Kirjoittaja Aihe: Vs: Herättäjäjuhlat Oulussa 8.-10.7.2011  (Luettu 1566 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Syterskalet

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 482
Vs: Herättäjäjuhlat Oulussa 8.-10.7.2011
« : 12.07.11 - klo:22:30 »
Pari pikku korjausta. Foorumilla ei ole sisäpiiriä. Väki on vaan tullut tutuiksi foorumissa. Ahkerissa kirjoittajissa on useita, joita ei olla koskaan tavattu ja tapaamiseen osallistui nytkin yksi joka on kirjoittanut vain kerran. Eli kaikilla on vapaus tehdä siltä osin aivan niin kuin haluaa. Emme halua sisäpiirä, mutta on kiva olla ystäviä keskenämme kaikki foorumilaiset. Toinen asia on, ettei juhlille anneta teemaa. Puhujia varoitetaan puhumasta juhlien tunnuksesta, kun se kuluu niin nopeasti.

Sisäpiiri on varmaan väärä termi. Paremminkin voisi sanoa, että foorumi toimii facebookin korvikkeena osalle porukasta, eli asiajuttujen sekaan tuleen paljon "leivon juuri pullaa"-tyylistä juttua.

Jos tätä vertaa pariin muuhun foorumiin joita seuraan, niin niistä puuttuu tällainen jutustelu lähes tyystin.
Tämä jutustelu ehkä on tuonut minulle kuvan sisäpiiristä?

Mitä juhlien teemaan tulee, niin eiköhän toivon annettu kantaa jokaisessa seurapuheessa. Miten olisikaan käynyt, jos puhujia ei olisi tästä etukäteen varoitettu ;-)

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Herättäjäjuhlat Oulussa 8.-10.7.2011
« Vastaus #1 : 10.06.12 - klo:22:19 »
Oulun juhlilla olin jäi osa puheista kuulematta talkoilu vuoksi.
Vaikka olenkin lukenut niitäkin verkosta, niin kuunneltuna jotenkin helpompi keskittyä, eikä lue liian nopeasti, vaan ehtii märeskellä. Ostin pari juhla-CD:tä jo talvella mutta vasta äsken kuuntelin Raamattutunnin (ja samalla vuoroveisuut), olipas hyvä puhe toivosta.

Poissa Niila

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 50
Vs: Herättäjäjuhlat Oulussa 8.-10.7.2011
« Vastaus #2 : 24.06.12 - klo:20:38 »
Suurkiitokset kaikille näin jälkiketeen, jotka auttoivat minua pääsemään Oulun herättäjäjuhlille Heinävedeltä keräämällä talkoolla taksirahat kyyti lähtöpaikkakunnalle. On ihana asia että teidänkin kaltaisia ihmisiä on viellä olemasa olisin jäänyt ilman teitä paljosta paitsi.  :icon_biggrin:

Näillä näkymin olen tulossa tänäkin vuonna juhlille tällä kertaa sinne on tosin helpompi päästä sillä nykyisestä kotipaikkanustani, jonne muutin kuluneen talven aikana on paremmat kyyti mahdolliuudet ympäri suomen kuin entisestä.