Kirjoittaja Aihe: Vuoden 2014 tilastoja hämmästeltäviksi  (Luettu 1928 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vuoden 2014 tilastoja hämmästeltäviksi
« : 01.01.15 - klo:21:17 »
Konee tekee koko ajan tilastoja ja tässä niistä näytteitä

Uusia aiheita 441
Uusia jäseniä 46
Jäseniä yhteensä (montako niistä aktiivista?) 978
Uusia viestejä 30374
Osumat eli luettuja viestejä 2876789

Siinäpä sitä

Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Vuoden 2014 tilastoja hämmästeltäviksi
« Vastaus #1 : 01.01.15 - klo:21:22 »
Ohhoijaa! Sattumiakin lähes 30 000. Hyvä tavaton.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Vuoden 2014 tilastoja hämmästeltäviksi
« Vastaus #2 : 02.01.15 - klo:01:43 »
Seppos kun toisilla on tuossa kohdassa ilmoita valvojalle vain että kirjattu on minulla jokin numerokoodi myös vanhoissa teksteissä. Minkä takia?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Vuoden 2014 tilastoja hämmästeltäviksi
« Vastaus #3 : 02.01.15 - klo:08:59 »
Se numerokoodi on IP numero, josta olet parhaillaan tai olet viimeksi ollut foorumissa. Varsinkin jos käyttää mokkulaa se voi vaihtua hyvinkin usein. Aiemmin ne olivat kiinteitä, mutta nykyään numeropulan vuoksi muuttuvia. Niitä on allokoitu joku numeroalue tai alueita kullekin operaattorille.

Jos jäsenyyden anoja epäilyttää, katson ko numerosta mistä maasta hakija on ja ulkomaalaisille lähetän viestin, jossa kysyn suomen kielen taidosta. Jos ei tule myönteistä vastausta hylkään hakemuksen. Yleensä ei tule mitään vastausta, kun kyseessä on kone.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Vuoden 2014 tilastoja hämmästeltäviksi
« Vastaus #4 : 02.01.15 - klo:21:17 »
Mielenkiintoista.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Vuoden 2014 tilastoja hämmästeltäviksi
« Vastaus #5 : 02.01.15 - klo:21:22 »
Se numerokoodi on IP numero, josta olet parhaillaan tai olet viimeksi ollut foorumissa. Varsinkin jos käyttää mokkulaa se voi vaihtua hyvinkin usein. Aiemmin ne olivat kiinteitä, mutta nykyään numeropulan vuoksi muuttuvia. Niitä on allokoitu joku numeroalue tai alueita kullekin operaattorille.

Jos jäsenyyden anoja epäilyttää, katson ko numerosta mistä maasta hakija on ja ulkomaalaisille lähetän viestin, jossa kysyn suomen kielen taidosta. Jos ei tule myönteistä vastausta hylkään hakemuksen. Yleensä ei tule mitään vastausta, kun kyseessä on kone.

Kiitos  :109:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.