Kirjoittaja Aihe: Huomenta káikki  (Luettu 34467 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Huomenta káikki
« : 08.11.10 - klo:07:24 »
Herää, nouse nukkumasta, hukkumasta, syntisparka vihdoinkin. Viikko alkaa kauniisti, sininen aamu, väderleksgubbe lupasi heleän pakkaspäivä, lunta sataa huomenna. Lunta, hurraa eläköön vaikkei se täällä pysyiskään maassa!   Vaiks Leenalla ei ole vielä kelvollista pipoa, kun nämä joululahjatumput ajavat prioriteettijärjestyksessä ohitse. Ihana suunnitella kaikkia joululahjoja, maailman ihaninta,  ehtisikö tuossa ohessa huiskaista lankomiehelle villapaidan. Ehtisi kyllä, ellei olisi muuta.   Kuka on syönyt kaksi kerää seitsemää veljestä, kun he eivät ole missään minä kysyn vaan?
Ja nyt kaikkia kiinnostava äärimmäisen jännittävä tiedonanto jota takuulla jokainen on henkeä pidättäen odottanutkin jo:  Leena alkaa selvästi tervehtyä ja toipuuntua. Viikko vain ja Leena viilettää  :026: kuin uusi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #1 : 08.11.10 - klo:07:58 »
Onnea toipuuntumiselle!

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #2 : 08.11.10 - klo:16:29 »


 
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33724
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #3 : 08.11.10 - klo:16:35 »
Ninnpä niin, me eräät olemme muita alttiimpia vilustumisille, flunssalle ja influenssalle.
 Hippi on näköjän nukkunut pitkät päiväunet.
Parane hyvin! :061:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #4 : 08.11.10 - klo:16:44 »
Kiitos, eilen ehdoteltiin saunaa, viinaa ja tervaa; en uskonu mut järvessä kävin. Ajattelin et joko keuhkotauti tai paraneminen, jää nähtäväksi, vielä ei kumpainenkaan....

Meillä töissä jyllää joku superhypermegapöpö


Aiemmasta taudista taitaa olla melkein vuosi.
« Viimeksi muokattu: 08.11.10 - klo:16:48 kirjoittanut hippiäinen »
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #5 : 10.11.10 - klo:07:12 »
 >:(  Ei hyvä täälläkään. Vähän on kuin pukkais neurologista oiretta. No, nähdään.  Joskus lopetan rimpuilun, jos Jumala suo, en vielä. ylläpä sekin nähdään, mitä Hän antaa.  Sinänsä ei ihme, sairauden jälkeen tulee. Ja olihan se eilinen esitemärutistus aika duuni. 
Ei ole hyvä mennä kipeänä kylmään veteen on yleiskonsensus mutta vastakkaisiakin ääniä kuuluu. 

 :109: Leena  toivottaa kaikille aamua!  Dosentti nukkuu... sain kolkattua...  valitkaa huolellisesti kotikummituksenne. Älkää ottako erittäin vaativaisia. Tämä on, oikein pilkunviilaaja, kun kirja oli huono haluaa toisen.  Leena tekee, niin saa mielenrauhan. On nämä opinnot tässä vain  vähän häiritsemässä. '
'
Kullanmurut, pikku nuppuseni...    huomenta.   Toivottavasti kaikilla on onneöllinen päivä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #6 : 10.11.10 - klo:07:59 »

Lumista aamua, taitaa olla kadut yhtä tukossa kuin mun pää  :107:

Miksei räkää voi poistaa päästä jollain kertaoperatsuunilla, epistä kun sen pitää yrittää tulla kahdesta pienestä reiästä  :017:

Yritetään sinnitellä, ei ehkä ois kannattanu minunkaan sinne järveen.....

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #7 : 10.11.10 - klo:08:17 »
  valitkaa huolellisesti kotikummituksenne.

Minun kotikummitukseni, Toursin pyhä Martti on hiljainen kaveri, eihän keskiaikaisella piispalla ole nykyajasta paljon sanottavaa. Välillä se muistuttaa, että palttoon voisi jakaa jonkun vielä palelevamman kanssa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33724
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #8 : 10.11.10 - klo:09:14 »
Huomenta kaikille. Tänä aamuna olen foorumin unikeko. Johtuu eilisestä maalaus-urakasta. Säryt lonkkanivelissä, suonenveto oikeassa pohkeessa ja monipuolinen kolotus valvottivat iltayöstä. Särkylääkkeen nappasin puolen yön jälkeen, sitten helpotti.

Onnittelu Marteille on Tänään palstalla.

p.s. minun kotitonttuni on Suuri Laiskottelija. Se antaa kyllä joskus vapaapäivän jolloin urakoin kaikenlaista. Sitten antaudun ja kömmin sohvan uumeniin kirjan kanssa.
Klassinen musiikki on myrkkyä S.L:lle. Panen se soimaan ja otan kutimen käteen ja nuttu valmistuu vähitellen.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #9 : 10.11.10 - klo:16:04 »
Minun kotikummitukseni, Toursin pyhä Martti on hiljainen kaveri, eihän keskiaikaisella piispalla ole nykyajasta paljon sanottavaa. Välillä se muistuttaa, että palttoon voisi jakaa jonkun vielä palelevamman kanssa.
Dosentti lähettää hänelle terveisiä. Kuulemma on yksinäistä olla foorumin ainoa kummitus. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33724
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #10 : 10.11.10 - klo:16:40 »
Väärin. Täällä on myös Suuri Laiskottelija. Riitan kotitonttu.                     
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #11 : 10.11.10 - klo:19:01 »
Dosentti ilahtui. Terveisiä myös hänelle. Hän suunnittelee jo jonkinlaista foorumiaaveiden alaosastoa joka ottaisi koneet haltuun omiestajien ollessa poissa tai miten se menikään, ja kirjoittelisivat keskenään. Ehdotin että hän ei olisi niin aloitteellinen, ellei tahdo päätyä uudestaan hirteen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #12 : 10.11.10 - klo:19:03 »
Hppis, olen aidosti kiinnostunut kylmästä järvestä funssan hoidossa. Infektioalttius nöudattaa gaussin käyrää. Toiset eivät saa tautia koskaan, toisilla niitä on noin kaksitoista vuodessa. Keskiarvo aikuisella on kolmesta viiteen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22043
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #13 : 10.11.10 - klo:19:10 »
Dosentti ilahtui. Terveisiä myös hänelle. Hän suunnittelee jo jonkinlaista foorumiaaveiden alaosastoa joka ottaisi koneet haltuun omiestajien ollessa poissa tai miten se menikään, ja kirjoittelisivat keskenään. Ehdotin että hän ei olisi niin aloitteellinen, ellei tahdo päätyä uudestaan hirteen.
Olikohan se Toursilainen, joka siteerasi Piae Cantiones-suomennosta vuodelta 1616? Se on varmaan hänen näkökulmastaan melkein nykysuomea. :051:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Huomenta káikki
« Vastaus #14 : 10.11.10 - klo:20:43 »
Olikohan se Toursilainen, joka siteerasi Piae Cantiones-suomennosta vuodelta 1616? Se on varmaan hänen näkökulmastaan melkein nykysuomea. :051:
Dosentti  :026:  oli kanssa kielimiehiä. Nyt se heräsi, ja edelleen tiedustelee mahdollisuutta aaveiden alaosastolle. Hän tuntee tämän Toursilaisen, miellyttävä mies, toteaa tuossa ja terveisiä.  Yritän nyt rauhoitella, pääseehän hän tänne aika usein nyt kuitenkin. Riitta- mummin kummitusta hän ei kehtaa tervehtiä - ujo naisseurassa. Ei olisi kihlautumisestakaan tullut mitään, ellei Maria olisi kosinut.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.