Kirjoittaja Aihe: Vähemmistöjen suojelu  (Luettu 5112 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Vähemmistöjen suojelu
« Vastaus #15 : 15.06.13 - klo:09:52 »
Kukahan minua suojelee.  :icon_cool:

ps.olen uhanalainen lajike.

Sinusta huolen pitää ensisijaisesti kotijoukkojen komentaja huomioiden uhanalaisuutesi.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Vähemmistöjen suojelu
« Vastaus #16 : 15.06.13 - klo:10:56 »
Mielestäni pitäisi keskustella heistä, jotka ovat pysyvästi vähemmistönä kuten suomenruotsalaiset ja saamelaiset. Sitten meillä on uusia vähemmistöjä kuten venäläiset. En tosin ole kovinkaan innoissani tästä porukasta, koska näyttää siltä, että Venäjä käyttää hyväkseen venäläisiä vähemmistöjä Baltian maissa ja uhka koskee Suomeakin. Sen takia Suomen hallituksen pitäisi sulkea jatkuva venäläisten virta maahan. Tilanne on eri, jos venäläiset haluavat Suomen kansalaisiksi, heillä on työpaikka ja he osaavat jompaa kumpaa kotimaista kieltä.
Acta, non verba.

Poissa onesimus

  • pienellä paikalla
  • Viestejä: 537
Vs: Vähemmistöjen suojelu
« Vastaus #17 : 15.06.13 - klo:12:28 »
   Koto-Suomen telaketjuhumanistit ratsastavat ei-kristityillä vaatiessaan Suvivirren poistoa koulujen kevätjuhlista.

Telaketjuhumanisteista tuli mieleen 70-luvun stalinistit, jotka yrittivät kaikin keinoin saada tämän yhteiskuntajärjestyksen kaadettua. Pieni porukka, mutta hirveä ääni, ikään kuin heitä olisi ollut joka paikassa. Voivatko nämä nykyäänekkäät olla samaa porukkaa tai heidän jälkeläisiään? Hengenheimolaisia kuitenkin. Menetelmät vaikuttavat ihan samanlaisilta.

Benkku

  • Vieras
Vs: Vähemmistöjen suojelu
« Vastaus #18 : 15.06.13 - klo:14:34 »
Kukahan minua suojelee.  :icon_cool:

ps.olen uhanalainen lajike.

Sinusta huolen pitää ensisijaisesti kotijoukkojen komentaja huomioiden uhanalaisuutesi.

Ei pidä, hän tuhoaa minua, vie minulta vapauden pois.  :icon_wink: ja se ei ole huolen pito missään muodossa, seppos.  :icon_wink:

ps. taidanpa kuulua myös pysyvään vähemmistöön.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Vähemmistöjen suojelu
« Vastaus #19 : 15.06.13 - klo:14:58 »
Ei pidä, hän tuhoaa minua, vie minulta vapauden pois.  :icon_wink: ja se ei ole huolen pito missään muodossa, seppos.  :icon_wink:

ps. taidanpa kuulua myös pysyvään vähemmistöön.

Tässä sinulle lisää tietoa perhe-elämästä. Toivottavasti ymmärrät englantia.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151668865571291&set=vb.625721290&type=2&theater
« Viimeksi muokattu: 15.06.13 - klo:16:06 kirjoittanut seppos »
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Benkku

  • Vieras
Vs: Vähemmistöjen suojelu
« Vastaus #20 : 15.06.13 - klo:15:25 »
Tässä sinulle lisää tietoa perhe-elämästä. Toivottavasti ymmärrät englantia.

Ymmärsin. :icon_wink:

ps.  päivän jatkoja.  :eusa_angel:

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Vähemmistöjen suojelu
« Vastaus #21 : 15.06.13 - klo:15:29 »
--- Venäjä käyttää hyväkseen venäläisiä vähemmistöjä Baltian maissa ja uhka koskee Suomeakin. Sen takia Suomen hallituksen pitäisi sulkea jatkuva venäläisten virta maahan. Tilanne on eri, jos venäläiset haluavat Suomen kansalaisiksi, heillä on työpaikka ja he osaavat jompaa kumpaa kotimaista kieltä.

Ongelma on siinä, että jos on sekä etninen että entinen venäläinen, on Venäjän kannalta aina Venäjän kansalainen, jota Äiti Venäjä suojelee kuin venäläisäiti lastaan, olipa tämä missä tahansa. Siinä ei katsota juridista kansalaisuutta, joten edes kaksoiskansalaisuuden mahdollistamisesta luopuminen ei auta.

Mt

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Vähemmistöjen suojelu
« Vastaus #22 : 15.06.13 - klo:15:38 »
Telaketjuhumanisteista tuli mieleen 70-luvun stalinistit, jotka yrittivät kaikin keinoin saada tämän yhteiskuntajärjestyksen kaadettua. Pieni porukka, mutta hirveä ääni, ikään kuin heitä olisi ollut joka paikassa. Voivatko nämä nykyäänekkäät olla samaa porukkaa tai heidän jälkeläisiään? Hengenheimolaisia kuitenkin. Menetelmät vaikuttavat ihan samanlaisilta.

Menetelmät pysyvät, aatteet vaihtelevat, oli kyseessä sitten fennomania, 20-30-lukujen oikeistoradikalismi, 60-70-lukujen opiskelijaradikalismi, 80-90-lukujen viherradikalismi tai tämä mainittu evankelioiva herätysateismi. Useimmiten äänekkäimpiä ovat maailman viisaimmat olennot, nuoret miehet. Viherradikalismi on sikäli poikkeus, että myös nuorista naisista löytyi yhtä suurta viisautta. Sama koskee tietysti taistelevaa feminismiä. Tämäntyyppisistä liikkeistä on muuten tehty tutkimustakin, Suomessa mm. Matti Virtasen väitöskirja.

Mt