miesten keskuudessa. Oliko Jeesus homoseksuaali, kuitenkin ilman syntiä?  :017:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Sukupuolten lukumäärä ja keisarin uudet vaatteet
« Vastaus #53 : 26.07.22 - klo:14:31 »
:017:

Kaikenlaisella sinäkin vaivaat päätäsi. Onko kysymys sinulle omakohtainen? En tietenkään kaipaa vastausta, koska se ei kuulu minulle. Mieti vastausta itseksesi.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33724
Vs: Sukupuolten lukumäärä ja keisarin uudet vaatteet
« Vastaus #54 : 26.07.22 - klo:15:49 »
Hänellä ( en tarkoita Kristusta )  on jotakin minun ihmiskäsitystäni vastaan.

Hän yrittää olla ovela, mutta parempi on sanoa suoraan ! :023:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6331
Vs: Sukupuolten lukumäärä ja keisarin uudet vaatteet
« Vastaus #55 : 26.07.22 - klo:16:11 »
Eikö Olga Skabejeva ole kuitenkin oikeassa siinä, etteivät homot voi lisääntyä keskenään? Jos homostelu on mielestänne raamatullista, luonnollista ja normaalia, niin miksi homoseksuaalit eivät sitten lisäänny luonnollisesti  :017:

No kyllä minä tiedän ns. luonnollisesti keskenään lisääntyneitä homoseksuaaleja. Tosin siitä en ole varma, mikä kaikki lisääntyminen vaikkapa heteroiden kesken lasketaan luonnolliseksi.

Mutta joo, ei se homostelu ole raamatullista ainakaan. Tai mitä sekin muka tarkoittaa? Kyllähän homostelu sentään mainitaan Raamatussa, toisin kuin vaikka kissat ja perunat ja tiskikoneet ja koripallon peluu, jotka kai eivät sitten ole raamatullisia. Luonnollisen eteen pistin jo edelliseen kappaleeseen merkin ns. Kai minussa on sen verran fyysikkoa edelleen, että kaikki luonnonilmiöt ovat mielestäni luonnollisia, mikä tekee tietysti koko luonnollisuuden käsitteestä älyttömän. Normaalinkin kanssa on vähän niin ja näin, se kun tarkoittaa milloin mitäkin. Joskus se on tilastolliseen enemmistöön kuulumista (eli te miehet olette Suomessa epänormaaleja), joskus se on norminmukaista tai toivottavaa.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Sukupuolten lukumäärä ja keisarin uudet vaatteet
« Vastaus #56 : 26.07.22 - klo:16:17 »
Homous ja homostelu? Rakkaus ja rakastelu? Viisaus ja viisastelu? Elo ja elostelu? Raamatussa tuomitaan homostelu, mutta sanotaanko siellä homoudesta mitään? Mielestäni ei ainakaan mitään tuomitsevaa

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Sukupuolten lukumäärä ja keisarin uudet vaatteet
« Vastaus #57 : 26.07.22 - klo:17:27 »
Kalistajan mukaan on naisessa miestä ja miehessä naista. Se on ihan totta. Käyn ruokakaupassa, laitan ruokaa, käytän astianpesukonetta ja nyyhkin mm. Ukrainan ja ryssien sodan uhreja. Vaimoni on talonmies. Hän tietää mitenkä hilavitkuttimet toimii. Vaimo ei itke.
« Viimeksi muokattu: 26.07.22 - klo:17:33 kirjoittanut juhani »
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6331
Vs: Sukupuolten lukumäärä ja keisarin uudet vaatteet
« Vastaus #58 : 26.07.22 - klo:17:53 »
Kalistajan mukaan on naisessa miestä ja miehessä naista. Se on ihan totta. Käyn ruokakaupassa, laitan ruokaa, käytän astianpesukonetta

Sehän onkin kone. Tietenkin miehen pitää osata sitä käyttää. Jos teillä on tiskikone, se on sinun asiasi. Mutta raamatullinen kapistus se ei ole.

Ratsastusta mietin. Aikoinaan oli ratsuväki, oli lännenelokuvien ratsastavat sankarit, ja taisivat he hurjat hunnitkin hevosilla liikkua. Ja Suomessakin hevonen oli isännän kulkupeli ja traktori ja sen hoitaminen kuului tietenkin hänelle. Nyt on hepat vain tyttöjen puuhaa, ehkä raviurheilua lukuunottamatta. Mutta jos poikana menet ratsastustallille, niin sinua pidetään vähän vinksahtaneena.

Väritkin ovat muuttuneet. Totta kai energinen punainen, Ferrarin väri, kuuluu pojille. Hempeä sininen tytöille. Neitsyt Mariakin perinnetiedon mukaan pukeutui siniseen.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Sukupuolten lukumäärä ja keisarin uudet vaatteet
« Vastaus #59 : 29.07.22 - klo:12:35 »
No kyllä minä tiedän ns. luonnollisesti keskenään lisääntyneitä homoseksuaaleja. Tosin siitä en ole varma, mikä kaikki lisääntyminen vaikkapa heteroiden kesken lasketaan luonnolliseksi.

Mutta joo, ei se homostelu ole raamatullista ainakaan. Tai mitä sekin muka tarkoittaa? Kyllähän homostelu sentään mainitaan Raamatussa, toisin kuin vaikka kissat ja perunat ja tiskikoneet ja koripallon peluu, jotka kai eivät sitten ole raamatullisia. Luonnollisen eteen pistin jo edelliseen kappaleeseen merkin ns. Kai minussa on sen verran fyysikkoa edelleen, että kaikki luonnonilmiöt ovat mielestäni luonnollisia, mikä tekee tietysti koko luonnollisuuden käsitteestä älyttömän. Normaalinkin kanssa on vähän niin ja näin, se kun tarkoittaa milloin mitäkin. Joskus se on tilastolliseen enemmistöön kuulumista (eli te miehet olette Suomessa epänormaaleja), joskus se on norminmukaista tai toivottavaa.

Öppis on kyllä ihana persoona joka varmaan kun  näkee ongelman kuin ongelman sen ratkaisee, tai siis ei jätä ratkaisematta. Niin kai niitä insinöörejä tulee?

Kummallista kun näin supliikkina ja ihan ystävällisesti ilman sen kummempia alan juttelemaan ihmisten kanssa, niin jonkun kerran on toinen osapuoli kovasti alkanut painottaan omaa heterouttaan, naisseikkailut ja muut jutut tulee siis.

Mun ei ole pakko alkaa puollustelemaan heterouttani tai homoutta.
Ne harvat homot kun tiedän valittavat samaa.
Kerran Kalliossa menin aamukahville karhubaariin, se on sellainen homobaari siellä.
En sen kummemmin ajatellut asiaa ajattelin, vaan, et tuolta saan aamukahvin ja koneen käyntiin.
Kone käynnistyy kun vatsahaava saa tyhjään vatsaan muutaman kahvin aamuisin.

No jotain smalltalkkia mimmin kanssa juteltiin ja hän sanoi, että et ole ensimmäinen hetero täällä, mutta muut kummasti alkaa painottamaan omaa heterouttaan ja mimmiä se ei vähempää voisi kiinnostaa.

Somaleihin mulla on ollut aika rasistinen asenne aiemmin, mutta pena siitä joskus opetti pois ja sitten on ollut somaleita työkavereina ja ihan hyvin on mennyt.
Eli erilaisuuteen suhtautuminen on asia joka kummastuttaa.

Kerran oli joku transestiitti niin tultiin kaverini kanssa ja meinasin jotain mennä kysymään kaverilta ja hän kun näki kun katoin tutkivasti, niin lähti karkuun siitä paikaltaan?


Kaikki valta tekoälylle!