Kirjoittaja Aihe: Huomenna 2  (Luettu 39911 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Huomenna 2
« : 13.08.10 - klo:16:37 »
Viikonloppuna on meriveisuut Hangossa. Sunnuntai aamuna varhain olen menossa yksin (vaimo nukkuu, kun on valvonut yön vanhusten leirillä) ja kyytiin sopii jos tulee reitille. Palaan päätösseurojen jälkeen.

Meriveisuut Hangossa 14.-15.8.

    * La 14.8. klo 16 Meriveisuut Lappohjan kirkossa, Hietaniementie 14.
    * La 14.8. klo 19 Iltaseurat Sjömansrossa, Hamnvägen 38-40.
    * Su 15.8. klo 10 Jumalanpalvelus Hangon kirkossa, Kirkkotie 1. Lounas seurakuntakodilla.
    * Su 15.8. klo 13 Päätösseurat seurakuntakodilla, Puistokatu 7.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Huomenna 2
« Vastaus #1 : 13.08.10 - klo:21:26 »
Pooh,, Tekis mieli tulla kans, mut oon Vaasassa myyntimatkalla, mut kait sitä pitää ajaa sinne sit?
Firmahan nää ajelut ja muut maksaa. :-\

Ihan kakarana asuin Hangossa saaressa, siskoni syntyi yhdessä saaressa. Siks kait niin omituinenkin?

Se Sjömans ro, missä ne yhet seurat on siellä Lappohjassa on paikka missä kummittelee.
Olin kerran siellä yötä, sehän on joku yömaja kans. Tuntui et mun takana olis ollut joku nainen joka katseli merelle.
Siis mun selän takana.
Oli kans syksyä ja olin ainot asiakas siellä.
Huolestunut nainen katselemassa merelle...Vieläköhän saisi samanlaisia tuntemuksia siellä?

Hanko nyt vaan on Suomein kaunein paikka Kesällä.

Sinne vaan muutkin meriveisaamaan.. :)
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Huomenna 2
« Vastaus #2 : 14.08.10 - klo:20:52 »
 :-\ Pooh, eipä näkynyt sepposta seuroissa, mutta muita senkin edestä.
Toivottavasti sitten huomenna Hangon kirkossa?

Oli kivaa seuroissa ja pari spontaaniakin esitestä oli.
Yks hyppäs pystyyn ja sanoi, että nyt veisataan oi maamme Suomi ja se sitten aloitettiin ja hän sanoi olevansa myös rannikkojääkäri, et tomerammin persk,, No sitten siinä kateltuamme toisiamme, et mitä täs nyt oikeen?? Aloitettiin uudestaan ja veisattiin Oi maamme.

Sama kummitus tunne käväs taas siellä ollessa. Kun istuttiin siellä pihalla seuroissa tuli taas tunne, et joku nainen suree ja itkee ihan hermottomasti siellä.
 Lisää tälläisiä tuntemuksia ja mun seurat jatkunee Hesperiassa??

Huomenna siis Hangon kirkkoon, huomenna kuten aihe kuuluu. Tekeekö kukaan muu mitään huomenna?
Koodia: [Valitse]
Huomennaa
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Huomenna 2
« Vastaus #3 : 14.08.10 - klo:20:58 »
:-\ Pooh, eipä näkynyt sepposta seuroissa, mutta muita senkin edestä.
Toivottavasti sitten huomenna Hangon kirkossa?

Oli kivaa seuroissa ja pari spontaaniakin esitestä oli.
Yks hyppäs pystyyn ja sanoi, että nyt veisataan oi maamme Suomi ja se sitten aloitettiin ja hän sanoi olevansa myös rannikkojääkäri, et tomerammin persk,, No sitten siinä kateltuamme toisiamme, et mitä täs nyt oikeen?? Aloitettiin uudestaan ja veisattiin Oi maamme.

Sama kummitus tunne käväs taas siellä ollessa. Kun istuttiin siellä pihalla seuroissa tuli taas tunne, et joku nainen suree ja itkee ihan hermottomasti siellä.
 Lisää tälläisiä tuntemuksia ja mun seurat jatkunee Hesperiassa??

Huomenna siis Hangon kirkkoon, huomenna kuten aihe kuuluu. Tekeekö kukaan muu mitään huomenna?
Koodia: [Valitse]
Huomennaa

Tänäån en päässyt tulemaan, mutta aamulla Hangon kirkkoon ollaan tulossa ja sen jälkeen seuroihin.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Huomenna 2
« Vastaus #4 : 20.11.10 - klo:17:12 »

Herättäjän päivä Männistössä Pyhän Johanneksen kirkossa, siis Kuopiossa.

Messu klo 10, saarna Urpo Karjalainen, messun jälkeen kirkkokahvit ja seurat  :kahvi:

Sinnepä siis...

 
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Huomenna 2
« Vastaus #5 : 20.11.10 - klo:20:00 »
Herättäjän päivä Männistössä Pyhän Johanneksen kirkossa, siis Kuopiossa.

Messu klo 10, saarna Urpo Karjalainen, messun jälkeen kirkkokahvit ja seurat  :kahvi:

Sinnepä siis...

 

Täällä saarnaa Alpo Järvi ja sen jälkeen seuroissa puhuu ainakin Mauno Nivala ja Kirkkorouva. Joilla lyhempi matka tänne, niin valitkaa suuntanne.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Huomenna 2
« Vastaus #6 : 14.12.10 - klo:22:34 »
Huomenna on tentti kurssista Kansalaistoiminta ja kirkko. Hui.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Huomenna 2
« Vastaus #7 : 15.12.10 - klo:12:54 »
Minä huomenna pakotan itteni itikseen siihen kauppaan mistä saan lapsi numero kahdelle todennäköisesti toivomansa lahjan.  Kun en menny tänään. Pakotan. Minä pystyn siihen. Kyllä vain.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33760
Vs: Huomenna 2
« Vastaus #8 : 18.12.10 - klo:08:38 »
Huomena tulee kuluneeksi 36 vuotta isäni kuolemasta. Luen messussa tekstit 1. Moos: 21:1-7 ja Hepr. 6:13-19.

Isän esivanhemmissa oli monta joka oli saanut nimekseen Aabraham, Aapro. Tyttärenpoikani 3. nimi on Abraham koska pojan isän suku on ollut Abrahamssoneja.

Lupaukset Aabrahamille ovat ihmeelliset. Jumala itse vannoi: Siunaamalla minä sinut siunaan ja enentämällä minä sinut enennän.
Ja näin Aabraham , kärsivällisesti odotettuaan sai, mitä luvattu oli.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22061
Vs: Huomenna 2
« Vastaus #9 : 18.12.10 - klo:10:48 »
Rupesin laskemaan, kauanko on minun isäni kuolemasta. Joulukuussa sekin tapahtui. Siitä taitaa olla jo 51 vuotta. Meidän sukumme miesten nimi on Elias. Minulla se on toisena nimenä.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Huomenna 2
« Vastaus #10 : 18.12.10 - klo:12:02 »
Isäni kuolemasta on tänään päivälleen kaksi vuotta ja mitään perinne nimeä ei isän puolelta ole, mutta äidin puolelta löytyy. Olen aina ihmetellyt isovanhempieni huumorintajua, kun antoivat pahnanpohjimmaiselle toiseksi etunimeksi Ensio.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa pikkumummu

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 466
Vs: Huomenna 2
« Vastaus #11 : 18.12.10 - klo:12:27 »
 Äitini kuolemasta tulee 20p 6v ja aina muistan virren joka oli Hänen lempivirtensä Vaivaisten turva ainoa... sitä veisilen usein omalla äänellä vaikkei se hyvä oo

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10398
Vs: Huomenna 2
« Vastaus #12 : 15.02.11 - klo:10:39 »
vuosikokous
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33760
Vs: Huomenna 2
« Vastaus #13 : 15.02.11 - klo:10:46 »
Työkaverilounas Sibeliustalossa. Perinne on jo yli kaksitoista vuotta jatkunut. Olemme kohta kiertäneet lähes kaikki Lahden keskitason ruokapaikat. Myös pari kalliimpaakin aina jonkin juhlapäivän kunniaksi.
Pankkifuusioiden pyörteissä hitsaaduimme samaan tapaan kuin sotasankarit. Kaveria ei jätetä. Muutama on jättänyt kuoleman kautta jo meidät.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Huomenna 2
« Vastaus #14 : 22.02.11 - klo:20:00 »

Seurat ja vuosikokous 
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)