Kirjoittaja Aihe: Tänään 37  (Luettu 30240 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 37
« Vastaus #105 : 13.04.15 - klo:08:11 »
Ajelemme taas Ouluun lapsille hupilaisiksi , vain pari päivää. Tullessa otan kesärenkaat mukaan, mitkä vaihdan täällä alle. Saan painepesurilla pestä "kovalla rahalla" ostetut talvirenkaat puhtaaksi. Missähän ne olisi turvallista varastoida roittioilta? Ei viitsisi edestakaisin renkaita kuljetella.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 37
« Vastaus #106 : 13.04.15 - klo:08:51 »
Ajelemme taas Ouluun lapsille hupilaisiksi , vain pari päivää. Tullessa otan kesärenkaat mukaan, mitkä vaihdan täällä alle. Saan painepesurilla pestä "kovalla rahalla" ostetut talvirenkaat puhtaaksi. Missähän ne olisi turvallista varastoida roittioilta? Ei viitsisi edestakaisin renkaita kuljetella.

Liiterin seinällä. Lyö koolinkiin vähintään 5 tuuman naula ja laita pultin reiäistä siitä roikkumaan. Ruuvaa ylä- ja alapuolelle ruuvit, jotka pitävät kumin irti seinästä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 37
« Vastaus #107 : 13.04.15 - klo:09:13 »
Jotenkin noin se homma menee. Ajattelin vielä hirsiseinän läpi pulttaamalla asentaa sellaisen saranajutun, johon tulee abloy-lukko. Tämä puomi sulkee renkaat seinään kiinni.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 37
« Vastaus #108 : 14.04.15 - klo:02:22 »
Meni siinä päivä kun käönsin Moodle kirjan viimeisen tehtävän mutta olinpa itsestäni ylpeä kuin pulliainen. Yhtä vaikeaa oli kuin kääntää ensimmäistä, mutta oli aivan hirveän hyvä. Aiihen oli työnnetty kaikkia prepositioita ja pronomineja ko juttu täyteen.

Nyt on kurkkuni kipeä ja särkee päätäni ja uni lähti sinne johkin karuun.
Johan tässä ehtikin olla pari viikkoa terve.  >:(

Minä nappasin Telfastin sillä muistin ensinnä mitä Seppos sanoi kerran ja sitten muuten vaan epäilin, saisonko allergiasta kuumeen peräti. Ja auttoi viimeksi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 37
« Vastaus #109 : 14.04.15 - klo:06:57 »
Huomenia vaan...  Eilinen meno jatkuu eli otan kääntääkseni kertauksen vuoksi jonkin Moodle kirjan tehtävän takaperin mennen. Ja on kurkkuni kipeä jne.
Ei se ole hassumpaa, kun on ihan tyynesti  eikä ajattele tenttejä, kääntää vaan.  Vähän niinkuin arvoituksia tai juuri vaikeahkoja sudokuja täyttelisi.

Nähdään taas  :kahvi:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 37
« Vastaus #110 : 14.04.15 - klo:07:03 »


Nyt on kurkkuni kipeä ja särkee päätäni ja uni lähti sinne johkin karuun.



[/quote
Minusta Sinä olet oppivainen ihminen. Olen tyytyväinen, kun olen sanastoosi ehkä siirtänyt karussa-sanan. Minultakin on uni usein karussa, paossa, häipynyt karkuun, häippässyt lipettiin. :039:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 37
« Vastaus #111 : 14.04.15 - klo:07:05 »
Ei sen tualta pitänyn´näyttää. Enpähän osaa haitekkii. Mutta Leena hoidahan kurkkusi.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 37
« Vastaus #112 : 14.04.15 - klo:19:48 »
Olemme takaisin V-heitossa. Luonto ei kerinnyt muotoaan muuttaa. Pihamme ei kestä koneilla ajelua näin roudan sulamisen aikoihin.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6342
Vs: Tänään 37
« Vastaus #113 : 14.04.15 - klo:20:02 »
Koko päivä on mennyt aika lailla harakoille, kun aamupäivällä kävin labrassa enkä ennen näytteenantoa saanut juoda kahvia. Vaikka sen jälkeen olen juonutkin, ei se ole tuntunut vaikuttavan mitään. Ihan tokkurainen olo koko ajan. Kyllä aamukahvi pitää saada heti aamusta!
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tänään 37
« Vastaus #114 : 14.04.15 - klo:20:51 »
Nautinnollinen Varusmiessoittokunnan Finlandia konsertti Lahden täpötäydessä Ristinkirkossa. :039: :023: :023:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 37
« Vastaus #115 : 14.04.15 - klo:20:56 »
Hienoa tykkäämistä. :039:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 37
« Vastaus #116 : 15.04.15 - klo:12:12 »
Kiusallinen juttu Zetorissa "solenoidi maatetaan hiilien kautta"  :017:. Napsuttaa.. Ei viitsisi ulkona olla, koska sataa. Efekti on sama kuin seisoisi räystästipussa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 37
« Vastaus #117 : 15.04.15 - klo:15:16 »
Oli pitkä keskustelu ongelmataloni toiminnantarkastajan kanssa.
Hänellä tuntuu olevan laajakatseista hankalien tilanteiden kokonaisnäkemystä...jos näin
yrittäisin muotoilla...kuuntelin hiljaa...tuntuu että hirttosilmukka kiristyy uudelleen.. :icon_sad:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33830
Vs: Tänään 37
« Vastaus #118 : 15.04.15 - klo:16:00 »
Kun aina ryhtyessään olisi sitä viisautta mitä kokemuksien jälkeen on !

Kurjaa tuo sinun tapauksesi. Jos hyvänhyvyyttään on ollut asioita hoitamassa ja sitten tulee sanktioita, se tuntuu vääryydeltä. Näin maalaisjärjellä ajatellen.

Minä olen osakkaana hyvin suuren kuolinpesän osakkaana. Pelkkää kurjuutta sekin paperisotien takia. Perunkirjoittaja yrittää teettää meillä osakkailla itselleen kuuluvia hommia.
Laki on niin kuin se on ! Suostun lähettämään vain virkatodistukseni, hommatkoon itse isäni ja veljeni sukuselvitykset ja perunkirjakopiot. Pesästä en halua mitään. Testamenttikin on olemassa, sitä en moiti. :017:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 37
« Vastaus #119 : 15.04.15 - klo:16:37 »
Kiitos myötäelämisestä!   :eusa_angel:
Kesällä jään pois sen talon asioiden hoitamisesta ja yritän unohtaa korvausvaatimusasian,
tulee sitten joskus eteen kun aika on ja päätös selviää.
Tuollaisen unohtaminen ei kylläkään ole helppo juttu.