Kirjoittaja Aihe: Kerro vitsi, osa 4  (Luettu 28190 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Kerro vitsi, osa 4
« Vastaus #120 : 27.12.19 - klo:07:28 »
Pappi ja sulhanen kävivät Kuusaalla tällaisen sananvaihdon:

- Tahdotko sinä...

- Se on min assii.

- Miten minä teidät vihin, jollet vastaa?

- Se on sin assii.

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: Kerro vitsi, osa 4
« Vastaus #121 : 27.12.19 - klo:11:56 »
Tuosta tuli mieleeni eräs ikivanha juttu, olin silloin jotain 20-kymppinen ja olin kirkkoherranvirastossa töissä.

Siellä kävi usein vähän erikoisen oloinen keski-ikäinen mies, joka haki virkatodistuksia aina erästä yhteiskuntamme virastoa varten.

Kysyin sitten aina häneltä, jotta lähetänkö minä tämän virkatodistuksen sinne virastoon suoraan postitse vai haluatteko
virkatodistuksen mukaanne. Vastaus oli aina sama: "Ihan miten teille vain sopii".

Kirkkoherra tiesi, että olin sinkku eikä poikaystävääkään minulla ollut.
Vitsikäs mies kirkkoherra kun oli, niin hän ehdotti minulle, jotta mitäs jos ottaisin tuon usein virkatodistuksia hakevan miehen
puolisokseni. Minulla nyt ei sattunut olemaan mitään kemiaa tuota miestä kohtaan, joten totesin kirkkoherralle näin:
- No, mikäpäs siinä, mutta entäs sitten, kun sinä vihit meitä alttarilla ja kysyt siltä mieheltä, jotta tahtooko se ottaa minut puolisokseen, niin sehän vastaa, jotta "ihan miten teille vain sopii."

Ei ryhtynyt puhemieheksi kirkkoherra.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Kerro vitsi, osa 4
« Vastaus #122 : 27.12.19 - klo:20:24 »
 :icon_lol:  :icon_lol:  :icon_lol:

- Mitä pappi sanoi norsuparille, niitä vihkiessään?
- Kärsikää toisianne.

Poropappi oli vihkimässä poroparia. Pappi kysyi hirvaalta: Tahdotko sinä ottaa tämän poromorsiamen vaimoksesi?
Hirvas vastasi: Vaadin
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Kerro vitsi, osa 4
« Vastaus #123 : 30.12.19 - klo:17:14 »
Seitsemän minuutin vitsi. Keneltä pitäisi P-Pekan pyytää anteeksi ?

https://www.youtube.com/watch?v=aTBvsB7ohVk
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: Kerro vitsi, osa 4
« Vastaus #124 : 11.01.20 - klo:19:24 »
Tapahtuiva Espanjassa vuoren rinteellä, sen huippua kohti kiertelevällä, mutkaisella tiellä.

Nainen ja mies olivat ohittamassa toisensa tien mutkassa. Alaspäin matkalla oleva nainen avasi autonsa ikkunan. Myös
vastaantullut, ylöspäin vuoren huippua kohti ajeleva mies avasi autonsa ikkunan saadakseen tietää,
mitä asiaa naisella hänelle oli. Nainen huusi: "Varo sika." Mies näytti keskisormeaan ja kumpikin jatkoi
matkaansa. Seuraavassa mutkassa suuri villisika törmäsi miehen auton keulaan.

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: Kerro vitsi, osa 4
« Vastaus #125 : 12.01.20 - klo:11:31 »
Äiti oli pienen tyttärensä ja tämän leikkikaverin kanssa uimahallin saunassa.

Tytär huomasi löylyhuoneen seinällä valokatkaisijan näköisen vekottimen.

- Äiti, mikä tuo on?
- Se on sellainen hätäkutsunappi, josta voi painaa, jos on joku hätä, vastasi äiti.
- Niin, jos on vaikka pissahätä, että ei tule housuun, tytär pohti.
- Mutta eihän saunassa voi tulla pissat housuun, kun ei ole housuja jalassa, totesi tähän tyttären leikkikaveri.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kerro vitsi, osa 4
« Vastaus #126 : 13.01.20 - klo:11:44 »
Mies meni lääkäriin ja valitti vasenta polveaan. -En voi tutkia polveanne lääkäri totesi. -Kuinka niin potilas ihmetteli .
-Koska isänikin oli lääkäri .
- Mitä se tähän kuuluu tivasi potilas .
- Olen toisen polven lääkäri .

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Kerro vitsi, osa 4
« Vastaus #127 : 14.01.20 - klo:22:45 »
-Onkos se sinun poikasi terveyskeskuslääkäri?
-  Ei. Kyllä hän on erikoistunut. Hän on nenälääkäri.
- Ai, kumman sieraimen?
Pyryharakka

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kerro vitsi, osa 4
« Vastaus #128 : 21.01.20 - klo:19:50 »
Kreikkalainen satanen

Turisti saapui syyslomalla kreikkalaisen pikkukylän hotelliin. Hotellin vastaanotto pyytää satasen varausrahaa ja päästää turistin sitten katsomaan huoneita. Hotellijohtaja lähtee saman tien satasen setelin kanssa lihakauppiaalle maksamaan velkaansa. Lihakauppias menee karjankasvattajalle ja maksaa samalla setelillä velkansa tälle. Karjankasvattaja menee paikalliselle huoltamolle ja maksaa bensavelkansa sinne. Huoltamoyrittäjä lähtee kylän huoran luo ja maksaa tälle sadan euron velkansa. Huora menee hotelliin ja maksaa velkansa sinne satasen setelillä. Hotellinjohtaja laittaa setelin takaisin tiskille. Turisti palaa takaisin vastaanottoon. Hän ei pitänyt huoneista ja ottaa satalappusensa takaisin.

Kukaan ei siis ansainnut mitään, mutta koko kylästä tuli velaton ja kaikki katsovat myönteisesti tulevaisuuteen ja uskovat turismin voimaan.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kerro vitsi, osa 4
« Vastaus #129 : 21.01.20 - klo:19:56 »
Turkulainen osti uudet kengät, mutta pani ne heti kotiin päästyään kaappiin.
- Mikset sinä käytä uusia kenkiäsi? miehen vaimo ihmetteli.
- Olkoon nyt jonkin aikaa kaapissa, turkulainen tuumi. Myyjä sanoi, että ne saattavat puristaa pari ensimmäistä viikkoa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Kerro vitsi, osa 4
« Vastaus #130 : 21.01.20 - klo:21:08 »
Kreikkalainen satanen

Turisti saapui syyslomalla kreikkalaisen pikkukylän hotelliin. Hotellin vastaanotto pyytää satasen varausrahaa ja päästää turistin sitten katsomaan huoneita. Hotellijohtaja lähtee saman tien satasen setelin kanssa lihakauppiaalle maksamaan velkaansa. Lihakauppias menee karjankasvattajalle ja maksaa samalla setelillä velkansa tälle. Karjankasvattaja menee paikalliselle huoltamolle ja maksaa bensavelkansa sinne. Huoltamoyrittäjä lähtee kylän huoran luo ja maksaa tälle sadan euron velkansa. Huora menee hotelliin ja maksaa velkansa sinne satasen setelillä. Hotellinjohtaja laittaa setelin takaisin tiskille. Turisti palaa takaisin vastaanottoon. Hän ei pitänyt huoneista ja ottaa satalappusensa takaisin.

Kukaan ei siis ansainnut mitään, mutta koko kylästä tuli velaton ja kaikki katsovat myönteisesti tulevaisuuteen ja uskovat turismin voimaan.

Sitähän raha oikeastaan on, velkaa. Lännenelokuvissakin jossakin kanjoninperukassa miehet pelaavat pokeria paperilapuille itse kirjoitetuliia IOU (I owe you, olen sinulle velkaa) -seteleillä.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kerro vitsi, osa 4
« Vastaus #131 : 10.02.20 - klo:10:30 »
Miksi tamperelainen ei käytä ajokypärää vaan pipaa (suomeksi pipo)?

– No, tamperelainen teki testin. Hän kiipesi Näsinneulaan ja pudotti sieltä alas sekä kypäränsä että pipansa. Kypärä meni palasiksi mutta pipa pysyi ehjänä.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Kerro vitsi, osa 4
« Vastaus #132 : 10.02.20 - klo:10:42 »
Pikku-Kalle muutti perheensä kanssa Turkuun. Syksyllä kun koulu alkoi, opettaja kysyi Kallelta, mistä sinä olet tänne muuttanut. Pikku-Kalle pudisteli päätään eikä sanonut mitään. Seuraavalla tunnilla taas sama opettaja toisti kysymyksensä, mutta pikku-Kalle vain pudisti päätään eikä vastannut mitään. Opettaja ajatteli, ettei kysy Kallelta enää, mistä on muuttanut. Seuraavana päivänä opettaja kuitenkin toisti kysymyksensä pikku-Kallelle:

– Ekkö sä voi jo kertoa, että mistä olet muuttanut? Nyt pikku-Kalle oli jo innoissaan ja sanoi, että Tampereelta. Opettaja ihmetteli ja kysyi pikku-Kallelta, etteihän tässä nyt mitään pahaa ole, mikset tätä jo eilen sanonut. Pikku-Kalle vähän henskeleitään venyttäen sanoi opettajalle:

– Isä sanoi mulle, että älä nyt siellä koulussa heti ensimmäisenä päivänä sitten rupea rehentelemään.

Poissa Niklas

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 2
Vs: Kerro vitsi, osa 4
« Vastaus #133 : 10.02.20 - klo:14:32 »
 :icon_biggrin:

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: Kerro vitsi, osa 4
« Vastaus #134 : 05.03.20 - klo:14:54 »
Viisas raha - lehti tuli taas.

***

Skandaali nro 2:
Vegaaniliikkeen johto sanoi ryhmäkuvassa "cheese".

***
Näetkö vielä unia koulun päättäjäisistä?
Näen, ne ovat sellaisia penkinpainajaisia.

***

Alkoholin hinnanalennusta puolustavat terveyssyyt.
Liian monet maksavat siitä itsensä kipeäksi.

***