Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?  (Luettu 19257 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #30 : 05.10.13 - klo:16:03 »
Tämä päivä...rauhallisuus...levollisuus...ei kolota mistään :eusa_angel:

Huomen aamulla poloisen nokka kohti Pohjois-Karjalaa...Marttaa tapaamaan...pojalleni remonttiapulaiseksi.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #31 : 06.10.13 - klo:15:52 »
Lokakuun kuudes ja ei kun uimaan  . Jess!
Kun pukee tarpeeksi vaatetta, ei jää rannalle ruikuttamaan eikä ui liian pitkään, niin ei palele.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #32 : 06.10.13 - klo:17:41 »
Jospa menisi läpi talvenkin! Siis Pirskan uinti.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #33 : 06.10.13 - klo:18:07 »
Vaikea sanoa, meneekö. Nyt on ollut niin mahtavan lämpimiä säitä, että se on onnistunut. Jos menisi läpi talven, niin pitäisi mennä varsinaiselle avantopaikalle, joka pidetään auki. Tästä olisi kieltämättä helppoa jatkaa ihan avantoon asti.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #34 : 07.10.13 - klo:20:53 »
Kaikki tämä kauneus luonnossa, se ihan pakahduttaa onnesta! Jo monta päivää on ollut sama tunnelma ja tila. Syksyn lapsi olen. (Tähän iso kasa keltaisia ja oransseja ja punaisia vaahteroita ja villiviinejä ja muita ruskan puita ja kasveja.)
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #35 : 09.10.13 - klo:13:08 »
Martan näkeminen jälleen, kävelevä pienokainen, papan parrassa piisaa repimistä...

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #36 : 09.10.13 - klo:23:13 »
Kuoroharkoissa käynti.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #37 : 13.10.13 - klo:15:42 »
Minulla tulee olemaan itseni seurassa lystiä monta tovia kun mietin päivällistä saarnaa. Nyt rupean varautumaan ompeluseuraan, se kuuluu hyviin hetkiini.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #38 : 13.10.13 - klo:17:05 »
Ilahduin kuullessani hanhien muuttoparven äänen taivaalta jostain puolen kilometrin päästä. En siis ole vielä kuuroutumassa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #39 : 22.10.13 - klo:01:37 »
Textintuotto novellikurssille.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #40 : 22.10.13 - klo:09:48 »
Sain haastettua yhden ystäväni kiittäkää-joka-tilassa - haasteeseen. Me katsomme mitä se tekee hänen masennukselleen.  On on, kaikki muu hoito on käynnistetrty. Me kiitämme ja vertaamme viikon päästä.  Nyt minä kiitän tästä pitkittyneestä sairasusvuoteesta, jossa tosin ei minusta ole juuri päätä eikä häntää. Symppiksistä työkavereista joista kaikki ei revi minua palasiksi. Kaikesta mitä minulla on, enkä huomaakaan.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10392
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #41 : 22.10.13 - klo:14:41 »

   Minä kiitän sinusta, Leena, sinä olet kyllä semmonen... kertakaikkiaan... etten sanois enkä kirjoittais... voi hyvänen aika kuitennii!


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #42 : 22.10.13 - klo:19:55 »
Työ. Vaihtelun virkistäminen. kohtuullisuus kaikessa taitaa olla pitkän tähtäimen hyvinvoinnin tekijä. (kohtuuttomuus lyhyen)

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #43 : 22.10.13 - klo:20:23 »
Monipuolinen ja kehittävä ohjelma: aamulla seurakunnan kuntosali, ruokailu kirkolla, mtkl:n kurssi ja vertaistuki-ryhmän ohjaaminen
Elämä on kemiaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #44 : 24.10.13 - klo:15:30 »
Rupean tervehtymään. Olikin jo aika.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.