Kirjoittaja Aihe: Kerro vitsi osa 3.  (Luettu 40491 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kerro vitsi osa 3.
« Vastaus #105 : 13.12.18 - klo:16:34 »
Miksi turkulaiset eivät juo tuoremehua? Koska mehupakkauksen kyljessä on teksti: "Ravistettava omas kakas"

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Kerro vitsi osa 3.
« Vastaus #106 : 17.12.18 - klo:20:29 »
Miksi ruotsalaisten ostoskassit ovat usein maidosta märkinä?
Koska purkissa lukee: Öppnas här.
Pyryharakka

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: Kerro vitsi osa 3.
« Vastaus #107 : 21.12.18 - klo:21:12 »
Helsingin Sanomat kirjoitti, jotta saksalaisen Der Spiegel -lehden toimittaja on kirjoitellut omiaan juttuihinsa. No, kummakos tuo nyt on. Katselin juuri yle ykkösen puoli yhdeksän uutisia ja höpöjä siinäkin näytettiin. Siinä oli kaksi poroa ja reki ja siinä reessä oli tekopartainen äijä. Kertoivat, jotta tässä joulupukki lähtee matkaan ja tätä kuvaa näytetään muissakin maissa, jotta lapset tietävät joulupukin lähteneen reissuun. Mutta pelkkää höpöähän se joulupukki on....

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kerro vitsi osa 3.
« Vastaus #108 : 23.12.18 - klo:13:51 »
Nyt tiedän mistä minun jenkkakahvat tulevat. Kun olen suihkussa käytän shampoon lopun vartalon pesemiseen. Tänään vasta tajusin, että siinä lukee: "Lisää paksuutta ja volyymiä". Tästä eteenpäin käytän suihkussa astianpesuainetta. Siinä lukee: "Poistaa itsepintaisen ja pinttyneemmänkin rasvan".  :039:
Olis ehkä kuulunut niksikörtti osioon mutta julistettakoon ennen joulurauhaa täälä.

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: Kerro vitsi osa 3.
« Vastaus #109 : 23.12.18 - klo:15:29 »
Nyt tiedän mistä minun jenkkakahvat tulevat. Kun olen suihkussa käytän shampoon lopun vartalon pesemiseen. Tänään vasta tajusin, että siinä lukee: "Lisää paksuutta ja volyymiä". Tästä eteenpäin käytän suihkussa astianpesuainetta. Siinä lukee: "Poistaa itsepintaisen ja pinttyneemmänkin rasvan".  :039:
Olis ehkä kuulunut niksikörtti osioon mutta julistettakoon ennen joulurauhaa täälä.

Tämä oli paras vitsi aikoihin!  :eusa_clap:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Kerro vitsi osa 3.
« Vastaus #110 : 23.12.18 - klo:18:24 »
 :eusa_angel: :eusa_clap: :039:

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kerro vitsi osa 3.
« Vastaus #111 : 23.12.18 - klo:20:16 »
Mummo oli hississä ja hissiin astui hyväntuoksuinen nainen. Mummo nuuhkaisi kuuluvasti, johon nainen vastasi: Dior 150euroa. Hetken päästä hissiin astui toinen hyväntuoksuinen nainen ja jälleen mummo nuuhkaisi kuuluvasti, johon vastaus kuului: Chanel 240euroa. Mummo jäi hissistä, pieraisi ja sanoi: kukkakaali 4euroa.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kerro vitsi osa 3.
« Vastaus #112 : 23.12.18 - klo:20:18 »
Ruotsalaiskaverukset ihmettelivät, mihin valo oikeastaan häviää, kun se sammutetaan. He päättivät selvittää asian. Pojat sammuttivat valot ja alkoivat etsiä pimeässä. Jonkin ajan kuluttua toinen huusi: -Mats, olen löytänyt sen. Se oli jääkaapissa!

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Kerro vitsi osa 3.
« Vastaus #113 : 25.12.18 - klo:15:47 »
Hehhee, kirjoittakaa ihmeessä lisää. :039: :039:

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: Kerro vitsi osa 3.
« Vastaus #114 : 25.12.18 - klo:18:30 »
Suomalainen ja japanilainen neuvottelivat keskenään.
Japanin poika vähän hermostui ja huitasi suomalaista päin näköä.
-Mikäs tuo nyt oli? Kysyi suomalainen.
-No, se oli semmoinen  karateisku, se on sieltä meiltäpäin.

Neuvottelut jatkuivat ja taas japanilainen hiiltyi.
Japanilainen potkaisi suomalaista.
-Mikäs tuo nyt oli? Kysyi suomalainen.
-No, se semmoinen karatepotku, se on sieltä meiltäpäin.

Vielä yritettiin neuvotella.
Nyt oli suomalaisen vuoro polttaa päreensä.
Huitaisi japanilaisen sairaalakuntoon.

Muutaman päivän kuluttua suomalainen meni sairaalaan katsomaan japanilaista.

-Millä ihmeellä sinä minua oikein huitaisit? Kysyy japanilainen.
-Se oli se Toyotan tunkki, sekin on sieltä teiltäpäin.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kerro vitsi osa 3.
« Vastaus #115 : 25.12.18 - klo:22:40 »
Patrik Laine pieraisi ja yleisö tuuletti.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Kerro vitsi osa 3.
« Vastaus #116 : 28.12.18 - klo:22:23 »
 :icon_lol:  :icon_lol:  :icon_lol:

On teillä hyvät jutut. Edellä olleista vitseistä tuli mieleen vanha jossakin vitsikirjassa ollut juttu, jossa oli oikein kuvakin.

Kaksi savolaisukkoa oli tullut kaupunkiin. Istuivat puoiston penkillä. Kaunis kaupunkilaisnainen kävelee miesten ohi. Toinen ukoista tuumaa: "Mitteehän tuo on syönä, ku noin hyvälle haisoo?"
Pyryharakka

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: Kerro vitsi osa 3.
« Vastaus #117 : 31.12.18 - klo:20:45 »
Se on huumorintaju nykyään leluillakin -musiikkiin reagoiva pehmorobotti "kuuli" jonkun hartaan joululaulun radiosta ja se robotti totesi lyhyesti ja ytimekkäästi siinä puolessa välissä laulua: boring eli ikävystyttävä. Minua huvitti.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kerro vitsi osa 3.
« Vastaus #118 : 01.01.19 - klo:17:15 »
Tilannekomiikka on mun laji, ainakin omasta mielestäni. Tämä ei nyt varsinaisesti sitä ole mutta aikoinaan kun HUSissa luurasin tosin potilaana, niin kerran jonkun kokeen tulokset heitti "härän pyllyä", ja lääkäri sitä ihmetteli ja kysyi mistäköhän se mahtaa johtua?
Itse kymmeniä vuosia valkoiset vaatteet päällä töitä tehneenä heitin, kun kyseessä oli nuori naislääkäri, että "johtuisko se tosta valkoisesta takista". Nuori lääkäri kirjoitteli muistiin panojaan ja aikanaan kotiin tuli ko käynnistä epikriisi ja sieltä löytyi toteamus "potilaalla valkotakki fobia".
No onhan sekin saatu nyt selville.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kerro vitsi osa 3.
« Vastaus #119 : 01.01.19 - klo:17:34 »
Kirurgi rauhoitteli potilasta: -Tämä on 30. kerta, kun teen tämän leikkauksen. Pakkohan sen on joskus onnistua.