Kirjoittaja Aihe: Tänään 40  (Luettu 31475 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 40
« Vastaus #75 : 25.06.15 - klo:18:08 »
Hienoa.
Me katselemme vielä Turun urheilut tv:sta ja sitten lähdemme ajelemaan Hakkapeliitta-pitäjän suuntaan, ehkä Viitasaarelle asti, siellä on ABC-stellplatz. Tyttäremme jäi leskeksi ja hän tarvitsee kaikkea apua.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1568
Vs: Tänään 40
« Vastaus #76 : 25.06.15 - klo:18:30 »
Mahtavat asuntovaunukolonnat ajeloo tästä tupani ohitte, kun Vaasas alakaa huamenna Suviseurat.  :039: Olisi mukavaa poiketa siälä, kun ovat niin lähellä. (80km). Huamenna pitää suunnata kohti itää, Pohjois-Karjalaan ja siältä Kuusamohon. Paluumatkalla ajan Sotkamohon.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Tänään 40
« Vastaus #77 : 25.06.15 - klo:22:06 »

 :icon_eek:   Utelias haluaisi tietysti lisäinformaatiota. Muttamutta....

Niin, niistä kirkosta löytyneistä pöksyistä ei ole mitään havaintoa kenen ja miten ne on päätyneet jumalanpalveluksen aikana ilmeisesti lattialle, josta joku ystävällinen sielu on nostanut ne penkin selkänojalle, että löytyisi helpommin.  :icon_lol:  :icon_lol:

Tänään töissä päiväkahvilla neljän naisen voimin pohdimme erilaisia mahdollisa selityksiä löydolle. Olikon ne olleet jostain kumman syystä jonkun taskussa ja pudonneet kun ehtoolliselle mentäessä on kaivettu nenäliinaa taskunpohjalta. Vai olisiko ne pudonneet jonkun laukusta tai repusta, kun on muuta etsitty. Onko ne jääneet pitkien housujen lahkeeseen edelliseltä käyttökerralta ja vähin erin valuneet lahjetta pitkin ja pudonneet sitten. Tietenkin aina on myös se mahdollisuus, että joku on tahallaan halunnut aiheuttaa hämminkiä.

En kuitenkaan laittanut lehteen kirkollisiin ilmoituksiin, että viime messun jälkeen kirkkoon jääneet naisten alushousut saa noutaa kirkkoherranvirastosta. Tuntomerkkeinä mustat, bokserimalliset, kokoa large.
Pyryharakka

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6342
Vs: Tänään 40
« Vastaus #78 : 25.06.15 - klo:22:46 »
^Kohta saatte sovittaa noita pöksyjä koko seurakunnalle kuin Tuhkimon kenkää konsanaan.

Kannatan lahjeteoriaa.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Tänään 40
« Vastaus #79 : 26.06.15 - klo:06:07 »
^ Kannatan lahjeteoriaa. Ratkaisuja löytyy, kun viisaat pistävät päänsä yhteen kahvipöydässä.  :023:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 40
« Vastaus #80 : 26.06.15 - klo:07:31 »
Kirjoittelen nyt "tien päällä" Konginkankaalla ihan kokeillakseni 4 G mokkulaani. Hyvä väline. Yöpaikan löytäminen vähän haetutti. Suunnittelin aluksi Viitasaaren kirkon parkkipaikkaa, se oli portilla suljettu. Sitten ajoimme ABC-aseman stellplaziin, se oli täynnä. Joten nopsaan etelää kohti ja tässä sitä hyvin yön vanhaksi pääsimme. Alan keitellä kahveja.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 40
« Vastaus #81 : 26.06.15 - klo:17:12 »
^Kohta saatte sovittaa noita pöksyjä koko seurakunnalle kuin Tuhkimon kenkää konsanaan.



 :repee:

Raati vaan kokeilemaan.
Laita ilmoitus KirkkojaKuponkiin. A la Sepposimola. Hän on jo pitkään koettanut saada maailman kirkkoon vaikka Docens  :026: täällä kommentoi suuntaa vääräksi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: Tänään 40
« Vastaus #82 : 26.06.15 - klo:21:21 »
Tänään puiden sahausta sirkkelillä. Kuulosuojain radiolla varustettu, kuunneltu samalla Suviseuroja.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8414
Vs: Tänään 40
« Vastaus #83 : 26.06.15 - klo:21:35 »
Tämä oli kolmas ja vaari olen kaikilla kielillä. Itse nimitin omaan ukiksi.

Til lycke farfar..
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Tänään 40
« Vastaus #84 : 27.06.15 - klo:09:59 »
, kuunneltu samalla Suviseuroja.

Hienoja puheita, mutta srk-oppi on vääränlaista.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 40
« Vastaus #85 : 27.06.15 - klo:11:54 »
Toipumapäivä, sillä eilen kirjoitin.

Kuinka ihmeessä saisin kaaliin että täytyy lopettaa ajoissa. Jos pääsen puoli kahteenkin, se merkitsee että vaikka lopetan, talletan ja suljen ohjelman ja noin, olen hyvin virkeä. En nuku ainakaan tuntiin vielä. Olisi älyttävä asettaa kännykkä hälyttämään eikä kuvitella menevänsä vain vähän vilkaisemaan.

Tarvitsisin jotakin hyvin tylsää kaksi tuntia ennen nukkumaanmenoa sillä muussa tapauksessa olo on kuin krapulaisella ja päivä joks hukkaantuu.


Selasin uskontopsykologian kirjaa jonka ostin, voi, se on mainio. Tavattoman selkeä. Vain se nyppii, että määrättyjä käsitteitä käytetään uudessa merkityksessä. Niillä on jo merkityssisältö, ja Freud toivoi ja komensi ja sääti, niitä ei mennä muuttamaan juuri koska seuraa kaaos.

Niin tapahtui. Se on tekijöiden tai siis uudemman uskontopsykologian harmillisuuksia. Siinä on paljon erinomaista, erityisesti pidän ruåtsalaisen Holmin innovoinnista, hän saadessaan jotakin jonka äärelle opetuslapsensa jäävät palvoen, on jo mennyt tiehensä etsimään kaikkea uutta.

Haluan opiskella kaikkea uskontopsykologiaa ja uskontofilosofiaa ja viimein suurelämäntyönäni  kirjoittaa Docensin  :026: suunnitteleman kirjoituksen Mitä on kristinusko, alle sata sivua ja määrätyt luvut.


Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Tänään 40
« Vastaus #86 : 27.06.15 - klo:22:04 »
Tyttäremme jäi leskeksi ja hän tarvitsee kaikkea apua.
voimisia sinne.

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Tänään 40
« Vastaus #87 : 27.06.15 - klo:22:11 »
Tänään puiden sahausta sirkkelillä. Kuulosuojain radiolla varustettu, kuunneltu samalla Suviseuroja.
hyvä yhdistelmä. Ehkä itsekin voisi kuunnella, tosin en yleensä jaksa kuunnella kovin pitkiä puheita.

Itse olin tänään muutaman tunnin Sastamalassa evankeliumijuhlilla. Puheiden ja musiikin kuuntelu, sekä rauhallisen ihmisvirran katselu tekivät hyvää, samaten satunnaiset keskustelut. En ole ollut sley-juhlilla yli kymmeneen vuoteen mutta vähän olivat muuttuneet. Varmaan itse olen muuttunut paljon enemmän tuona aikana.

Sotkamoon en pääse, joten siinä oli tämän vuoden kesäjuhlakokemus. Toki Sotkamosta on tarkoitus kuunnella etänä.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 40
« Vastaus #88 : 28.06.15 - klo:00:44 »
Lepäilin huilailin laitoin syömisen puolta sillä kapistuksellani ja kyllä menee kilokin päivässä nyt heviosastoa. Suolaisen nälkä kyllä tulee ja jää. Muistan teeveestä ohjelman fruitistista, pitkä laiha mies söi vain hedelmiä. Hän kuori banaaneja ja pakasti ne kelmussa. Toimittaja yritti samaa mutta tipahti.  Liitän maitorahkaa erityyppisiin sekoituksiin.

Sain paljon ajateltavaa uskontotieteen kurssista. Hyvin paljon. Olen varsin hyvilläni.
« Viimeksi muokattu: 28.06.15 - klo:00:48 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 40
« Vastaus #89 : 28.06.15 - klo:08:01 »
Tosikkoko  :039:.