Kirjoittaja Aihe: Vähän sitä ja tätä EU:sta  (Luettu 39548 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Vähän sitä ja tätä EU:sta
« Vastaus #30 : 10.02.13 - klo:14:51 »
   Tähän olen tullut. Tässä olen. Tällä menen, nimittäin.




Oletko, PekkaV, jossain määrin turhautunut johonkin tai joihinkin asioihin?
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10396
Vs: Vähän sitä ja tätä EU:sta
« Vastaus #31 : 10.02.13 - klo:17:15 »


Oletko, PekkaV, jossain määrin turhautunut johonkin tai joihinkin asioihin?


Odotellessani inspiraatiota teen välitöitä. Olen kyllä turhautunutkin, mutta kun kysyit, en kuitenkaan sanoisi turhautumiseksi, vaan aallonpohjaksi, joka sijaitsee kahden aallonharjan välissä.


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Vähän sitä ja tätä EU:sta
« Vastaus #32 : 10.02.13 - klo:17:25 »
 :056:   Jep. Ei taitaisi aallonharjoja täysin tyynessä tullakaan.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10396
Vs: Vähän sitä ja tätä EU:sta
« Vastaus #33 : 10.02.13 - klo:17:30 »

                                                                          :058:


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

myyrä

  • Vieras
Vs: Vähän sitä ja tätä EU:sta
« Vastaus #34 : 10.02.13 - klo:17:46 »
Eka Love Story tällä foorumilla  :eusa_angel:

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10396
Vs: Vähän sitä ja tätä EU:sta
« Vastaus #35 : 10.02.13 - klo:19:12 »
  
   Se oli eurooppalainen poskisuudelma. Eläköön EU!


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Vähän sitä ja tätä EU:sta
« Vastaus #36 : 11.02.13 - klo:07:48 »
 
   Se oli eurooppalainen poskisuudelma. Eläköön EU!


No elähän se kun me sinne rahaa niin paljon kylvämme.
Nekin rahat ois voinnu laittaa vaikka Afrikkaan ja pysyä kaukana koko EU_liittovaltiosta.

Taas niillä on ollut joku budjettineuvottelu ja tälläinen tavallinen tallaaja ei tajua siitä muuta, kuin ett maksaa saa taas.

Kohta liityn perussuomalaisiin, niin outoa on Eu meininki.
Maataloustuet poistui, päästörajoitukset tuli, joissa kyllä joku järjenhiven ehkä mukana,
kaikenlaisia lakia jotka ei vaan sovellu Suomeen tulee sieltä Brysselistä ja kohta ne vaatii meitä viisumivapauteen venäjän kanssa.

Jotenkin koko EU vaikuttaa yhdeltä pohjattomalta kaivolta jonne syydämme rahaa.
Ihmetellä täytyy Jyrki Kataista, Olli Rehniä ja muita kun niin kehuu sitä.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Vähän sitä ja tätä EU:sta
« Vastaus #37 : 11.02.13 - klo:08:07 »
Olen ollut alusta asti EU:ta vastaan, vaistollani. Samalla tavoin olen vuosikymmeniä pelännyt ydinvoimaloita.
379 milj. euroa tulee taas Suomelle miinusta.

Tämä enteilee vielä paljon pahempaa.  :017:

Olen nyt entinen Alexader Stubin ihailija. Silkkaa sumuverhoa hän ja Katainen suoltavat.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Vähän sitä ja tätä EU:sta
« Vastaus #38 : 11.02.13 - klo:13:03 »
Tää kaikki on alkua vasta, kunhan päästään ens syksyyn, on valtionvelkakin uusissa lukemissa.
Kansahan halusi muistaakseni ulkoistaa valta, energia, luonnonvarat, tuottavat työpaikat  jne...

Milloinhan ne kristinuskon ulkoistaa johan sitäkin monesti huudetaan  jotta Raamttu on jo liian vanha ohjekirja ja sitä ei tartte noudattaa.

Kyllä me ihmiset ollaa harvinaisen hulluja, kun kohtuullisen hyvästitoiminut systeemi poistettiin ja haluttiin tilalle velkaa ja jatkuvasti nousevat maksut.
Ei niitä pystytä koskaan enää maksamaan vaan ollaan kohta täysin nwo-n ja maailmanpakin vallassa, se taitaa ollakkin tarkoitus päättäjillä.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10396
Vs: Vähän sitä ja tätä EU:sta
« Vastaus #39 : 11.02.13 - klo:13:29 »

   Eläköön EU!


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Vähän sitä ja tätä EU:sta
« Vastaus #40 : 11.02.13 - klo:16:51 »
Olen ollut alusta asti EU:ta vastaan, vaistollani. Samalla tavoin olen vuosikymmeniä pelännyt ydinvoimaloita.
379 milj. euroa tulee taas Suomelle miinusta.

Tämä enteilee vielä paljon pahempaa.  :017:

Olen nyt entinen Alexader Stubin ihailija. Silkkaa sumuverhoa hän ja Katainen suoltavat.


Ei niitä pystytä koskaan enää maksamaan vaan ollaan kohta täysin nwo-n ja maailmanpakin vallassa, se taitaa ollakkin tarkoitus päättäjillä.

Uudesta maailmanjärjestyksestä puhuvat. Onko muuten kukaan kysynyt missään yhteydessä Kataiselta tai keneltä tahansa poliitikolta, joka tuosta on maininnut, että mitä se järjestys oikein pitää sisällään? Siis onko joku selittänyt sitä yleisölle tarkemmin, vaiko onko vain jäänyt maininnaksi?? Itse olen kuullut vain mainittavan miloin minkäkin(maalaisen) poliitikon puheessa. (Toki löytyyhän netistä kaikenlaista infoa aiheesta jos kolmannestakin.)

Kyllähän uusi käsite olisi hyvä selittää, kun sillä jokin sisältö kuitenkin on      :073:
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Vähän sitä ja tätä EU:sta
« Vastaus #41 : 12.02.13 - klo:19:05 »
On kysytty, etsippä tubesta, vaikka kätteinen valehtelee.
Katso myös video jossa kätteiseltä kysytään, mistä bilderberg kokouksessa puhutiin, ei muistanut ?
Ei muistanut vaikka  kyseltiin heti kun tuli takas kokouksesta Suomeen.
Toimittaja antoi salaa kuvatun videon muistinvirkistämiseksi.
Materiaali on laajaa, kuukkkkeloi, niin huomaat harvainvaltaa siirtymisen ja Suomalaiset menee lampaina roviolle.

Kaikkihan menis muille täydestä, mutta tyhmät maalaiset taas änkyröi vastaan

myyrä

  • Vieras
Vs: Vähän sitä ja tätä EU:sta
« Vastaus #42 : 13.02.13 - klo:09:58 »
Bilderberg-ryhmältä puuttuu avoimuus samalla tavalla kuin Vapaamuurareilta. Jos ryhmä esim. tiedottaisi avoimen rehellisesti keskusteluistaan niin epäluuloisuus sitä kohtaan voisi hälvetä. Tosin viittaan itse kintaalla koko bilderbergille, mulla on tärkeämpääkin ajateltavaa  :eusa_angel:

Nettitoimikuntaa voisi ehkä verrata Bilderberg-ryhmään  :003:

Wikipedian tietämys ko. ryhmästä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Bilderberg-ryhmä
« Viimeksi muokattu: 13.02.13 - klo:10:01 kirjoittanut myyrä »

myyrä

  • Vieras

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Vähän sitä ja tätä EU:sta
« Vastaus #44 : 13.02.13 - klo:10:57 »
:102:

Jos osoitteessa on ääkkösiä, se kannattaa kopioida selaimen osoiteriviltä. Silloin tuloksena on toimiva linkki:

http://fi.wikipedia.org/w/index.php?title=Bilderberg-ryhm%C3%A4

Mt