Kirjoittaja Aihe: Päiväkirjani  (Luettu 18449 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Päiväkirjani
« Vastaus #75 : 03.05.23 - klo:09:52 »
Raamatussa sanotaan: Vihatukaa, mutta älkää vihatko. Eikö vihastumisesi ole kestänyt pian kaksi vuotta. :017:

Olet myös ilmaissut vihaavasi. Me uskomme sen. Miksi jaksat sitä aina vaan toistaa ?
Kaikki sen tietävät ja ihmettelevät mikä usko tällainen usko on .

Vihaatko myös itseäsi ?

Niin kuin David vihasi niitä, jotka olivat Jumalan vihollisia, niin vihaan minäkin.
Ps. 139:19 Jumala, jospa tappaisit jumalattomat, ja verikoirat minusta poikkeisivat.
20 Sillä he puhuvat sinusta häpiällisesti, ja sinun vihollises turhaan lausuvat (sinun nimes).
21 Herra, minä tosin vihaan niitä, jotka sinua vihaavat, ja minä närkästyn heistä, jotka karkaavat sinua vastaan.
22 Täydestä todesta minä heitä vihaan; sentähden ovat he minulle viholliset.

Tuomitsit minua siitä, että käänsin virret. Tuomitsit minua ylpeäksi, maineen, aseman, rahan, ja kultajalustan etsijäksi sen takia. Sain pitkään hiljaa seurata sitä. Sitten yhdyit sivullisen kamaluuksiin ja kuvottavuuksiin. Sitten tuit viisveisaajan narsisismia, vaikka kaikki oli rauhoittunut, virret olivat HYn sivuilla, enkä minä enää teitä häirinnyt enkä syyttänyt, ja kun asiallisesti pyysin, että ylläpito hoitaisi asian, hyppäsit tänne minua syyttämään ja valheellisesti puolustamaan viisveisaajaa, että hän oli muka pyytänyt anteeksi. Luin ketjun läpi kahdesti eikä hän ollut kirjoittanut yhtään mitään narsismipostin jälkeen. Niin voin ihmetellä, "mikä usko tällainen usko on."
Vai niin, kaikki ihmettelevät minua. Siis, yhdyt viiveisaajan narsismisyytökseen.
Ihmettelet, että miksi jatkan "vihaamista." Minä ihmettelen, miksi sinunkaltaiset itsepäisesti jatkatte sitä vihamielisyytta, joka on hallinnut sydämenne siitä lähtien, kun käänsin ne virret. Siitä on nyt yhdeksän vuotta.
Valitettavasti, objektiivisesti katsoen, olen oikeassa ja te olette väärässä. Minä käänsin virret ja se oli oikein tehty. Te nostitte syytöksiä minua vastaan sen takia ja se oli väärin tehty. Olen vielä oikeassa, koska käänsin virret. Te olette vielä väärässä, koska se hyvä tekoni teitä vielä ärsyttää. Rehellisesti, en osaa ymmärtää, että sellainen teko ärsyttäisi ketään Jumalan lasta. Teidän täytyy siis olla jonkun muun lapsia kuin Jumalan. Ainoa vaihtoehto on Saatanan. Se on yksinkertainen päätelmä. Jatkoitte yli kolme vuotta tätä kampanjaa, kunnes saitte virret pois sekä körttifoorumista että HYn sivuilta. Se oli alusta asti tarkoitus. Närkästyksenne tuli siitä, että seppos oli ne laittanut pysyvästi näkyviin, ja se oli teistä kultajalusta, jota en ansainnut, koska olin ylpeä, ja sen todisti se, että olin kääntänyt ne virret. Teille tekovaatimattomus on koko uskonne.
Odotatte nyt, että olisin hiljaa, kun saitte tahtonne läpi. Valitettavasti, kerron kaikille, että ystävällisenä eleenä käänsin virret, ja körtit olivat niin närkästyneet siitä, että nostivat metelin, kunnes ne poistettiin sekä körttifoorumilta että HYn sivuilta. Sen te halusitte. Ette kestäneet sitä, että ne oli HYn sivuilla, vaikka niin piilossa, ette kukaan löytänyt niitä ja minä olin antanut anteeksi enkä enää syyttänyt teitä. Se niin risoo sinua, että kehtasit vielä tulla julkisesti valehtelemaan, että ne virret häipyisivät. Mikä se sellainen usko on?
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Päiväkirjani
« Vastaus #76 : 03.05.23 - klo:10:00 »
Vihastumiseni on kestänyt yli kolme vuotta, eikä vain kaksi, ja se kestää ikuisesti. Jumala rakasti Jakobia ja vihasi Eesauta. Tilanne ei ole Jumalan kohdalla muuttunut. Hän on vihannut kaikkia paitsi valittujaan maailman alusta asti, ja rakastanut omiaan. Ei ole lupaa rakastaa niitä, joitä Jumala ei ole rakastanut ja jotka vihaavat Jumalaa. Suhtautumisessanne SVn kääntämiseen osoittaa selvästi mihin leiriin kuulutte.
Ne jotka solvaavat vanhoja virsiä vihaavat Jumalaa. Asia on selvä ja yksinkertainen. Niin tietysti vihaavat myös niitten kääntäjää.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33753
Vs: Päiväkirjani
« Vastaus #77 : 03.05.23 - klo:10:04 »
Kiitos, nyt tämä syy selvisi. Koska et ole ystävähenkinen, ei ole oikein että olet Körttifoorumilla vihoittelemassa.

Emme tietenkään voi ajaa sinua pois, sillä sinä teet siitä poliisijutun, mutta vähennä ainakin vihaposteja !

Käännöksistä on jo kieletty puhumasta, miksi siis yhä jatkat ?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Päiväkirjani
« Vastaus #78 : 03.05.23 - klo:10:21 »
Kiitos, nyt tämä syy selvisi. Koska et ole ystävähenkinen, ei ole oikein että olet Körttifoorumilla vihoittelemassa.

Emme tietenkään voi ajaa sinua pois, sillä sinä teet siitä poliisijutun, mutta vähennä ainakin vihaposteja !

Käännöksistä on jo kieletty puhumasta, miksi siis yhä jatkat ?

Luuletko, että poliisi ja Suomen oikeusjärjestelmä tukisi minua teitä jumalattomia vastaan? Ei ikimaailmassa. Totta kai, ei saa kirjoittaa käännöksistä. Saitte tahdonne läpi, ne eivät ole enää näkyvissä, ja nyt haluatte tuhota jopa muisto niistä, niin kuin olette hävittäneet kaikki jäljet alkuperäisistä suomenkielisistäkin. Agendanne on selvä alusta loppuun.
Se olisi kyllä sotku, jos menisin nostamaan kunnialoukkaussyytteen narsisti-asiasta ja sitten tulisi ne vastasyytteet. Tosiaan, ei teidän kannata ruveta poliisiin ja syytteisiin turvautumaan. Jokainen siinä häviäisi. Teidän täytyy vain kestaa jälkilikaa, kun niin rumalla tavalla toimitte.
Olisi voinut neuvotella. Olisitte selittäneet minulle, ettette halua vanhoja virsiä koko maailman nähtäviksi. Olisin ne vetänyt pois mielihyvin. Ei siitä olisi tarvinnut tapella. Olisitte sanoneet heti alkuun, että oi kiitos kun käännät, muttemme halua niitä julkisesti esillä. En suinkaan kääntänyt niitä teitä ärsyttääkseni.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33753
Vs: Päiväkirjani
« Vastaus #79 : 03.05.23 - klo:11:46 »
Kristittyinä voimme jättää kaikki asiamme, taakkamme ja vihamme Kristuksen kannettaviksi. Hänelle kuormamme on kevyt. Me saamme vapauden vihasta, vainosta ja vääryydestä.

Jos pitäydymme vain Vanhan Testamentin ajassa, kosto elää.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22056
Vs: Päiväkirjani
« Vastaus #80 : 03.05.23 - klo:12:34 »
Olisitte selittäneet minulle, ettette halua vanhoja virsiä koko maailman nähtäviksi. Olisin ne vetänyt pois mielihyvin. Ei siitä olisi tarvinnut tapella.

Tappelu meni juuri päinvastoin. Halusimme pitää kääntämäsi virret nähtävinä, mutta sinä halusit ne pois. Pitkän kiistelyn jälkeen siihen suostuttiin.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Päiväkirjani
« Vastaus #81 : 03.05.23 - klo:13:30 »
Kristittyinä voimme jättää kaikki asiamme, taakkamme ja vihamme Kristuksen kannettaviksi. Hänelle kuormamme on kevyt. Me saamme vapauden vihasta, vainosta ja vääryydestä.

Jos pitäydymme vain Vanhan Testamentin ajassa, kosto elää.
Et viitsisi mestaroida. Israelin vuoksi piti vastata.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33753
Vs: Päiväkirjani
« Vastaus #82 : 03.05.23 - klo:15:43 »
En mestaroi, käytän Kristuksen seuraajan oikeutta tässä Thomaksen asiassa. Se ei ole vanhaa körttiläisyyttä, vaan omaa tehtävääni ajassa.
...
Israel, kansana  tapoinaan on hyvin mielenkiitoinen alue. Olen katsonut kaikki sarjat Netflixistä jotka heistä kertoo, poislukien sotaelokuvat ja dokumentit niistä.

Ovathan juutalaiset meidän uskomme juurikasvi ja siksi tärkeän ja kiinnostava.
.Heidän tapansa noudattaa lakia ovat erikoiset pukeutumisineen ja vaatimuksineen. Tarkoitan lähinnä ortodoksi-juutalaisuutta. Onko se hashidismia tms. ?

Voin myös uskoa sen että Jumala on ottanut heidät omaisuuskansakseen. Mutta Kristusta he eivät tunne, vielä.

Kristityn maat ovat Kristuksen omia. Silläkin on merkityksensä.

Sitten on asia erikseen,kristuttyjen lähetystyö juutalaisten parissa. Tunnen sitäkin hiukan, mutta en sano enempää, ettet loukkaantuisi.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Päiväkirjani
« Vastaus #83 : 03.05.23 - klo:16:38 »
Tappelu meni juuri päinvastoin. Halusimme pitää kääntämäsi virret nähtävinä, mutta sinä halusit ne pois. Pitkän kiistelyn jälkeen siihen suostuttiin.

Annoin kaksi vaihtoehtoa. Joko virret saavat samaa moderointia kuin kaikki muut, tai ne poistetaan. En suinkaan halunnut niitä pois. Halusin, että joku osallistuja tai ylläpito ystävällisesti vastaa, silloin kun niitä sanotaan kamaliksi ja kuvottaviksi, että onko tämä varmasti sopivaa foorumilla nimeltään körttifoorumi. Pilkkaallisesti vastatiin, että kukko ei käskien laula.
Annoin kaiken anteeksi, vaikkei sitä pyydettykään ja selvästi sama asenne hallitsi ja annoin luvan postittaa ne HYn sivuille. Jotkut eivät löytäneet sieltä, joten asiallisesti postitsin tänne linkin, tietäen, että se oli vaarallista tuntien taipumuksenne. Totta niin kävi ja minut julistettiin täällä narsistiksi asiallisen linkin takia. Annoin teille viikon hoitaa asiaa ystävällisesti ja asiallisesti, ja riita-mummo kauhisteli, että olin asiallisesti pyytänyt ylläpidon puuttumista siihen ja valheellisesti väitti, että narsistiksi julistaja oli pyytänyt anteeksi. Ilmoitin herra Hiltuselle, että on kaksi vaihtoehtoa: joko hän TAAS puhuttelee sepposta tai poistetaan virret. Hän heti ilmoitti poistavansa ne pyynnöstä. Viimeiseen asti halusin antaa ne teille, mutta sillä ehdolla, että ne kohdellaan asiallisesti. Te ette suostuneet. Syy on täysin teidän puolellanne. Tiesitte mitä teitte ja teitte valinnan tietoisesti. En tiedä minkätakia väenvängällä halusitte hankkia itsellenne vihollisen. Sitä ei voi selittää muuten, kuin että Malmivaaran virret ovat teistä kamalia ja kuvottavia ettekä voi sietää niitä täällä tai HYn sivuilla, ei edes englanniksi. En pidä mitään kristillisiä virsiä kuvottavina enkä ymmärrä sitä, niin en voi ajatella muuta kuin että olette riivattuja.
Annoin ilmaiseksi odottamatta mainetta, asemaa, rahaa, tai kultajalustaa. Ainoa ehto oli, että ne kohdellaan täällä samalla tavalla kuin muita posteja sääntöjen mukaisesti. Vähän oli vaadittu.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Päiväkirjani
« Vastaus #84 : 04.05.23 - klo:09:40 »
Annoin kaksi vaihtoehtoa. Joko virret saavat samaa moderointia kuin kaikki muut, tai ne poistetaan. En suinkaan halunnut niitä pois. Halusin, että joku osallistuja tai ylläpito ystävällisesti vastaa, silloin kun niitä sanotaan kamaliksi ja kuvottaviksi, että onko tämä varmasti sopivaa foorumilla nimeltään körttifoorumi. Pilkkaallisesti vastatiin, että kukko ei käskien laula.
Annoin kaiken anteeksi, vaikkei sitä pyydettykään ja selvästi sama asenne hallitsi ja annoin luvan postittaa ne HYn sivuille. Jotkut eivät löytäneet sieltä, joten asiallisesti postitsin tänne linkin, tietäen, että se oli vaarallista tuntien taipumuksenne. Totta niin kävi ja minut julistettiin täällä narsistiksi asiallisen linkin takia. Annoin teille viikon hoitaa asiaa ystävällisesti ja asiallisesti, ja riita-mummo kauhisteli, että olin asiallisesti pyytänyt ylläpidon puuttumista siihen ja valheellisesti väitti, että narsistiksi julistaja oli pyytänyt anteeksi. Ilmoitin herra Hiltuselle, että on kaksi vaihtoehtoa: joko hän TAAS puhuttelee sepposta tai poistetaan virret. Hän heti ilmoitti poistavansa ne pyynnöstä. Viimeiseen asti halusin antaa ne teille, mutta sillä ehdolla, että ne kohdellaan asiallisesti. Te ette suostuneet. Syy on täysin teidän puolellanne. Tiesitte mitä teitte ja teitte valinnan tietoisesti. En tiedä minkätakia väenvängällä halusitte hankkia itsellenne vihollisen. Sitä ei voi selittää muuten, kuin että Malmivaaran virret ovat teistä kamalia ja kuvottavia ettekä voi sietää niitä täällä tai HYn sivuilla, ei edes englanniksi. En pidä mitään kristillisiä virsiä kuvottavina enkä ymmärrä sitä, niin en voi ajatella muuta kuin että olette riivattuja.
Annoin ilmaiseksi odottamatta mainetta, asemaa, rahaa, tai kultajalustaa. Ainoa ehto oli, että ne kohdellaan täällä samalla tavalla kuin muita posteja sääntöjen mukaisesti. Vähän oli vaadittu.

Hupsista olipahan kaunis satu.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10394
Vs: Päiväkirjani
« Vastaus #85 : 05.05.23 - klo:06:13 »
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10394
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10394
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10394
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10394
Vs: Päiväkirjani
« Vastaus #89 : 05.05.23 - klo:07:22 »
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024