Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII  (Luettu 30530 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21731
Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« : 24.05.16 - klo:10:15 »
Aurinkoinen aamupäivä. Kiireetön olo.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #1 : 25.05.16 - klo:12:29 »
Niin minutkin, värit ja valo! 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #2 : 26.05.16 - klo:16:46 »
Sade ja sen tuoma virkeys. Sain vihdoin kutsuttua Haminanserkun miehineen meille sunnuntaiksi.

Luulen , että kuttu ( virolahtea ) on antanut odottaa ittiään pari vuotta.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #3 : 26.05.16 - klo:20:02 »
Että jaksoimme vaihtaa paikkaa nettiyhteyden vuoksi. Vanhalta paikalta ei wifi käytännön tasolla pelannut ollenkaan. Uudella paikalla jotakin voitettiin, mutta nyt ei pelaa Astran satelliittiyhteys. :003: :017:. En ole enää väkevä, joten jatkuu huomenna. Olen jo suihkussa käynyt, Kaariina jotakin kokkaa.
Tämä vaihto kannatti tehdä myös siksi, että tuli pestyksi tietyt matot ja takakontin "vetoisuus" tiedetään taas kerran.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #4 : 27.05.16 - klo:01:53 »
Herra Hugo palasi kotiin. Tuttu hurina juoksupyörässä saa uneliaaksi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #5 : 27.05.16 - klo:15:36 »
Liput balettikilpailun välieriin ja finaaleihin pakettihinnalla. Enpä olisi päässyt, jos olisin Italiassa nyt. Huomasin vasta nyt että hurja, sehän onkin mahdollista!

Määrätty siiliryhmä ottanut Teerenpelin terassin vakipaikakseen. Eihän heitä suositella enää ruokittavan mutten ole ikinä nähnyt kahta niin ympäripyöreää etenkään tähän vuodenaikaan.  Laihat sairaat ja gravidit muodostavat poikkeuksen aina. Miten, jos ne keksivät ruveta synnyttämään yöllä?  :icon_eek: 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #6 : 27.05.16 - klo:15:40 »
Että jaksoimme vaihtaa paikkaa nettiyhteyden vuoksi. Vanhalta paikalta ei wifi käytännön tasolla pelannut ollenkaan. Uudella paikalla jotakin voitettiin, mutta nyt ei pelaa Astran satelliittiyhteys. :003: :017:. En ole enää väkevä, joten jatkuu huomenna. Olen jo suihkussa käynyt, Kaariina jotakin kokkaa.
Tämä vaihto kannatti tehdä myös siksi, että tuli pestyksi tietyt matot ja takakontin "vetoisuus" tiedetään taas kerran.

Ootteko te mitä aikoja siellä Espanjassa jos ymmärsin? Onko teillä joku lomaosake tai oma muu johon palata? Anteeksi uteliaisuus mutta mietin paljon kuulumisiasi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #7 : 27.05.16 - klo:21:54 »
Leena, Sinä saat olla "utelias". Tulimme tänne Fuengirolan campingalueelle 1.4.-16 omalla matkailuautolla, pois aiomme lähteä Suomen Lipun päivänä. Ensi asuimme parcelalla 711 ( se on oma paikka ). Täällä meni langallinen, nopea netti unhon yöhön. Vaihdoimme uuteen parcelaan no 643, mikä on wifi-antennista vain 25 m. Meillä on nyt hitaansorttinen langaton nettiyhteys, sellainen yhden megabitin väylä. Ollaan täällä vielä viikon toista, kerta pojan perhe tulee asumaan keskustahotelliin. Kun he lähtevät lentokoneeseen, minä ohjastan meidät Autovia seiskalle Malagan suuntaan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #8 : 27.05.16 - klo:23:07 »
Leena, Sinä saat olla "utelias". Tulimme tänne Fuengirolan campingalueelle 1.4.-16 omalla matkailuautolla, pois aiomme lähteä Suomen Lipun päivänä. Ensi asuimme parcelalla 711 ( se on oma paikka ). Täällä meni langallinen, nopea netti unhon yöhön. Vaihdoimme uuteen parcelaan no 643, mikä on wifi-antennista vain 25 m. Meillä on nyt hitaansorttinen langaton nettiyhteys, sellainen yhden megabitin väylä. Ollaan täällä vielä viikon toista, kerta pojan perhe tulee asumaan keskustahotelliin. Kun he lähtevät lentokoneeseen, minä ohjastan meidät Autovia seiskalle Malagan suuntaan.

Kiitos kun kerroit!  :). Juuri Fuengirolaan muutti työnohjaajani eläkepäivikseen niin tehokkaasti ettei aio palata edes käymään, aika näyttää. On sinne ollut ajaminen!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #9 : 28.05.16 - klo:09:04 »
Leena, Sinä saat olla "utelias". Tulimme tänne Fuengirolan campingalueelle 1.4.-16 omalla matkailuautolla, pois aiomme lähteä Suomen Lipun päivänä. Ensi asuimme parcelalla 711 ( se on oma paikka ). Täällä meni langallinen, nopea netti unhon yöhön. Vaihdoimme uuteen parcelaan no 643, mikä on wifi-antennista vain 25 m. Meillä on nyt hitaansorttinen langaton nettiyhteys, sellainen yhden megabitin väylä. Ollaan täällä vielä viikon toista, kerta pojan perhe tulee asumaan keskustahotelliin. Kun he lähtevät lentokoneeseen, minä ohjastan meidät Autovia seiskalle Malagan suuntaan.

Voisivat näköjään hankkia tehokkaamman ja paremmilla antenneilla varustetun WiFi:n camping alueellenne. Se kuuluu nykyään jokaiseen majoituspaikkaan oletusarvoisesti.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #10 : 28.05.16 - klo:09:33 »
Juu, tuommoinen on vähän keljumainen.

Kesto-onnellinen siitä kun avasin sähköpostin ja siellä oli täältä viesti:  Sinua kaivataan. Muuttus maailma paljon paremmaksi sillä teolla.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #11 : 28.05.16 - klo:10:18 »
V-2014 tänne rakennettiin ethernet-verkko ja wifi jäi varalle. Kaapelisto ja siihen liittyvä rekvisiitta ovat kaikkinaiselle pölylle alttiina. Tämän talven aikana jo alkoivat ongelmat tulla esiin. Kämppärin omistaja asuu Madridissa ja "rengit ja piiat" pyörittävät yritystä. Ongelmien esiintyessä päätöksentekoon tulee jotakin viivytystä. Uskon, että yrityksen puolella ymmärretään nettiyhteyden tärkeys asukkaille. Kuulemma ensi viikolla tänne olisi tulossa "korkean tason" vikapartio. Sitä tarvitaan, sillä ethernet-verkko on pudonnut pois päältä. Oli todella keljua olla vaatimattoman wifi-yhteyden varassa viikon päivät. Olimme niin kaukana antenneista.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #12 : 28.05.16 - klo:10:27 »
Olen tänään onnellinen eilisestä päivästä, kun sain olla koko päivän kahden kuukauden ikäisen lapsenlapseni kanssa.
Ja kyllä oli mukava tavata myös vanhempiaan.
Voi tätä mummouden iloa.

Nyt on sämpylätaikina kohoamassa, siitäkin voin iloita ja olla onnellinen.
Leipominen on hauskaa.

Ja soitan myös pikkuneidille, vuosi ja kolme kuukautta, kuin myös saan puhua samalla isänsä ja äitinsä kanssa.

Olen onnellinen, että saan olla mummo kahdelle lapsenlapselleni. :eusa_angel:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #13 : 28.05.16 - klo:12:04 »
^
Olen kuullut tuollaista sanottavan laatuajaksi. :039:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXII
« Vastaus #14 : 28.05.16 - klo:20:02 »
 :eusa_angel: :039:

Sitä se juuri nimenomaan on.