Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi III  (Luettu 22005 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #45 : 03.10.12 - klo:05:37 »


Jaksoin kantaa miehen molskin päästä päähän!  :eusa_clap: ja nyt puhutaan ihan tavallisesta suomalaisesta miehestä...ei mistään puutarhatontusta!  :023: Paini on vaan parasta!


    :icon_biggrin:


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33769
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #46 : 03.10.12 - klo:07:22 »
Jaksoin kantaa miehen molskin päästä päähän!  :eusa_clap: ja nyt puhutaan ihan tavallisesta suomalaisesta miehestä...ei mistään puutarhatontusta!  :023: Paini on vaan parasta!
Sä oot hiirrvvveeeen, hiirrrrvveeeen vahva niinkin pienikokoiseksi naiseksi.  Ihailen käytännöllistä voimaa ja tämähän jos mikä on sitä.
Puusepäntyöt on toinen taito jota ihailen. Osaatko niitä ?

Olen niin onnellinen hyvistä aamunauruista !!!
Katsotaan kuinka onnellinen olen iltapäivällä kun olen muutaman tunnin haravoinut. Kinesioteippiä ja Voltareniä on varattu.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #47 : 03.10.12 - klo:21:37 »
Veistohommat olen jättänyt suosiolla muille...ihailen kyllä kanssa itsekin niitä jotka puusepän töitä hallitsee...allergiataipumus pitää kyllä huolen siitä että kamalasti ei tuo puupölyssä oleilu viehätä joten keskityn muihin kädentaitoihin ja taiteiluihin ennemmin. Ja sitten siihen molskilla hikoiluun...  :003: Olen tänäänkin hurjan onnellinen siitä että löysin lajin. En edes muista koska viimeksi olisi mikään harrastus kolahtanut näin kovaa ja heti kättelyssä. Olen ihan myyty!

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #48 : 04.10.12 - klo:00:07 »
 :109:  Tarpeeksi terve kuntosalihijumppaamaan!  Siivottu koti,  Hyvin edulliseen hintaan myi peruspuutarhuri minul 3 suurta tuijaa joten kohta rakentelen talveksi terassille  omaa metsää.  :109:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #49 : 04.10.12 - klo:18:19 »
Arkipäivä ja sen tuomat haasteet ja tehdyt asiat ja työt.
Ystävällisyys ihmisten taholta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #50 : 04.10.12 - klo:19:41 »
Kaksi seikkaa... '
Urheilullisuusliikkuminen ja toinen myrsky ja mylväys minun sydämessäni.  Kun olin niin miettinyt Israelin matkaa ja perunut ja ilmoittautunut jonottamukseen. Ja soittivat että nyt sopii.  Ja olin ajatellut jotta Herran Huomaan Koko Asia.
Suuri Myllerrys minun siusimmässäni tyyntyi, ja tässä hommatessani eiken kirjoittamani typeryydet kokonaan uusiksi koko kappaleen, vähin erin tyyntyi mieleni, ja tuli olo että toimin juuri oikein , niinkuin pitikin. On hyvin hyvä ja kiitollinen ollakseni.  :)

Onko kukaan täältä lähtemässä?  Mitä siellä taas tehtiinkään?  Miten siellä pukeudutaan, onko siellä kylmää kuumaa kosteaa vai kuivaa?

Syntymäpäiväseurat siis sittenkin tuolla puolen Jordan-viirran... no... riippuu tarkastelusuunnasta! 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33769
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #51 : 04.10.12 - klo:19:49 »
Pikku-kakkosesta katsottu Jepu Neulanen. Anna Pitkämäki loistosuorituksessaan. Alkaa n. 32. minuutilla täällä Areenassa.
http://areena.yle.fi/tv/1653631/#/play
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #52 : 04.10.12 - klo:22:36 »
Kyläily iäkkään pariskunnan luona. Tuli tehtyä päivän hyvä työ: Nostin rouvan rollaattorin kädensijat sopivalle korkeudelle. Ne kun olivat edeltäjän jäljiltä liian alhaalla ja kulku kumaraista.  :eusa_angel:
Pyryharakka

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #53 : 05.10.12 - klo:00:08 »
Pitkästä aikaa foorumin sivuilla.

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #54 : 05.10.12 - klo:16:36 »
Onnellisuutta on niin monen muotoista lajia, joskus kroppa on onnellinen vaikka mieliala on normaalin arkinen.  :001:

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #55 : 05.10.12 - klo:21:33 »
Keilaus kavereitten kanssa - ylitin itseni, keilasin pelkkiä kaatoja ja 9jä. :023:
Elämä on kemiaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #56 : 06.10.12 - klo:13:15 »
Eväitten syöminen luonnon helmassa. Kuumaa kahvia ja ruisleipää, jossa päällä rosvopaistia, juustoa ja kurkkua  :109:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #57 : 06.10.12 - klo:16:05 »
Eväitten syöminen luonnon helmassa. Kuumaa kahvia ja ruisleipää, jossa päällä rosvopaistia, juustoa ja kurkkua  :109:

Kateeksenin käy...  Lähen katselemaan puuhailua ja tuulettamaan päätäni punttisalille.  Alkuun sitä iloittin vain kun vyötärö kapeni, mutta nyt, vot!  Havaitsin hauskaksi ihmisten havainnoimisen ja ajoittaisen juttelun - tahotko tauon ajaksi tähän - menisköhän jo jaloin punnertaen 60kiloa?  Hauskinta ...   Jo kotona punttisalivetimiin, loikkaus tuolle puolen teerenpelinpolun ja melkein perillä! 

Yksi kirjallinen väännös on valmisna -- vain mietin, tapahtuuko siinä liikaa.  Ottasko kaksi viimistä tapausta pois?  Se on tiertysti tapauskohtasta. Dosentti  :026: hän on sitä mieltä että oli aikakin jo nousta nukkumasta, hänen vuoronsa.  Hyvä on! 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #58 : 09.10.12 - klo:14:47 »
Sain soitettua kummitädilleni vuosien tauon jälkeen, hän muisti vielä minut, muistaa rukouksin.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33769
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi III
« Vastaus #59 : 09.10.12 - klo:15:00 »
Samanlainen yhteydenotto teki minut hyvälle mielelle. Sotin lapsuudenystävälle, koulukaverille joka ei sairautensa takia juurikaan liiku.
Torskaina menen käymään. Ilahtuminen oli molemminpuolista.

Toinen pitkään saamattomana ollut asia oli se aamullinen sireeniaidan istuttaminen tyttären pihaan. Nyt taisi olla otollinen aika, maa oli kostea, multa kuohkeaa, hevosenlantaa saatavilla ja sireenit valmistamassa silmuja uuteen kevääseen.

Linnut ilahduttavat, kun niille ruoka maittaa. Tiaisia ja varpusia on ruokapaikan ympäristössä jatkuvasti. Eilen pyrähti parvi peippolintuja pihlajanmarjoja maistelemaan.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)