Kirjoittaja Aihe: Malmivaaran Siionin Virret  (Luettu 16218 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Malmivaaran Siionin Virret
« Vastaus #75 : 27.10.21 - klo:16:19 »
Minulla on vielä kansalaisrohkeutta sen verran jälellä, että tuomitsen plokkaamisesi kuukaudeksi pois forumilta. En ymmärrä tällaista ollenkaan. Samaan aikaan Sivullinen on saanut kirjoitella kapakkakokemuksiaan meille luettavaksi, sellainenkin, että on mielikuvituksen tuotetta nimiä myöden, mutta niitä pitäsi rakastaa, kun on oikean nomenklatuuran mukaiselta henkilöltä. Tämä forumi on pyörinyt liian kauan ja on poikennut kauas alkuperäisestä suunnastaan. Tätä pidetään pystyssä vain, että eräät poliittiset suunnat olisivat näkyvissä nykyisen hallituksen linjan mukaisesti. Tänne solutettiin kirjoittajiksi henkilöitä, että päästäisiin saamaan palutteesta selville körttien poliitista ajatusmaailmaa. Sitten on valvottu, että "toiseen suuntaan" vinossa olevat" pysyvät kurissa ja, jos ei näin ole, niin plokataan lopullisesti. Voisin kirjoittaa nimiä/aliaksia, mutta mitä sitten, mikään ei muuttuisi. Minun tulisi väistyä, että rauha palautuisi. Sama asia on hänenkin kohdalla, jolle tässä vastaan.
Körttinen liike ei ole tällainen kuin täällä joutuu reuhtomaan oman asiansa hoitamiseksi. Pitäisi ymmärtää vähemmästäkin joidenkin henkilöiden paha olo ja toimia sen mukaisesti. Ylläpiidon toiminta ruokkii yksiä ja nälättää toisia.
Ja sitten on eräät, jotka tämän menon täysin kritiikittömästi hyväksyvät kirjoittaen liirumlaarum myönteisyyttään. Ja on eräs, joka ihmettelee, että kun minulla on niin kova mieli, että en anna hänelle periksi so anteeksi kuin eräille muille. Olen huono körtti, kun en jokaiseen ihmiseen totu.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22034
Vs: Malmivaaran Siionin Virret
« Vastaus #76 : 27.10.21 - klo:16:47 »
Minulla on vielä kansalaisrohkeutta sen verran jälellä, että tuomitsen plokkaamisesi kuukaudeksi pois forumilta.

Pidätkö kolmen viikon tauolle laittamista loukkauksena tai rangaistuksena? Miksi se ei olisi mahdollisuuden antamista rauhoittumiseen ja lepoon liian kiivaaksi käyneestä sanailusta?

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
Vs: Malmivaaran Siionin Virret
« Vastaus #77 : 27.10.21 - klo:17:10 »
Minä taidan tunnistaa itseni kritiikittömäksi liirum laarum myönteiseksi pinnalliseksi kirjoittajaksi.
Olen pyrkinyt olemaan rohkaiseva ja kannustava.
En osaa enkä halua lukea rivien välejä, en etsi merkkejä siitä mikä puoluekanta tai muut
kannanotot on vallalla.
Selkeästi täällä kaivataan enemmän armollista toistemme hyväksymistä.
Ihminen on syntinen ja puutteellinen, siitä seuraa kaikenlaista mitan täyttämättömyyttä.
Siksi meillä on Vapahtaja!

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Malmivaaran Siionin Virret
« Vastaus #78 : 27.10.21 - klo:18:19 »
Olen pyrkinyt olemaan rohkaiseva ja kannustava.

Se on monesti nähtykin.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8372
Vs: Malmivaaran Siionin Virret
« Vastaus #79 : 27.10.21 - klo:18:41 »
Minä taidan tunnistaa itseni kritiikittömäksi liirum laarum myönteiseksi pinnalliseksi kirjoittajaksi.
Olen pyrkinyt olemaan rohkaiseva ja kannustava.
En osaa enkä halua lukea rivien välejä, en etsi merkkejä siitä mikä puoluekanta tai muut
kannanotot on vallalla.
Selkeästi täällä kaivataan enemmän armollista toistemme hyväksymistä.
Ihminen on syntinen ja puutteellinen, siitä seuraa kaikenlaista mitan täyttämättömyyttä.
Siksi meillä on Vapahtaja!

Täytyy myöntää, että sinä ja malla olette körttiläisistä körteimpiä ja rakkaita ihmisiä ainakin minulle.

Opin paljon juuri teidänlaisista ihmisistä.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8372
Vs: Malmivaaran Siionin Virret
« Vastaus #80 : 27.10.21 - klo:18:53 »
Minulla on vielä kansalaisrohkeutta sen verran jälellä, että tuomitsen plokkaamisesi kuukaudeksi pois forumilta. En ymmärrä tällaista ollenkaan. Samaan aikaan Sivullinen on saanut kirjoitella kapakkakokemuksiaan meille luettavaksi, sellainenkin, että on mielikuvituksen tuotetta nimiä myöden, mutta niitä pitäsi rakastaa, kun on oikean nomenklatuuran mukaiselta henkilöltä. Tämä forumi on pyörinyt liian kauan ja on poikennut kauas alkuperäisestä suunnastaan. Tätä pidetään pystyssä vain, että eräät poliittiset suunnat olisivat näkyvissä nykyisen hallituksen linjan mukaisesti. Tänne solutettiin kirjoittajiksi henkilöitä, että päästäisiin saamaan palutteesta selville körttien poliitista ajatusmaailmaa. Sitten on valvottu, että "toiseen suuntaan" vinossa olevat" pysyvät kurissa ja, jos ei näin ole, niin plokataan lopullisesti. Voisin kirjoittaa nimiä/aliaksia, mutta mitä sitten, mikään ei muuttuisi. Minun tulisi väistyä, että rauha palautuisi. Sama asia on hänenkin kohdalla, jolle tässä vastaan.
Körttinen liike ei ole tällainen kuin täällä joutuu reuhtomaan oman asiansa hoitamiseksi. Pitäisi ymmärtää vähemmästäkin joidenkin henkilöiden paha olo ja toimia sen mukaisesti. Ylläpiidon toiminta ruokkii yksiä ja nälättää toisia.
Ja sitten on eräät, jotka tämän menon täysin kritiikittömästi hyväksyvät kirjoittaen liirumlaarum myönteisyyttään. Ja on eräs, joka ihmettelee, että kun minulla on niin kova mieli, että en anna hänelle periksi so anteeksi kuin eräille muille. Olen huono körtti, kun en jokaiseen ihmiseen totu.

Onko 1944 rakas vanhuhemman puoleinen plokattu joiksikin kuukauksiksi?
Mut saa sitten poistaa täysin.

hän on vain tuonut hyvää vanhaa aikansa musiikkia ja kirjoitellut näkemyksiään, välillä voimakkaitakin, mutta jos liian tiukkoja, niin mut voi poistaa tältä foorumilta.

Minusta hän on fiksu lukenut ja kokenut mies ja en hyväksyisi hänen blokkaamista.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8372
Vs: Malmivaaran Siionin Virret
« Vastaus #81 : 27.10.21 - klo:18:56 »
1944 kirjoitti
---Körttinen liike ei ole tällainen kuin täällä joutuu reuhtomaan oman asiansa hoitamiseksi. Pitäisi ymmärtää vähemmästäkin joidenkin henkilöiden paha olo ja toimia sen mukaisesti. Ylläpiidon toiminta ruokkii yksiä ja nälättää toisia.
.----

Hienosti todettu. Miehellä sydän paikallaan, siis empaattinen.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Malmivaaran Siionin Virret
« Vastaus #82 : 27.10.21 - klo:19:26 »
Pidätkö kolmen viikon tauolle laittamista loukkauksena tai rangaistuksena? Miksi se ei olisi mahdollisuuden antamista rauhoittumiseen ja lepoon liian kiivaaksi käyneestä sanailusta?

Olen samaa mieltä 1944n kanssa. Blokkaus oli närkästynyttä vallan väärinkäyttöä. Omaisuuteni on väkisin pidetty täällä ja olen vielä estetty katsomasta sitä. On räikeä lainvastaisuutta, joka on aivan suotta. Kiivas tai en, olen aina ollut valmis neuvotteluun, ja olen vaatinut omaisuuteni takaisin vain siksi ja siinä tapauksessa, että kääntäjän tekijänoikeuksia poljetaan. Niin kuin näkyy monesta postistani, olen ollut valmis ratkaisuun, jossa vaatimukseni ovat vähäiset. Mutta siihen ei ole ollut halua ruveta. On vain haluttu jyrrätä päälleni.
Olisi voitu kysyä minulta kuukausi sitten, mitä vaadit? Sen sijaan suutuspäissään Seppos on blokannut" rauhoittumaan." Hänen kannattaisi siirtyä lainmukaisuuteen ja joko neuvotella tai poistaa käännökset, kun kerran vaatimukseni eivät hänelle sovi.
Jos hän sulkisi käännöksen ketjun sanomalla, joka ei kohdistu mielivaltaisesti minuun, vaan ratkaisisi tilanteen, niin tämä voisi loppua. Olen pyytänyt, että loukkavia posteja huomioidaan, jota ei ole tehty. Esimerkiksi tällainen posti, joka sulkee ketjun olisi erinomainen, mutta kun ei kelpaa, koska täällä on haluttu loukata jostain syystä kääntäjää, jopa kieltämällä tekijänoikeuksia. Voisi olla tällainen ilmoitus siinä, sen sijaan, kun on ilmoitus, joka näyttää närkästystä minua kohtaan:

"Pahoittelemme posteja, jotka ovat loukanneet Malmivaaran Siionin virsien kääntäjää. Emme halua estää keskustelua aiheesta, mutta tulemme huomauttamaan loukkaavien, provosoivien, tai hyökkävien postien olevan ristiriidassa Körttifoorumin tarkoituksen kanssa."

Sitten seuraavalla kerralla, kun joku yrittää loukata vaikka julistamalla, että virret ovat "kamalia" tai "kuvottavia" yms. niin foorumin hoitaja huomauttaisi, että posti ei ole foorumin tarkoituksen mukainen. Silloin kukaan ei tarvitsisi kestää minun alituisia valituksi. Sellaista olisi riittänyt minulla alusta asti. Olen asian ilmoittanut monella tavalla, joskus rauhallisesti ja kohteliaasti, joskus vihaisesti, mutta tähän asti minua ei ole kuultu.

Koska tällaista koetaan mahdottomalta Körttifoorumilla, ainoa vaihtoehtoni on jatkuvasti pyytää, että käännökset poistetaan.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Malmivaaran Siionin Virret
« Vastaus #83 : 27.10.21 - klo:19:28 »
Kiivaus ei ole muuten puolustelu, kun riistetään toisen omaisuutta. "Minä varastan omaisuutesi, koska olet kiivas," on järjetöntä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Malmivaaran Siionin Virret
« Vastaus #84 : 27.10.21 - klo:19:29 »
1944 kirjoitti
---Körttinen liike ei ole tällainen kuin täällä joutuu reuhtomaan oman asiansa hoitamiseksi. Pitäisi ymmärtää vähemmästäkin joidenkin henkilöiden paha olo ja toimia sen mukaisesti. Ylläpiidon toiminta ruokkii yksiä ja nälättää toisia.
.----

Hienosti todettu. Miehellä sydän paikallaan, siis empaattinen.

Olen samaa mieltä. Hienosti todettu.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8372
Vs: Malmivaaran Siionin Virret
« Vastaus #85 : 27.10.21 - klo:20:12 »
11944 on vanhempi mies , tietysti nykyaikana monet asiat nähdään erilailla kuin hän, mutta tietty viisaus kuuluu korkeaan ikään, sehän on raamatullinen totuus. Dallabet ja muut on aikansa musaa ja itse tykkään, niistä kuten tän ajan musasta. Onhan se erilaista, mutta ajasta aikaan.

Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8372
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Malmivaaran Siionin Virret
« Vastaus #87 : 28.10.21 - klo:04:40 »
Minulla on vielä kansalaisrohkeutta sen verran jälellä, että tuomitsen plokkaamisesi kuukaudeksi pois forumilta. En ymmärrä tällaista ollenkaan. Samaan aikaan Sivullinen on saanut kirjoitella kapakkakokemuksiaan meille luettavaksi, sellainenkin, että on mielikuvituksen tuotetta nimiä myöden, mutta niitä pitäsi rakastaa, kun on oikean nomenklatuuran mukaiselta henkilöltä.

Niinpä. Seppos valitti, että Sivullinen myös uhkailee poliisia, mutta minut ainoastaan blokattiin. Syy on se, että tämä foorumi onkin baarivaarien vallassa, ja vaikka viina ei kai ole synti kun ei ole käskyissä mainittu, se kyllä tuhoaa aivot. En ole täällä niinkään Sivullista syyttänyt, vaan hänen hiljaisia tukijoita, jotka eivät käskien laula. Aivot on niin pilalle, etteivät tajuaa, että tekijänoikeutta on noudatettava lain mukaan. Niin kun ryöstetty kohteliaasti huomauttaa, juovuksissa olevat vain jyrräävät, ja kun vihaisesti huomautetaan, niin kuuluu, "Mitä sä minua kommentelet, mä teen niin kuin mä haluan, perkele."

Olin hiljaa kauan ja sitten äärettöman kohtelias, kunnes ruvettiin täällä nimittelemään (Siionin virsien kääntämisestä) p-sanoilla. (Öppiäisen mielestä se on ihan OK, kun kerran SV eivät ole hänen heiniään). Ja kaikki tämä, koska erehdyin hyvässä uskossa kääntämään herännäisyyden historiallista tekstiä. En minä silloin muistanut, että Malmivaara oli niitä raittiusasioiden miehiä. Totta kai ärsytti nähdä täällä vanhoja Siionin virsiä. Baarivaarit eivät kestäneet. Eivät kestä moittimista varastamisestaankaan. Täällä muistetaan vain Ukko Paavon sahtia, ei Malmivaaran raittiutta. Raittius on nykyään körttien parissa synti.

On hyvä jatkaa baarijutut keskenänne rauhassa, kun Siionin virret poistetaan tai uhalla Suomen lakia ja minua vastaan jätetään ne näkyviin ja rupeaan joka  puolella muuallakin kertomaan, mikä herännäisyys on, kun tekijänoikeuksia loukataan niin räikeästi, että perkele itse vapisee ja pelkää.

Ei tarvitsisi muuta kuin toimia lain mukaan, niin ette kuulisi minulta valitusta. Ei tarvitsisi blokata. Mutta ei voi. En tiedä mistä Seppos saan viinansa, joka niin tehokkaasti tuhoaa aivot. Saisi mainostaa, niin a vot, kun baarivaarit voisi juhlia. Sivullinen saisi uusia vitsejä.

Sain erään papin puhumaan Sepolle ja huomauttamaan mitä laittomuuksia hän harrastaa, mutta turhaan. Papin sanakaan ei tepsinyt. Ja minua syytetään pappisvihasta. In vino veritas. Joo, joo. Vihaan mukaan pappeja. Olisi syytä, kun eivät hekään saa Sepposta tokenemaan.

 
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Malmivaaran Siionin Virret
« Vastaus #88 : 28.10.21 - klo:06:46 »
Olen samaa mieltä 1944n kanssa. Blokkaus oli närkästynyttä vallan väärinkäyttöä. Omaisuuteni on väkisin pidetty täällä ja olen vielä estetty katsomasta sitä. On räikeä lainvastaisuutta, joka on aivan suotta. Kiivas tai en, olen aina ollut valmis neuvotteluun, ja olen vaatinut omaisuuteni takaisin vain siksi ja siinä tapauksessa, että kääntäjän tekijänoikeuksia poljetaan. Niin kuin näkyy monesta postistani, olen ollut valmis ratkaisuun, jossa vaatimukseni ovat vähäiset. Mutta siihen ei ole ollut halua ruveta. On vain haluttu jyrrätä päälleni.
Olisi voitu kysyä minulta kuukausi sitten, mitä vaadit? Sen sijaan suutuspäissään Seppos on blokannut" rauhoittumaan." Hänen kannattaisi siirtyä lainmukaisuuteen ja joko neuvotella tai poistaa käännökset, kun kerran vaatimukseni eivät hänelle sovi.
Jos hän sulkisi käännöksen ketjun sanomalla, joka ei kohdistu mielivaltaisesti minuun, vaan ratkaisisi tilanteen, niin tämä voisi loppua. Olen pyytänyt, että loukkavia posteja huomioidaan, jota ei ole tehty. Esimerkiksi tällainen posti, joka sulkee ketjun olisi erinomainen, mutta kun ei kelpaa, koska täällä on haluttu loukata jostain syystä kääntäjää, jopa kieltämällä tekijänoikeuksia. Voisi olla tällainen ilmoitus siinä, sen sijaan, kun on ilmoitus, joka näyttää närkästystä minua kohtaan:

"Pahoittelemme posteja, jotka ovat loukanneet Malmivaaran Siionin virsien kääntäjää. Emme halua estää keskustelua aiheesta, mutta tulemme huomauttamaan loukkaavien, provosoivien, tai hyökkävien postien olevan ristiriidassa Körttifoorumin tarkoituksen kanssa."

Sitten seuraavalla kerralla, kun joku yrittää loukata vaikka julistamalla, että virret ovat "kamalia" tai "kuvottavia" yms. niin foorumin hoitaja huomauttaisi, että posti ei ole foorumin tarkoituksen mukainen. Silloin kukaan ei tarvitsisi kestää minun alituisia valituksi. Sellaista olisi riittänyt minulla alusta asti. Olen asian ilmoittanut monella tavalla, joskus rauhallisesti ja kohteliaasti, joskus vihaisesti, mutta tähän asti minua ei ole kuultu.

Koska tällaista koetaan mahdottomalta Körttifoorumilla, ainoa vaihtoehtoni on jatkuvasti pyytää, että käännökset poistetaan.

Järkevä ehdotukseni on ollut liki vuoden voimassa. Joko suojellaan käännöksiäni toivomukseni mukaan tai poistetaan ne. Ollaan nopeasti menossa oikeuteen, koska olette niin järräpäisiä laittomuudessanne.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Malmivaaran Siionin Virret
« Vastaus #89 : 28.10.21 - klo:07:26 »
Pidätkö kolmen viikon tauolle laittamista loukkauksena tai rangaistuksena? Miksi se ei olisi mahdollisuuden antamista rauhoittumiseen ja lepoon liian kiivaaksi käyneestä sanailusta?

Ei ole kuukauden blokkauksen jälkeen tullut muutos. Yhtä kiivasti vetoaan lakiin, joka ei ole sillä aikana muuttunut. Tekijänoikeuslaki on vielä voimassa kaikkialla paitsi Körttifoorumilla, jolla on erivapauksia, koska "olemme ihmisiä." Omituista, toiset ihmiset joutuvat mukautumaan tekijänoikeuslakiin.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.