Kirjoittaja Aihe: Meidän makuukammari, kiinnostaako?  (Luettu 2495 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Benkku

  • Vieras
Meidän makuukammari, kiinnostaako?
« : 24.07.08 - klo:00:16 »
homoparien siunaaminen, vol. 756 (erotettu hjuhlaketjusta)
seppos kirjoitti: 23.07.2008 16:41.
Etkö ole vielä huomannut, että maailman kiinnostavin asia on se, mitä muiden maakuukamareissa tapahtuu. Miksi näin on sitä en edes yritä selittää. Minä en tiedä mitä se muille kuuluu, jos ei huuto kuulu. Se vaan tuntuu kiinnostavan hallitsemattoman paljon. Jos löytyy jotain erilaista tai kivempaa kuin meillä, niin sen on pakko olla syntiä tai kuolemantuomion arvoinen rikos.
Kirkolle ja lahkoille se on ollut erittäin suuri uteliaisuuden ja vallankäytön kohde, vaikka asiantuntemus on pienin mahdollinen. Historia ja nykypäivä ovat täynnä legendaarisia tyhmyyksiä.
 :smt023

Meidän makuukammari, kiinnostaako?
No niin, kun  nyt makuukammari  asiat kiinnostaa niin paljon meitä ihmisiä.
Täytyyhän siis meillä heteroillakin olla oma viestiketju tasa-arvon vuoksi.

Onko siis sopivaa siunata avioliittoon ihminen joka rakastaa rahaa ja tyydyttää vain seksuaaliset lihan himonsa tulevaan puolisoonsa? #-o
Tai silloin kuin mieliteko saa vallan. Käy kuka tahansa vastaan kävelevä nainen tai mies. :-s
Vai onko sopivaa kun ihminen on diabeetikko, kehitysvammainen, pelihimoinen, autohullu ( nukkuu mieluimmin V-8 sylissä)… entäs jos hän on ollut seitsemän kertaa aviossa ja nyt pitäisi vihkiä kahdeksannen kerran, oho.  Mitenkäs on ne makuukammari asiat… siis kuka meistä on päättämään kuka on sopiva avioon. :-k
Oman kantani olen varmasti jo tuonut aikaisemmin ilmi eri viestiketjussa.
Mutta jatketaan, eläkää elämänne niin hyvin kuin itse pystytte. Siinä on minulla ja sinulla varmasti aivan tarpeeksi ajattelemista sekä tekemistä.
Kunnioittakaa ihmisen ruumista. Sen loi Jumala, emme me, vai oletko erimieltä? :smt107

ps. Jokainen saa kulkea polkunsa niin kuin haluaa, loppu tulosta ei ratkaise kukaan meistä.Vai oletko jälleen erimieltä?
No, sitten saat olla minun puolesta. :smt083

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Meidän makuukammari, kiinnostaako?
« Vastaus #1 : 24.07.08 - klo:07:52 »
Eikö tätä aihealuetta ole ollut jo ihan riittävästi.  :smt014
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Benkku

  • Vieras
Olisikohan syytää...
« Vastaus #2 : 24.07.08 - klo:08:16 »
Esimerkkinä sinulle Johannes.
homoparien siunaaminen, vol. 756 (erotettu hjuhlaketjusta)
Johannes kirjoitti: 22.07.2008 22:44 / 23.07.2008 08:03 / 23.07.2008 20:05 , eikä taida olla ainoita viestijä tuolla viesti ketjussa. :-k  

Jotta Johannes et kokisi että haluaisin sinua loukata, pyydän Sinulta heti anteeksi. Ja olen ylpeä siitä että toit mielipiteesi ilmi, koska olen aivan samaa mieltä. :smt023  Tämän viestiketjun tarkoituksena on todella osoittaa missä me menemme, kun maaailmassa on vähän tärkeempiäkin asioita kun "makuukammari" asiat.

ps. Johannes ollaan tyytyväisiä että meillä on töitä. Omista työvuoroistani on minun valitettavasti parempi olla vaiti, mutta voimia sinulle. O:)

Hyvää päivän jatkoa Sinulle ja kaikille muillekin. :smt083

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Meidän makuukammari, kiinnostaako?
« Vastaus #3 : 24.07.08 - klo:17:58 »
Nimenomaan siksi vastasin, kun tämä on jo aika loppuun kaluttu aihe. Joo, kiitoksia hyvän päivän toivotuksista!
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."