Kirjoittaja Aihe: 11 teologia luopuu piispoista  (Luettu 26652 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: 11 teologia luopuu piispoista
« Vastaus #75 : 31.03.11 - klo:13:05 »
Tuosta tuli mieleen se "vanha setä", joka kuvaili tätä asiaa seuraavaan tapaan: "Kun saatana paljastetaan, se alkaa puhua rakkaudesta."

No nythän me tiedämme että pihtihäntäkin luukuttaa Soidintiellä. Ilmanko on öisin rauhatonta, kun täällä on entuudestaan    :026:  Bonhoefferin haamu ja Jeesus Kristus tilataan illoin aamuin olemaan oikein valveilla Leenan vierellä.. :003:  Ny minä tajuan miksi siistin ihmisen asunto on tämän tästä kuin tappelun jäljiltä.

Missäs ne Leenan kesäseurat sitten pidetään jos Saatana on tässä osoitteessa...? Kannattaako sitä körtinkään härnätä verta nenästään...? :003:.
Mistä sitä tietää kuka kulloinkin konetta käyttää ja Raamattuun vetoaa...  Kyllä se on sinun Onesimus nyt paree varoa. :003:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: 11 teologia luopuu piispoista
« Vastaus #76 : 31.03.11 - klo:16:50 »
Welieni docens Dietricus! Tulen mielelleni awucsi campatessasi Satanasta wastan. Mine olen eloni peiwine palioncin tojminut exorcistin wirassa.

Martinus episcopus  :051:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: 11 teologia luopuu piispoista
« Vastaus #77 : 31.03.11 - klo:21:21 »
Welieni docens Dietricus! Tulen mielelleni awucsi campatessasi Satanasta wastan. Mine olen eloni peiwine palioncin tojminut exorcistin wirassa.

Martinus episcopus  :051:

Mine  opiskele teme soome keeli... se waikutuksens anta dialekteistes olemanas... Welien praada toisel tavoil kuin hen. teme Leena, mutta,

Me Todellinen camppaus tämä Paha olendo wastan olemas, jos Welieni saadat tele teelte poisda suwen menneis, me täyteist sydemeist sinua kiidäm. Jos wiwytyst diellees osu me dämän cansa coedam Sankareillein Taisdelus pysymäs, sinun ciiruus lienewet sangen runsaad, niin usiad owad he, cuin exorcisdein  wiras taidawa tarpeis olemas owad

Welies Dietdricus  :026:  Docens
« Viimeksi muokattu: 31.03.11 - klo:21:24 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: 11 teologia luopuu piispoista
« Vastaus #78 : 03.04.11 - klo:16:06 »
Vanhempikin mies voi googlettaa uusia näkökulmia hakusanoilla: kristinusko ei ole uskonto! näkemys avartuu...
No niinpä näyttää nimimerkki "jukkasakari", olen sinun kanssasi samaa mieltä, se todella avartaa, mutta vaarana on kyllä että helposti "kuukeloiminen" kadottaa ihmisestä todellisen uskon :icon_wink: ja sitten tilalle tulee "virtuaali usko" :icon_wink:. Oletko muuten huomannu, näitä "virtuaali teologeja on nykyisin hyvin,hyvin paljon, tälläkin voorumilla" :icon_wink:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: 11 teologia luopuu piispoista
« Vastaus #79 : 03.04.11 - klo:20:34 »
Joo. Virtuaalisesti on kiva jauhaa teologiaa, mutta kasvotusten mielummin ihan vaan henkistä yhdessä oloa enempi.
 :-\
Kasvotusten kun on huomaa millainen ihminen todella on, ainakin noin joskus, mutta virtuaalisesti huomaa miten ihminen näkee asioita.
Siksi virtuaaliteologia sopii tänne paremmin ja kiva kun niitä on.
Tik toc.

Poissa vanha lihava mies

  • Lisää kalenteriin seuraavat seurapäivät
  • Viestejä: 265
Vs: 11 teologia luopuu piispoista
« Vastaus #80 : 04.04.11 - klo:11:05 »
... mutta virtuaalisesti huomaa miten ihminen näkee asioita.
"Kuukeloimalla" ja "kopsaamalla"...höpö,höpö :icon_wink:

ps.itse kyllä syylistyn rehellisyyden nimissä myös ...aina silloin tällöin...mutta hyvin,hyvin harvoin :icon_wink: