Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi III  (Luettu 22000 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Penanpoika

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 115
    • matteuspentti.com
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #60 : 15.10.12 - klo:07:02 »
Sain sähköpostilla erittäin kannustavan ja koskettavan viestin vanhalta luokanopettajaltani.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33769
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #61 : 15.10.12 - klo:07:45 »
Googlen etusivu.  Mielenkiintoista kuvamaailmaa ja henkilöhistoriaa , aivan uutta minulle annettiin maanantai-aamun aluksi.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #62 : 15.10.12 - klo:09:40 »
Kun en eilenillalla jaksanut enää konetta avata, niin kerron mikä teki koko viikonlopun, myös eilen onnelliseksi.

Sain olla Tiitiäisen kanssa koko viikonlopun Jaakkimassa Gospel-lattarit-leirillä.  :109:
Käytiin läpi merenguen, salsan, reagetonin, samban, cha cha chan, jiven, bachatan ja reggaen ensiaskeleita. Veivattiin niitä jokaista muutamia kertoja. Yhteensä useita hikisiä tunteja viikonlopun aikana.
Ryhmä oli yllätyksellisen iäkästä. Tiitäinen nuorin, sitten opettajat, minun ikäisiäni oli lisäkseni yksi tai kaksi. Yksi oli jäämässä eläkkeelle ensi vuonna, loput eläkeikäisiä, vanhin 85 v.
Kerrassaan mukavia naisia kaikki. Heti syntyi ryhmähenki ja tuttuuden tunne välillemme. Siellä oli helppo olla oma itsensä. Ei tullut tarvetta esittää roolia.
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33769
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #63 : 15.10.12 - klo:09:47 »
Googlen etusivu.  Mielenkiintoista kuvamaailmaa ja henkilöhistoriaa , aivan uutta minulle annettiin maanantai-aamun aluksi.

Winsor McCayn sarjakuvaa 100 vuoden takaa.
http://www.youtube.com/watch?v=yvzAJouHh7k

Taitoa ja viisautta ilman sanoja tai säestystä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #64 : 15.10.12 - klo:19:32 »
Dumlepussi  :icon_eek:
Ja ystävän soitto.  :eusa_angel:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #65 : 15.10.12 - klo:22:58 »
Ehkä se tunne että kestän sittekki pettymyksiä.  Odotin kuin pieni eläin sitä matkaa jas totesin etten olekkan varaton mutta...    Ja oli kiltti mies Toiviomatkoissa ja yrittävät vaikka näin viime tippaan meni, peruuttaa ja korvata edes osan maksustani.

Ja se kaikki mikä on!  25 cm pois vyötäröltä.  Hyvä ystävä opetti kuin tehdään syvät vatsalihakset ja hänel on hurmaava koira jota juoksutimme...  eikun se oli lauantai...   

Minä näen, kuulen, voin juosta,  voin uida, voin käydä punttisalilla, miun vanhemmat elää...     Ainoo haikeus liittyy siihen et meidän isot lapset on löytäny, tai heidät on siis löytäny joku MIES. 

Se pieni vauva jonka mie kannoin kasteelle on yhtäkkiä iso ja kai sillä kohta on vauva. 

ja suurin murhe on että koko vaatevarasto täytyy uusio-ommella kun talvihousut putoaa päältäni. . 

Huomiseksi mie toivun.   :'(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33769
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #66 : 16.10.12 - klo:07:49 »
Tässä iässä tasaisen onnellisuuden takeita ovat elämän suht. säännöllinen rytmi alkaen aamiaishetkestä. Lehden luku ajatuksenvaihtoineen. Se että kykenee liikkumaan ( hyvä Leena !) . Rakkaus kirjoihin jotka täyttävät ne hetket jolloin niitä tarvitaan. Hyvä vuode. Yhteys Jumalaan rukouksissa.
Ekstraa ovat runon innoituksen ajat, Heränneet ystävät ja seurat ja siioninvirret
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #67 : 16.10.12 - klo:11:38 »
Loma   :109:
Pyryharakka

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #68 : 16.10.12 - klo:23:39 »
Jotenkin tyhjä ja turhautunut olo, mutta yritän oppia hyväksymään senkin, kuuluu inhimmillisyyteen.

Poissa Sarai

  • Kotimatkalla
  • Viestejä: 309
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #69 : 17.10.12 - klo:16:55 »
Mies osti mulle herätysvalon, kun maanantaina palaan töihin ja joudun pitkästä aikaa heräämään kellolla. :-)

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #70 : 17.10.12 - klo:17:02 »
 :023:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #71 : 17.10.12 - klo:23:46 »
Olin mukana Tuomasmessun lauluharjoituksissa, eikä minua potkaistu ulos vaikka vähän töpeksinkin...
no vastahan nämä oli harjoitukset.

myyrä

  • Vieras
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #72 : 18.10.12 - klo:19:50 »
Juuri äsken soi ovikello ja sain lahjan  :eusa_dance: Käytin nimittäin eräänä päivänä kahta naapuritalon naista karpalossa kun itsekin olin menossa samalle suolle. Saivat melkein sangolliset marjoja aika lyhyessä ajassa vielä. Kun en ottanut bensarahaa niin toinen sanoi ostavansa mulle viinipullon ja nyt se tuli.

Ranskalaista valkoviiniä hienossa pyöreähkössä pullossa litra  :eusa_angel:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #73 : 18.10.12 - klo:21:00 »
Kävin lopputarkastuksessa lonkkaleikkauksen tehneen lääkärin luona. Ilmeisesti kaikki hyvin kun
vastaanotto kesti noin minuutin, ehdin sentään kysyä saanko aloittaa rintauinnin harrastamisen.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22066
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #74 : 19.10.12 - klo:06:00 »
Ehdin sentään kysyä saanko aloittaa rintauinnin harrastamisen.

Saatko?