Kirjoittaja Aihe: Tänään 22  (Luettu 22667 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 22
« Vastaus #135 : 26.07.14 - klo:05:47 »
Kurki huuti taas, siis lauma, että en varttia vaille viiden jälkeen saanut unenpäästä kiinni. Lämmittelin koneen ja nyt vähän selailen ennen kahvin keittoa. Tällaisena aikana nopeus on 15 mBit/s ja se toinen 3,3 . Mutta loma-asukkaitten tullessa mukaan nopeus tietysti laskee ja mokkulallani ei aina tahdo "väliin" päästä.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 22
« Vastaus #136 : 26.07.14 - klo:08:27 »
Sain Sprite Alpinen katoksen päädyn konsvärkin pystyyn. Olihan se vähän punnertamista, kun ei ole kuin kaksi kättä. Vesivaaka on helppo kapistus yksinäiselle henkilölle. Hellepäivähän tämä, joten pitää juoda vettä vähän väliä.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 22
« Vastaus #137 : 26.07.14 - klo:10:08 »
Hankkeissa vaellus ruokapuotiin, suolaista ja juomista. Päikkärit siinä pahimman helteen yli, puutarhaa ihaillen mentiin taas ensi yöhön. Aurinkolamput valoon lataukseen. Täytyy lähteä ennen kuin helle käy murskaavaksi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 22
« Vastaus #138 : 26.07.14 - klo:11:25 »
Näin palatessani laskuvarjohyppääjiä ja ajattelin tietenkin Pyristä oitis. Näytti hauskalta näin helteellä!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Tänään 22
« Vastaus #139 : 26.07.14 - klo:11:30 »
Järveen uimaan, pelaamaan mölkkyä/jatsia, saunaan, ruoanlaittoa ja kalastusta illemmalla, kun on näin kuuma. :023:
Elämä on kemiaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33744
Vs: Tänään 22
« Vastaus #140 : 26.07.14 - klo:11:50 »
Näin palatessani laskuvarjohyppääjiä ja ajattelin tietenkin Pyristä oitis. Näytti hauskalta näin helteellä!

Kun kuulenkin, minua alkaa huimata.  Useimmat extreme-lajit kuten ; kiipeily, sukeltaminen, purjelento, laskuvarjoilu ja monet muutkin
rajut urrheilu- ja kamppailulajit vaativat muutamia kuolonuhreja vuosittain meidänkin maassamme.
Vaikka kyllä ne laivatkin kaatuvat, puhumattakaanvenepakolaisten täpötäysistä paateista. Pakolaisuuden tajuan, mutta vapaaehtoinen jännityksen hankkiminen  !  Mikähän siinä on ?

 :119:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 22
« Vastaus #141 : 26.07.14 - klo:12:25 »
Tänä aamuna ei enää mustikkametsään.
Ehkä iltapäivällä pyörällä uimarannalla.
Jotenkin koen että helteestä selviää paremmin kun muistaa juoda...ja liikkuu sen verran että
hiki virtaa oikein kunnolla ja on kuin uitettu koira... :003:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 22
« Vastaus #142 : 26.07.14 - klo:18:58 »
Tulipa käytyä pyöräillen uimarannalla...litimärkä olin ennen ja jälkeen uinnin...uintikaan ei enää virkistänyt...
mutta tulipahan liikuntaa.. :023:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 22
« Vastaus #143 : 27.07.14 - klo:19:35 »
Uintimatka senkun pitenee ja pyörämatka kevenee  :023:
Vadelmiakin löytyi...kun vaan saisin niitä astiaan.. :icon_sad:   Mustikat poimurilla sujuu helpommin.
...niin, tai vadelmissa tökkii se etten saa pensaista kunnolla käteen...kyllä astiaan sentään osuu...
Joku vadelman poimintaimuri pitäisi kehitellä  :003:

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Tänään 22
« Vastaus #144 : 27.07.14 - klo:20:06 »
Uintia ja pyöräilyä täälläkin harrastuksena. Uimaan olemme menneet autolla, mutta muut matkat ja pieniä lenkkejä sitten pyörällä. Kahdenkymmenen kilometrin päivämatkatavoitteessani olen pysynyt, siis pyöräilyssä :icon_wink:

Tänään kävimmne kesäteatterissa Oulussa. Esittivät Tankki täyteen, oikein hauskasti ja riittävän autenttisesti. Kaveri oli pettynyt, mutta hän ei ollut katsonut TV-uusintoja, jotka ainakin minulla poisti muistoista ajan kultauksen. Hauskaa, mutta ei enää sitä lapsuuden hauskuutta mukana. Ritva Oksanen oli oivallinen Emmi.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 22
« Vastaus #145 : 27.07.14 - klo:20:55 »
Upea ilma ja luokkatoveri kansakoulusta kylässä. (Sattui muuttamaan samaan taloon 1973 ja sen jälkeen tunnettu toisemme hyvin) Nyt on aika mennä järveen jäähtymään. Siirtykää te muut osaan 23.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi