Kirjoittaja Aihe: Körttiläisyys on suvaitsevaisuutta!  (Luettu 19162 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Körttiläisyys on suvaitsevaisuutta!
« Vastaus #75 : 10.10.21 - klo:13:51 »
Juuri Hannu Taanilaa en muistanut. Kirjoitteli jotenkin Kiasa Korhosen aikoihin. Lopetin Hengellisen Kuukauslehden tilaamisen. Minulle kehuttiin Hannu Taanilaa. Olen vaikutettavissa oleva, etten tajunnut jäädä jo silloin pois. Nyt en oikein pysty,,,,,,,

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Körttiläisyys on suvaitsevaisuutta!
« Vastaus #76 : 10.10.21 - klo:14:03 »
Juuri Hannu Taanilaa en muistanut. Kirjoitteli jotenkin Kiasa Korhosen aikoihin. Lopetin Hengellisen Kuukauslehden tilaamisen. Minulle kehuttiin Hannu Taanilaa. Olen vaikutettavissa oleva, etten tajunnut jäädä jo silloin pois. Nyt en oikein pysty,,,,,,,
Hannu Taanilan tunti, aiheena Mannerheim ja Heinrichs  https://www.youtube.com/watch?v=NoeOT5vYRX0

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21985
Vs: Körttiläisyys on suvaitsevaisuutta!
« Vastaus #77 : 10.10.21 - klo:15:06 »
Esität aisian tuossa aika ihmiskeskeisesti.

Ihmisiähän tässä ollaankin. Kirjoitin kuitenkin tekojen enkä ihmsten tuomittavuudesta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Vs: Körttiläisyys on suvaitsevaisuutta!
« Vastaus #78 : 15.10.21 - klo:19:50 »
Ihmisiähän tässä ollaankin. Kirjoitin kuitenkin tekojen enkä ihmsten tuomittavuudesta.
Välillä mietin että oliiko jokunen ufo,
Niin niiden jutut on kuin ei tästä maailmasta.
Tik toc.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Körttiläisyys on suvaitsevaisuutta!
« Vastaus #79 : 24.10.21 - klo:22:24 »
Olen ymmärtänyt, että Päivi Räsänen olisi enemmän vapaitten suuntien kannalla, joten tämä tumma ystäväkansa sen vuoksi häntä usein moittii.  Forumilla eräs on tällä tavoin kirjoitellut, mitenkään en voi kirjoittamaani todistaa, kunhan nyt höpötän.
Aamen!  :eusa_pray:

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Körttiläisyys on suvaitsevaisuutta!
« Vastaus #80 : 27.10.21 - klo:14:48 »
Körtit suvaitsevat vaikka mitä. Suvaitsevat, että Körttifoorumilla pidetään laittomasti tekstejä näkyvissä, kun olisi helppo parilla klikkauksella poistaa ne, tai sopia tekijän kanssa. Muttei käy. Täytyy suvaita laittomuutta. Suvaitaan Siionin virsien kääntäjän solvaamista. Ei suvaita kääntäjän puolustautumista. Suvaitsevaisuus on aina valikoivaa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21985
Vs: Körttiläisyys on suvaitsevaisuutta!
« Vastaus #81 : 27.10.21 - klo:15:52 »
Suvaitaan Siionin virsien kääntäjän solvaamista. Ei suvaita kääntäjän puolustautumista. Suvaitsevaisuus on aina valikoivaa.

Onko sinua solvattu? Onko sinua kielletty puolustamasta käännöstyötäsi?

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Körttiläisyys on suvaitsevaisuutta!
« Vastaus #82 : 27.10.21 - klo:18:17 »
Onko sinua solvattu? Onko sinua kielletty puolustamasta käännöstyötäsi?

On usein toivottu, että olisin asiasta vaiti, kun on jo saatu tarpeeksi. Mutta kukaan ei ole muistaakseni sanonut olevan eri mieltä sivullisen kanssa, kun hän sanoi käännökseni kuvottavaksi. Tietysti, jos se on hänen mielipiteensä, hänen pitäisi saada niin sanoa. Toisaalta, se pitäisi perustella, koska tämä on kuulemma keskustelupalsta. Hän sanoi, että siinä oli nimenomaan "kuvottavaa pappisvihaa." Joko hän tarkoitti, että vanhoissa Siionin virsissä on pappisvihaa, joka on omituinen väite, koska Malmivaara oli itse pappi, tai hän tarkoitti, että lauseeni, jossa kehoitin ihmisiä pitämään tupaseuroja, kun niitä voi pitää ilman papin läsnäoloa, joten papin puute ei ole mikään perustelu olla pitämättä niitä, on "kuvottavaa pappisvihaa." Siitä voisi keskustellakin, mutta tarkoitus ei ollut herätä keskustelua. Jokainen on sen ymmärtänyt, koska keskustelua ei syntynyt ja koko foorumi oli aivan tyytyväinen hänen huomautuksiin. Tarkoitus oli selvästi solvata ja koko foorumi, paitsi yksi tai kaksi, on solvaukseen ilmityytyväinen. Tietysti sanot seuraavaksi, ettei ole solvausta. On suomenkielellä jotain muuta. No se joku muu, sitten. Tällaisella saivartelulla olet tukenut sitä hallitsevaa vihamielisyyttä, joka täällä on jokaisen postin takana, kun on kysymys vanhoista Siionin virsistä. Jos sitä ei olisi, tämä tilanne ei olisi syntynyt.
Käännöksen ketju on nyt suljettu, ei estääkseen niitä vihamielisiä huomautuksia , jotka alkoivat vuosi sitten, vaan estääkseen minua siinä puolustautumasta. Niin se ei ole vain kielto vaan myös esto.

Mutta on yhden tekevä olenko solvattu tai kielletty. Kysymys on siitä, että minulla on kääntäjän tekijäoikeudet tekstiin. En tarvitse selittää syytä. Jos pyydän, että ketju poistetaan, niin lain mukaan on poistettava. Käännös on edelleen omaisuuteni. Alkuperäinen teksti on kyllä vapaasti käytettävissä, sillä tekijänoikeus on vanhentunut. Mutta selvästi kukaan ei ole kiinnostunut sen käytöstä. Se ei löydy internetista ja se on poistettu tietääkseni kaikista kirjastoista tai melkein kaikista.
« Viimeksi muokattu: 27.10.21 - klo:18:27 kirjoittanut Thomas McElwain »
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Vs: Körttiläisyys on suvaitsevaisuutta!
« Vastaus #83 : 27.10.21 - klo:18:38 »
Thomas kiukkuinen on kyllä periksiantamaton.

Olisipa minulla samanlaista oikeuden haluamista kuin hänellä.
Itte vaan annan itteäni ryöstettävän.
Ajattelen, että ottakoon, kun en siihen kuole ja ei se nyt niin kirpaise.
https://www.youtube.com/watch?v=bpZvg_FjL3Q&ab_channel=BobDylanVEVO
Tik toc.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Körttiläisyys on suvaitsevaisuutta!
« Vastaus #84 : 27.10.21 - klo:18:44 »
Tähän asti minut on täällä ryöstetty kyllä. Se on lainmukaan ryöstö käyttää tekstiä ilman tekijänoikeuden omistajan lupaa. Olen selvästä kieltänyt lupaa.
Olisi kaksi järkevää suhtautumista. Toinen olisi poistaa ketju, joka aiheuttaa ongelman. Se ei vaatisi suurta ponnistelua tai kustannuksia. Sen voisi poistaa kokonaisuudessaan muutamalla klikkauksella. Tietysti jos käsitellään jokaista postia erikseen, se vaatii työtä. Tekniikan taitaja saisi käyttää aivoja eikä vaan julistaa voimattomuuttaan, kun on "kallista."
Toinen järkevä vaihtoehto olisi neuvotella käännöksen tekijänoikeuksien omistajan kanssa, millä tavalla hän antaisi luvan käännöksen jatkuvaan käyttöön foorumilla. Luulisin, että hän olisi valmis sellaiseen neuvotteluun.
Kolmas vaihtoehto, se, jota nyt käytetään on "me varastetaan sinun omaisuutesi omaan käyttöömme piittaamatta sinun kannoistasi, koska me voidaan niin tehdä, jos et viitsi viedä oikeuteen." Mielestäni tämä kolmas vaihtoehto, jota täällä harrastetaan on järjetön, lähes mielipuolinen.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Vs: Körttiläisyys on suvaitsevaisuutta!
« Vastaus #85 : 27.10.21 - klo:18:46 »
Miten sen neljännen vaihtoehdon kanssa, että anna olla?

Anteeksi, se olikin tossa kolmosessa.

No ompas kimurantti tilanne.

Kaikkea hyvää ja tsemppiä silti Thomas mc
Tik toc.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Körttiläisyys on suvaitsevaisuutta!
« Vastaus #86 : 27.10.21 - klo:18:50 »
Miten sen neljännen vaihtoehdon kanssa, että anna olla?

Oletko ajatellut miten suuri pääoma on 10.000 riimitettyä riviä? Paljollako rahalla kääntäisit 10.000 riimitettyä riviä?
Ja miksi se neljäs vaihtoehto olisi paras, kun toisetkin olisivat aivan helppoja suorittaa, jos Seppos ei olisi yhtä järräpäinen laittomuudessaan kuin minä olen oikeudessani?
Mutta tosi hyvä huomautus. Toisaalta, kukapa tietää paljonko toisen varkaus kirpaisee?
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Vs: Körttiläisyys on suvaitsevaisuutta!
« Vastaus #87 : 27.10.21 - klo:19:02 »


En sano sitä sanaa narsisti, mutta joitain tiukkoja vänkääjiä olen tavannut, kun maailmanloppu jos joutuvat myöntämään olevansa väärässä. Ehkä seppoksessa ja meissä muissa sitä vikaa on.
Ilmeisesti joillekkin sen myöntäminen, että on väärässä on mahdotonta.
voisiko asian vaan antaa olla?

https://www.youtube.com/watch?v=tRnFHfI7WAQ&ab_channel=Video%26MusicClips
Tik toc.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Körttiläisyys on suvaitsevaisuutta!
« Vastaus #88 : 27.10.21 - klo:19:42 »

En sano sitä sanaa narsisti, mutta joitain tiukkoja vänkääjiä olen tavannut, kun maailmanloppu jos joutuvat myöntämään olevansa väärässä. Ehkä seppoksessa ja meissä muissa sitä vikaa on.
Ilmeisesti joillekkin sen myöntäminen, että on väärässä on mahdotonta.
voisiko asian vaan antaa olla?

https://www.youtube.com/watch?v=tRnFHfI7WAQ&ab_channel=Video%26MusicClips

Se on varmaan viisas ratkaisu. Jostain syystä se minulle haiskahtaa suomalaiselta viisaudelta, joka on muualla harvinaista.
En minä vaadi kenenkään anteeksipyyntöjä, nyöristelyjä, tai myönnytyksiä olleensa väärässä. Ehdotan vain, että joko poistetaan varastettua omaisuuttani, tai neuvotellaan ratkaisua, joka sopii molemmille. Neuvoteltu ratkaisu on mahdollisesti suomalaiselle viisaudelle vierasta. Mene ja tiedä. Ei ole tähän asti ainakaan sopinut foorumin hoitajille. On vain järrätty alleensa. On aina mahdollisuus toisenlaiseen käyttäytymiseen. Poliisi kehui neuvottelemaan. Siihen olen selvästi ollut valmis jo vuoden aikana. Voi olla, että Seppos muuttaa mieltään. En haluaisi uskoa, että on niin kovapäinen kuin nyt kuvitellaan.
Mutta todennäköisesti jatkan tätä kunnes minut blokataan täysin, ja jatketaan varastetulla omaisuudellani. Saa nähdä menenkö oikeuteen. Se ei ole todennäköistä. Rupean pikemmin vain haukkumaan koko heränneen kansan epärehellisiksi ryöstäjiksi. Se on ilmeisesti tulevaisuus. Valitettavaa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8337
Vs: Körttiläisyys on suvaitsevaisuutta!
« Vastaus #89 : 27.10.21 - klo:19:46 »

Ok, toivotan menestystä asioihisi.

Onko sulla mitään herännäishenkistä juttua mistä kirjoitella, kun olet ihan fiksu tyyppi, niin voinet muustakin ottaa kantaa. Kun tähän ei ole yhden asian foorumi.
https://www.youtube.com/watch?v=N7qkQewyubs&ab_channel=abgreyd
Tik toc.