Kirjoittaja Aihe: testi  (Luettu 119676 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Michelle

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
testi
« Vastaus #45 : 23.02.06 - klo:21:27 »
Lainaus käyttäjältä: Soopeli
Viestimäärä kasvaa silmissä.

opettelua vaan
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

satman1

  • Vieras
Testin testi
« Vastaus #46 : 23.02.06 - klo:23:30 »
Lainaus käyttäjältä: "Soopeli"
Viestimäärä kasvaa silmissä.

satman1

  • Vieras
Testin testi
« Vastaus #47 : 23.02.06 - klo:23:31 »
Lainaus käyttäjältä: "Michelle"
Lainaus käyttäjältä: "Soopeli"
Viestimäärä kasvaa silmissä.

opettelua vaan

satman1

  • Vieras
Re: Testin testi
« Vastaus #48 : 23.02.06 - klo:23:32 »
Lainaus käyttäjältä: "satman1"
Lainaus käyttäjältä: "Michelle"

opettelua vaan

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Re: Testin testi
« Vastaus #49 : 06.03.06 - klo:13:42 »
talvilomalla ehtii testata kaikenlaista!
testaanpa minäkin kun olen noviisi tämän sivuston käyttäjänä, jonkun verran keskustelua olen sentään seurannut.

Joku toinen sivusto muuntaa liian automaattisesti perinteiset  "kaksoispiste väliviiva oikeasulku" jne hymiöt Stockmannin hullujenpäivien mainoksia muistuttaviin keltaisiin pallukoihin joten nyt testaan miten täällä nämä perinteisimmät:
a. :-)
b. :)
c. ;-)
d. d:-)

jakaus keskellä päätä oleva vakavamielinen tosikko(ko):
e. <=:-|

Ahaa, esikatselussa tulikin jo vastaus eli tämäkin vääntää ne mitä osaa ja erityisesti d-tapauksessa tekee väärin kun unohti körttilippalakin hymiöstä täysin.

Älkää säikkykö, en minä oikeasti tuollaisia käytä paljoa ja taidan jatkossa yleensä valita tuon "älä salli hymiöitä tässä viestissä" vaikka valintana se onkin täysin harhaanjohtava sillä toki hymiöitä saa olla, mutta körttiläisyyteen ei kuulu asioiden automatisointi...

Seuraavaksi voisin testata pitääkö sukset vai täytyykö lipsuvin suksin miettiä millainen anti-hymiö kuvaisi tilannetta parhaiten.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10388
testi
« Vastaus #50 : 08.05.06 - klo:20:41 »
Lainaus
wsööfwpokrlr
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Nallukka

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 3
testi
« Vastaus #51 : 12.07.06 - klo:22:34 »
testailen vaan :)

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
testi
« Vastaus #52 : 09.09.06 - klo:11:35 »
Heppa.

(Sanoo 4-vuotias serkkuni, kun kysyin, mitä se kirjottais tänne.)
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Re: Testin testi
« Vastaus #53 : 08.07.07 - klo:11:55 »
Testaanpa miten toimii kännykällä foorumiin osallistuminen kun lainasin kotikonettani toisaalle ja en ottanut työkonetta "korvikkeeksi", varmaan hyvä niin :)

Enpäs muistanut että olen testaillut aiemminkin. saa nähdä miltä tämä nyt näyttää.

Lainaus käyttäjältä: "tosikkoko"
talvilomalla ehtii testata kaikenlaista!
...
Seuraavaksi voisin testata pitääkö sukset vai täytyykö lipsuvin suksin miettiä millainen anti-hymiö kuvaisi tilannetta parhaiten.
en muista enää miten moisella hiihtolenkillä kävi mutta liittyyköhän siihen mitenkään se että viime talvena ostin uudet sukset? :)

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
testi
« Vastaus #54 : 08.07.07 - klo:19:48 »
Pitihan nyt panna se tanne kun rupes oikein huvittamaan ku tuo pikkuteksti tuolla oman kuvani vieressa ilmoitti, et "kotimatkalla" ja rupes oikeen miettimaan, et mitahan se vois mun kohdalla tarkoittaa :lol:
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21729
uusi käyttäjä opettelee
« Vastaus #55 : 27.12.07 - klo:22:11 »
Heipsan,
tuleekohan tästä mitään??

Poissa onesimus

  • pienellä paikalla
  • Viestejä: 537
Vs: testi
« Vastaus #56 : 30.12.11 - klo:17:35 »
Joskus tekisi mieli kommentoida jotain kirjoitusta, mutta aina viesti ei lähde mihinkään, vaikka painaa "lähetä" nappia. Esikatselu onnistuu. Katsotaan, lähteekö tämä.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: testi
« Vastaus #57 : 31.12.11 - klo:07:49 »
Joskus tekisi mieli kommentoida jotain kirjoitusta, mutta aina viesti ei lähde mihinkään, vaikka painaa "lähetä" nappia. Esikatselu onnistuu. Katsotaan, lähteekö tämä.

Se tökkii minullakin ja sitten huomaan, että se lähti jo ensimmäisellä, vaikka oma tietokoneeni ei reagoinut niin kuin piti. Tarkistan toisella koneella mikä on tilanne. Voi tehdä sen saman avaamalla toisen ikkunan selaimessasi ja menemällä sillä foorumiin. Siihen ei tarvita edes kirjautumista. Toisen ikkunan voi avata esimerkiksi Firefoxissa klikkaamalla vasemmalla ylhäällä olevaa plus merkkiä. Toimii muuten Explorerissa ihan samalla tavalla
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa onesimus

  • pienellä paikalla
  • Viestejä: 537
Vs: testi
« Vastaus #58 : 31.12.11 - klo:21:47 »
Tökkii silloin, kun lainaa jonkun kirjoitusta, tulee vain viesti: Bad Request. Jos vain vastaan ilman lainausta, niin silloin toimii.

Poissa onesimus

  • pienellä paikalla
  • Viestejä: 537
Vs: testi
« Vastaus #59 : 02.01.12 - klo:19:14 »
Nyt ei (kaikkialla) toimi edes ilman lainausta. Yritin ottaa osaa pressakeskusteluun. Missä vika?