Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII  (Luettu 31163 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #30 : 29.07.16 - klo:07:45 »
Lukkarinrakkaudesta Kotkaan, kaivoin katsottavaksi Meripäivien Facebook-sivut.
Muutamia videoitakin löytyy.  Onhan ollutkin eilen  valtavasti kansaa Meripäiväkadulla.
Katujuna ei tuossa tungoksessa varmaan päässyt kulkemaan.

Paula Vesala palkittiin Junnu Vainio palkinnolla.

https://www.facebook.com/KotkanMeripaivat/
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #31 : 29.07.16 - klo:12:35 »
Valtavan kaunis kansi " Yllätysten kesään". 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #32 : 29.07.16 - klo:12:39 »
Pörräsin Meripäivien iloisessa vilinässä ja tapasin entisiä oppilaita. Näyttivät olevan luottavaisin mielin elämässä kiinni.

Kuulin että tänään sataa mutta äsken " oletteko hengissä" puhelu poiki tietoja, kansaa on kuin meren mutaa ja mielelläni itsekin siellä kenties pörräisin.  Hienoimmat muistot ovat tietty suurten purjelaivojen kesältä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #33 : 29.07.16 - klo:21:51 »
Lauluharkoissa käynti.
Pieni viiden henkilön ryhmämme jauhaa keskiaikaisia virsiä, 72b, 112 ja 549.
Tarkoitus laulaa ne messussa elokuun loppupuolella.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #34 : 01.08.16 - klo:20:15 »
Lähes tunnin kävelylenkki sujui entiseen malliin.

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #35 : 01.08.16 - klo:23:59 »
Osaltani kahdeskymmeneskolmas Valko-venäläisten lastenkesäleiri alkoi illalla.. Toisenkin kerran on "Kuule Isä Taivaan pyyntö tää" kajahtanut suomeksi ja viimevuosina myös venäjäksi käännettynä..... Ohjelmistosta löytyy "AVe Mariasta.  ÖÖl naittiin" monella kielellä...Tammelan torilla lauantaina 6.8.  12 aikoihin Tampereella ja Lempäälän kirkossa sunnuntaina 14.8.  18 alkaen.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #36 : 03.08.16 - klo:11:54 »
Se, että pääsen viikon  päästä lapsenlikaksi pikku neidille.
Pääsee äitinsä rauhassa omille asioilleen.
Olen yötä myös siellä.
Ja sitten taas jonkin ajan päästä tervehtimään pientä miestä, reilut 4 kk, potra ja ponteva jässikkä.  :icon_biggrin:
No, heistähän minä pusuisin taukoamatta...ja vietän aikaa mielelläni heidän kanssaan.
Ainahan siinä on ajelua, mutta sen teen mieluusti.

 :kahvi:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #37 : 03.08.16 - klo:12:22 »
Ehkä opin elämään pikku hiljaa askel kerrallaan, liikoja hötkyilemättä!
Asioilla on tapan järjestyä...myös ilman minun hätäilemistäkin...
varsinkin jos pystyn olemaan levollinen, rauhallinen, luottavainen.
Ympäristö vaan kysyy...miksi nyt vasta näitä mietin.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #38 : 04.08.16 - klo:15:32 »
Tiedä nyt onnelliseksiko ihan, mutta ilahduin, kun bongasin kotikaupunkini keskustasta yleisen pyöränpumpun. Eli jalkakäytävässä kunnon pystypumppu, kahdella kädellä käytettävä, ja käyttöohjeet eri venttiilityypeille.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #39 : 04.08.16 - klo:17:58 »
Sain marjoja sen mitä sain ennen kuin sadekuuro hätisteli sisälle.
Ihan normipäivä, se tekee onnelliseksi.
Levollisuus ja se, että on kuitenkin vielä kesä.
Vaikkei mulla syksyäkään vastaan mitään ole.
Kun se saapuu, saa siitäkin olla onnellinen.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #40 : 05.08.16 - klo:10:08 »
Kyllä olen vieläkin vaan hiljakseen hyvin onnellinen symppiksestä miellyttävästä mukavasta hyvästä kustantajasta, ei mistään kirjanpainajasta, jonka kanssa yhteistyö sujuu niin mutkattomasti. Kolmas Laurakirja syntyy syksyllä joskus.  Minulla on vimmatun hyvä olla. 

Tämän myötä tutustuin uusiin ihmisiin, aivan hieno on tanssija ja tanssin opettaja Mia Nirhamo, rupesin uudestaan tanssimaan, obs. tällä iällä, osteoporoottisena liikapainavana, Helsingin Tanssiopiston kanssa yhdessä ihmettelimme mille kurssille lopulta oikeastaan kuulunkaan tämän maailman sekavimmin sujuneen harrastuksen kanssa kun nelivuotiaana tarhakaverin äiti sellaiseen hommasi tyttönsä seuraksi, jottei olisi ainoa ihan pikkupikkutyttö.

Päädyin kannattamaan alkeet ykköstä, josta sitten tuumivat että päätettäköön siellä mihin minä oikeasti sovin.  Olen kovasti alkeet ykkösen kannalla, parhaiten minä viihdyn alkeet ykkösessä säännömukaisesti  :003:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #41 : 05.08.16 - klo:19:16 »
Olipahan hieno kokemus olla jälleen lauluharkoissa, varsinkin kun itse en joutunut
"pahimpaan ryöpytykseen".
Pienessä ryhmässä aivan loistava yhteishenki, huumori kukkii...ei kai se muuten sujuisikaan.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #42 : 05.08.16 - klo:20:47 »
Palasimme kotiin viikkolomaosakemökkeilystä. Heräsin taas klo 4, enkä saanut enää kunnolla unta ja olo oli pitkälle iltapäivään ihan hömelö. Kuitenkin muutaman reippaan pyöräilykilometrin jälkeen olo virkistyi ja nyt tuntuu siltä, että voin mennä hyvällä mielellä nukkumaan.
P.S. Sain myös kiinni kaksi uutta pokemonia. Viime vuonna armeijaan lähtevä esikoinen katsoi kanssani joka päivä vanhoja Batmaneja TV:stä, tänä syksynä hän lähtee opiskelemaan ja elämään itsellisenä, ja pelaa nyt kanssani Pokemon Go:ta.  :002:

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #43 : 05.08.16 - klo:21:45 »
En voi olla hehkuttamatta: Upea näytelmä Pulsan asemalla Paavo Ruotsalaisesta.  :023:
Pyryharakka

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIII
« Vastaus #44 : 06.08.16 - klo:01:28 »
Sen olisin nähnyt todella mielelläni.
En oikein tiedä itsekään. Tämä kesä oli onnellinen, aivan jo siksi että aurinko paistoi, siksi toiseksi keksin, kuinka tuo olkkari nyt kalustetaan Herra Hugon saavuttua residensseineen. Pöytä toisin päin, se teki ihmeitä.  :icon_biggrin:

Olen hyvin kiitollinen tästä foorumista kuka keksikin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.