Keskustelu > Yleinen keskustelu

Politiikkaa osa 12.

<< < (29/29)

Riitta-mummi:
Hei juhani !  En miekään ole SDPn kannattaja ollut koskaan, mutta nuori pääministerimme on hoitanut pätevästi niin sisäiset kuin ulkoisetkin asiat.

Mitä nuorten juhlissa tapahtuukaan on jokaisen omalla vastuulla. Niin myös Sanna Marinin. En tuomitse, vaan mietin miksi hän tarvitsee näitä juhlimisia.

Pitääkö ihmisen vastata kaikkien vieraidensa tekemisistä.
Nuoriso on riehunut aina. Kun on päästy jonkun kotiin juhlimaan, on jopa 'pantu paikka päreiksi'. Ei nyt sentään, onneksi.

Ennen kuin minä heräsin olen myös juhlinut yökerhoissa.

juhani:
Minäkin olen juhlinut yökerhoissa.

PekkaV:

    Ei tule mieleen nyt, olenko. Olen kyllä juhlinut päiväkerhoissa. Yöllä olen nukkunut. Unessa olen ehkä juhlinut.
Muistan kun talvisodassa en saanut yhtenä yönä kunnolla unta veli venäläisen pommittaessa haupitseilla. Ne oli kymmenen tuuman pyssyjä. Yksi suutari nimittäin oli tullut naapuriteltan viereen. Joku eemeli siinä, kun oli iltapalalla hörpitty pontikkaa, kyseli oisko aikaa korjata saapas. Ei suutari siihen mitään, ei ollut kiinnostunut, jatkoi vaan omia horinoitaan.
Että tämmönen muisto taannoisesta rähinästä.
   Jatkosodassakin oli leikki kaukana. Parempi olla vaan hissun kissun, ettei naapuri huomaan.

Riitta-mummi:
Me juhanin kanssa , ja varmaan PekkaV-serkkukin, ollaan sellasia körttejä jotka ei kykene ylittämään rimaa. Ryömitään siis alitse.

Näin on neuvonut Isä-Elenius Löytyn Jaskaa.

seppos:
jatkuu osassa 13

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta