Kirjoittaja Aihe: Körttiläisyys on rauhan uskonto  (Luettu 20915 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Körttiläisyys on rauhan uskonto
« Vastaus #45 : 09.09.21 - klo:09:59 »
Körttikansan perusteeton jatkuva panettelu ja haukkuminen alkaa tuntua melko vastenmieliseltä.

Vai perusteeton!
Jaa. No sitten sinun pitäisi ymmärtää, miltä tuntuu, kun joku maahanmuuttaja tekee ystävällisen eleen, ja sitten saan huomata miten käännöksensä ainoa rooli herännäisyydessä on nyrkkeilysäkki. Tätä olisi voitu välttää. Mutta teillä on kieroutunut terapia ja trollaus pyhiä lehmiä, joita ei voi paheksua. Voitte hyvin paheksua kun syytön, vilpitön puolustautuu. Mikä teeskentely. En lakkaa ihmettelemästä.
Sano: On hyvin valitettavaa, että näin on tapahtunut. On valitettavaa, että olet pohoittanut mieltäsi joistakin posteista. On valitettavaa, että tätä asiaa ei ole hoidettu aikanaan eikä tähän asti.
Niin asia korjaantuu. Ratkaisu ei ole, niin kuin luulet, että vain hyväksyn tai poistun.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4814
Vs: Körttiläisyys on rauhan uskonto
« Vastaus #46 : 20.09.21 - klo:10:20 »
Näin ollen körttiläisyydessä on kuin onkin ’rauhan uskonnon’ piirteitä.
Aamen! Heränneen tumman ystäväkansan ’rauhan uskonnon’ piirteet ovat kokonaan Rauhanruhtinaan työtä arassa ja ikävöivässä uskossa ilman omavoimaista ihmistekoa rauhan puolesta sotaa, konflikteja ja väkivaltaisia poliittisia ratkaisuja vastaan.  :109:

Rauhanruhtinas (Oseh Shalom) Viktor Klimenko https://www.youtube.com/watch?v=R7lTeqcpivw

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Körttiläisyys on rauhan uskonto
« Vastaus #47 : 20.09.21 - klo:14:39 »
Aamen! Heränneen tumman ystäväkansan ’rauhan uskonnon’ piirteet ovat kokonaan Rauhanruhtinaan työtä arassa ja ikävöivässä uskossa ilman omavoimaista ihmistekoa rauhan puolesta sotaa, konflikteja ja väkivaltaisia poliittisia ratkaisuja vastaan.  :109:

Rauhanruhtinas (Oseh Shalom) Viktor Klimenko https://www.youtube.com/watch?v=R7lTeqcpivw

Voi hauhistus! Olin melkein unohtanut. Ennen Amerikanmatkaansa vuosikymmeniä sitten, Viktor Klimenko pyysi minulta käännöksiä englanniksi joistakin lauluistaan. Ei kai semmoista laulajaa voi täällä mainita. Se olisi AC/DCn häväistystä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Körttiläisyys on rauhan uskonto
« Vastaus #48 : 20.09.21 - klo:15:05 »
Mainitaan vain Viki, Eija Merilänkin saa sanoa ääneen.

https://www.youtube.com/watch?v=PEeDms5Mzh8

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Körttiläisyys on rauhan uskonto
« Vastaus #49 : 20.09.21 - klo:22:08 »
On ihmeellistä, että käännökseni kelpasivat Viktor Klimenkolle ja hän lauloi niitä ympäri Amerkkaan, mutta körttifoorumilla ollaan sitä mieltä, että niitä voi julkisesti sanoa kamaliksi ja hihhulimaisiksi, ja jos itse puolustaudun, kun kukaan muu ei tee sitä, niin se on paheksuttavaa. Vielä tarjosi rahaa. Muistaakseni, en ottanut. En ottaisi körteiltäkään rahaa jos tarjoaisivat, mutta he tarjoavat kirouksia, ja sitten loukkaantuvat kun heitän ne takaisin.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8382
Vs: Körttiläisyys on rauhan uskonto
« Vastaus #50 : 25.09.21 - klo:13:56 »
Klimenko kävi Tanskassa 80 luvunlopulla ja häneltä kysyttiin, että tulisitko 3 vuoden päästä uudelleen konferenssiimme, niin hän sanoi, että kolmen vuoden päästä ei tule enään konferensseja ja maailma on loppunut ja Jeesus tullut, no ei ihan sanatarkasti.
Klimenkon laulujen käännöksistä sitä mieltä, että kunhan kääntää ja kunhan Viki laulaa, mutta toivottavasti jää siihen, niin kummallisia puheita pitänyt ja ennustellut asioita kun ei ole käynyt toteen.

Yksi profeetta jossain hermostui muhun, kun hän profetoi, että tulee maajäristys tähän paikkaan ja mä, että miten se voi tulla, kun ollaan mannerlaattojen keskikohdilla.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Körttiläisyys on rauhan uskonto
« Vastaus #51 : 27.09.21 - klo:17:23 »
Klimenko kävi Tanskassa 80 luvunlopulla ja häneltä kysyttiin, että tulisitko 3 vuoden päästä uudelleen konferenssiimme, niin hän sanoi, että kolmen vuoden päästä ei tule enään konferensseja ja maailma on loppunut ja Jeesus tullut, no ei ihan sanatarkasti.
Klimenkon laulujen käännöksistä sitä mieltä, että kunhan kääntää ja kunhan Viki laulaa, mutta toivottavasti jää siihen, niin kummallisia puheita pitänyt ja ennustellut asioita kun ei ole käynyt toteen.

Yksi profeetta jossain hermostui muhun, kun hän profetoi, että tulee maajäristys tähän paikkaan ja mä, että miten se voi tulla, kun ollaan mannerlaattojen keskikohdilla.

On se ihmeellistä. Käänsin vanhojen Siionin virret, ja yht'äkkiä olen vastuussa jonkun traumoista, jolla oli huonot välit vanhan körttiisänsä kanssa, niin että minua täytyy solvata julkisella foorumilla eikä kukaan pystynyt minua puolustamaan.
Nyt erehdyin kertomaan, että olen joskus kääntänyt Viktor Klimenkon lauluja, ja ilmeisesti olen nyt vastuussa siitä, että Klimenko ennusti maailman lopun väärin.
Teidän kannattaisi ajatella pikemmin mistä te olette vastuussa. Olette suurin piirtein kaikki vastuussa siitä, että vanhojen Siionin virsien kääntäjä on teihin verisesti loukkaantunut.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Körttiläisyys on rauhan uskonto
« Vastaus #52 : 27.09.21 - klo:17:37 »
Nyt erehdyin kertomaan, että olen joskus kääntänyt Viktor Klimenkon lauluja, ja ilmeisesti olen nyt vastuussa siitä, että Klimenko ennusti maailman lopun väärin.

Et ole vastuussa Viktor Klimenkon profetioista. Ei Viisveisaajakaan ole sellaista väittänyt.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Körttiläisyys on rauhan uskonto
« Vastaus #53 : 27.09.21 - klo:17:42 »
Et ole vastuussa Viktor Klimenkon profetioista. Ei Viisveisaajakaan ole sellaista väittänyt.

Puolustat pahantekijää. Tiedät hyvin mitä hän tarkoitti. Konteksti huutaa kovaa ja selvästi. Älä hurskastele äläkä saivartele. Tiedät hyvin miten henkilö suhtautuu. Hän on syyllinen tähän viimeiseen kampanjaani. Olin täällä rauhassa pitkään, ennen kuin hän aloitti Siionin virsien riitaa uudestaan. Olette kaikki ilmeisesti ilman omaatuntoa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Körttiläisyys on rauhan uskonto
« Vastaus #54 : 27.09.21 - klo:17:46 »
Tiedät hyvin mitä hän tarkoitti.

Epäilen, että sinä et tiedä. Sivullinen selittäköön tarkoitusperiään, jos katsoo tarpeelliseksi.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Körttiläisyys on rauhan uskonto
« Vastaus #55 : 27.09.21 - klo:17:56 »
Epäilen, että sinä et tiedä. Sivullinen selittäköön tarkoitusperiään, jos katsoo tarpeelliseksi.

Epäilen, että kaikki, jotka tukevat tätä vanhojen Siionin virsien solvaamista ovat riivattuja. Hän on jo selvästi ja monesti esittänyt selvät sanat. Olen narsisti kun pidän käännökseni pyhänä lehmänä. Niin tietää hyvin, että seuraavakin posti on samaan suuntaista.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Körttiläisyys on rauhan uskonto
« Vastaus #56 : 27.09.21 - klo:18:00 »
Jos olen sitkeä itseäni puolustamisessä, olette tekin sitkeitä. Kohta sanotaan, että vanhojen Siionin virsien kääntäminen oli trollausta. En ihmettelisi kaiken tämän jälkeen.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Körttiläisyys on rauhan uskonto
« Vastaus #57 : 27.09.21 - klo:22:12 »
Kohta sanotaan, että vanhojen Siionin virsien kääntäminen oli trollausta.

Ei sanota. Kääntämisen moittimista sen sijaan voi pitää trollauksena. Olisi ollut parempi vaieta se kuoliaaksi. Nyt se on liian myöhäistä.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Körttiläisyys on rauhan uskonto
« Vastaus #58 : 28.09.21 - klo:06:29 »
Ei sanota. Kääntämisen moittimista sen sijaan voi pitää trollauksena. Olisi ollut parempi vaieta se kuoliaaksi. Nyt se on liian myöhäistä.

Toinen mahdollisuus olisi katkaista se aikanaan. Nyt se on liian myöhäistä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Körttiläisyys on rauhan uskonto
« Vastaus #59 : 28.09.21 - klo:07:28 »
Toinen mahdollisuus olisi katkaista se aikanaan.

Puhumme samasta mahdollisuudesta. Trollauksen 'katkaiseminen' tapahtuu parhaiten 'kuoliaaksi vaikenemalla'. Hyökkäystä vastaan hyökkääminen jatkaa ja kiihdyttää sanasotaa.