Kirjoittaja Aihe: Tänään 32  (Luettu 28373 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Tänään 32
« Vastaus #135 : 26.12.14 - klo:17:40 »
Pakastin on syönyt suuren osan liioistani. :P (tämä siihen "olen syönyt liikaa" -ilmoitukseen) Se tarkoittaa sitä että Joulua on säilötty viikoiksi eteenpäin.

(Minäkin söin eilen liikaa, mutta sitten olikin tosi pitkä tauko seuraavaan kunnon ruokaan: en nimittäin ehtinyt syödä aamupalaa tai pitää lounastaukoa.)
Mitäs muuta tänään: vapaat. :)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 32
« Vastaus #136 : 26.12.14 - klo:18:04 »
Kohta saa kinkku kyytiä eli liiat jauhetaan tehosekoittimessa hienoksi ja sitten pakastetaan ja käytetään pizzan päällä joskus hamassa tulevaisuudessa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Tänään 32
« Vastaus #137 : 26.12.14 - klo:21:24 »
Tänään katsoin areenasta koko joulukalenterin kerralla, ja sitten olen lukenut ja lukenut. Kävimme me kävelylläkin, ensin kävelytti mies minua ja sitten minä äitiä, pojat kävelyttivät toisiaan. :icon_xmascool: Aurinko paistoi.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Tänään 32
« Vastaus #138 : 26.12.14 - klo:21:47 »
Kotimökin pihalla lumitöitä ja pirtissä joululaulujen lauleskelua,
suklaakonvehtien syöntiä, jokseenkin täysinäinen olo...onneksi on tynnörissä aika
pieni ympärysmitta...kuitennii...olettaisin mie ite näin... :039:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 32
« Vastaus #139 : 27.12.14 - klo:11:40 »
Eipä täs muuta kuin toteen että se on nyt ohi ja ajatella millä tavoin Lapsi numero Kolme asennoituu elämään. No niin eipäs nyt jäädä parkumaan vaan katsotaan kuinka tyhjältä näyttää jääkaappi käydään kaupassa ja otetaan kirja käteen, onnitellaan itseä että otettiin kenkkumaisin kirja matkalukemisiksi ja ihaillaan joululahjoja.

Minä kiitän juuri tällaisina hetkinä  :109: Taivasta ja  :109: toteutustiimiä Lapsi numero Kolmesta. Kaikistakin mutta hän on hyvä itsesäälilääke. Paras.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Tänään 32
« Vastaus #140 : 27.12.14 - klo:11:49 »
Menin rantteelle ja tein klapeja yhden tunnin, tuntui hyvältä pitkästä aikaa. Lumen allahan se työmaa oli, mutta lumilapiolla ja harjalla saa työmaajärjestyksen nopeasti aloituskuntoon.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Tänään 32
« Vastaus #141 : 27.12.14 - klo:14:19 »
Tuli käytyä uimahallissa suklaatia ja kinkkua sulattelemassa.  :icon_biggrin:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Tänään 32
« Vastaus #142 : 27.12.14 - klo:18:05 »
Lämmitettiin sauna, vaikka on paljon pakkasta. Mittarissa oli 90, "pois unhoittuu arjen surut, kun moikuvat kiukaan pikimustat urut". Mallahan tämän melkein samoilla sanoilla opetti joku aika sitten. Saikohan Malla kuusen pirttiin? On pitänyt kysyä tätä, jos en muusta asiantynkää saa.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 32
« Vastaus #143 : 27.12.14 - klo:18:48 »
On ollut ihana ja täyteläinen joulun aika.  :eusa_angel:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 32
« Vastaus #144 : 28.12.14 - klo:11:32 »
Minul myös elämäni tähänastisista paras vaikka useasti on niin.
Tänään ulkoilen sillä aloin ymmärtää jouluna ollessani poiskotoa että oliskohan sen väsymyksen takana todel raittiin ilman puute ja voileivänsyönti kun ei kerkiä mukamas muuta. Sillä tänään on Suuri Talvisää. Lisäksi löysin eilen netistä ne arkeologiset asiat luentoina joissa ne esitetään selkeämmin kuin kirjassa.

Kyl kyl kirpaisee mennä nyt tenttimään sillä taval puolta tusinaa kirjaa mutta se on elämää. Tentin voi uusia ja täy-tyy saada korottaa numeroa kans.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 32
« Vastaus #145 : 28.12.14 - klo:11:38 »
Tääl Docens!  :026: Mitä puhutaan? Aikooko Leena karata? Siitä ei tule yhtään mitään. Menköön kolmesti mutta lyhyt hetki. Hän vetelehti eilen jo.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Tänään 32
« Vastaus #146 : 28.12.14 - klo:11:54 »
Kovin on holotna päivä, karvan verran yli 20 astetta. Tämmöisellä kelillä klapikone ei pelitä, öljyt jäässä ja sähkökytkin samaten. On edessä majan muutto Tervan kaupunkiin lasten hupilaisiksi, joten kannoin puut ja latasin lintujen ruokatalterikit kukkurapäällisiksi. Jos vaikka tullaan vasta viikon päästä, niin olisi luonnon pienimmille evästä.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Tänään 32
« Vastaus #147 : 28.12.14 - klo:16:52 »
Täällä Oulussakin on kova pakkanen. Haemme sikermät meille yöksi. Saamme sitten nukkua aamulla pitempään. Miniä voi lähteä omin aikoinsa toimeensa ja poika-Mikkohan on Kalajoella.
Iltasella katson Härmät-elokuvan. Toiveita on ladattu kovasti, jospa ei tuota pettymystä.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 32
« Vastaus #148 : 28.12.14 - klo:17:10 »
Tänään siirrytään osaan 33, joten olkaa hyvät.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi