Kirjoittaja Aihe: Urheiluhullut 12. erä  (Luettu 38945 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Urheiluhullut 12. erä
« : 26.03.19 - klo:14:40 »
Avasin uuden ketjun.
Aurinkoista ja tuulista, kävelylenkki tuli tehtyä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #1 : 26.03.19 - klo:18:26 »
Hyvä kun avasit.
Espanjan rannikolla on aurinkoista ja ruoho vihreää. Pyöräilijät ajoivat toisen etapin. Chris Froome kaatui ja jäi yli 9 min voittajasta.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #2 : 30.03.19 - klo:11:53 »
Iivo Niskasen sukset ovat tälle talvelle olleet kahdesti väärässä paikassa. Ensin omaksi häviöksi ja sitten Joni Mäen häviöksi.
Toivon, että pelkoni olisi turha sen vuoksi, ettei Iivosta tulisi liian itsetietoista kahden norjalaisen tapaan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #3 : 30.03.19 - klo:12:11 »
Iivo on sellainen intoileva poika jolle usein sattuu...
En usko hänen olevan leuhka.  :017:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #4 : 30.03.19 - klo:16:47 »
Tapahtumassa taisi "tuli ja vesi" kohdata, siis eteläpohjalainen totuusvaatimus ja savolainen vastaus. Mielestäni aivan selvästi Iivon suksi kääntyi Jonin eteen. Parhaan talviurheilijamme oikea vastaus olisi ollut "olen todella pahoillani, että minulle tapahtui tuollainen vahinko".
Venkoilu 20 senttimetrin suuntaan on savolaisuutta . Joni on salskea viikinki, ei tietysti raameiltaan Iivoon verrattava.
Hurraan aina Iivolle.
Toiselle suomalaiselle naiselle en voi oikein hurrata, vaikka hän pärjää. Hänen huhutaan urheilevan astmaatikon kategoriassa.
Olen tällainen inhorealisti.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #5 : 30.03.19 - klo:21:16 »
Olen jo tehnyt päätöksen siitä minkä ebiken ostan, nyt poikkesin kuitenkin XXLään. Sielä kiinnitin huomion yhteen pyörään joka hieman sytytti, selviäisin reilun tonnin halvemmalla. Myyjä purjehti paikalle kysyen kiinnostuksesta ko laitteeseen. Kysyin moottorin tehoja, eli newton metrejä, ei tiennyt. Sitten tiedustelin akun kokoa, tiedän että kyseiseen pyörään on saatavana 3a eri akkua ja akun kapasiteetti nimen omaan kiinnosti. Kaveri näytti omin käsin että tosta se alkaa ja tohon se loppuu! Kyseessä ei ollut vinoilu vaan myyjä ei yksinkertaisesti tiennyn ko pyöristä enempää kuin sika pianosta.
Nykyään myyjiltä ym ihmisiltä joilta pitää voida kysyä jotain, vaaditaan tietoa, koska asiakaskin tietää todennäköisesti jotain luettuaan intternetin ihmeellistä maailmaa, tai kuten don ajettuaan jo 8v sähköpyörällä. Pitää olla ainakin avara mieli ja taito kysyä guukkelilta, se se on nykyään viisas mies, ja samalla suo.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #6 : 30.03.19 - klo:21:18 »
Hieman asiaa tiivistäen vastaukseni ei liity urheiluun vaan hulluuteen.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #7 : 30.03.19 - klo:21:43 »
Kyllähän seniorien pyörälläajo urheilusta käy. Minulla on sama aie ostaa vaimolle sähköpyörä. Olen akun tehosta erittäin kiinnostunut, koska se määrittää eniten ajettua matkaa. Alle 10 Ah akku on näin maalla ajeluun vähän alamittainen, sillä tällöin luvataan halvemmille pyörille kovin mitätön kaupassakäyntimatka. Tonnilla ei saa käypästä, mutta en 2500 euroakaan maksa. Miten käynee?

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #8 : 05.04.19 - klo:14:12 »
Eilen alkoi sitten naisten MM-jääkiekko.
Ehkä suomalaiset ottaa vaarin Mika Saukkosen vinkistä, että jääkiekossa on kolme erää..
 :023:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #9 : 05.04.19 - klo:15:14 »

Urheilu ja musiikki on vaan ihan tyhmää.

Itte hyvä muisto luistelusta oli, kun olikohan Gröning sosiopaatin kassa laitettiin rusettisolmut sakaisin ja umpisolmuun.

En tiedä kerran mua ja Juhaa luötiin, kun laitettiin lumiukko. Ruotsiksi se on snökobbe, niin keskelle tietä ja huivi ja bleser, ne joku vaate päälle ja ukko kun ajoi päälle, niin tuli hysteriia ulos ja sit alkoi nauraa, kun huomas, et lumiukko me vaan tehtiin på gaden.
No löy se mua ja Juha sosiopaatti selitteli ittensä ut.
Tik toc.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #10 : 15.04.19 - klo:21:32 »
Tänään selvisi jääkiekon finaalijoukkueet, Kärpät ja HPK...fanitan ensimmäistä....
en ole mitenkään paikallissidonnainen näissä jutuissa.

Tiger Woods voitti golfin masters-turnauksen pitkästä aikaa...

Huomenna ja ylihuomenna jatkuu jalkapallon mestareiden liiga, välieräjoukkueet selviää.

Kohta alkaa snookerin mm-kilpailut...

Tässä päälimmäiset ennen yleisurheilukauden alkua... :023:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #11 : 16.04.19 - klo:11:15 »
Oletpas Sinä kova kaveri urheilun seuraamisessa so monipuolinen, :039:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #12 : 18.04.19 - klo:00:00 »
Voi hurja sentään mikä matsi oli Man City - Tottenham !!!   Kannatti katsoa, valvoa...Jep!  :023:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #13 : 20.04.19 - klo:18:59 »
Tuli käytyä tunnin pyörälenkillä tänäänkin, vähän koleampi ja pilvinen sää...
elikkä kypärämyssy kypärän alle ja hanskat käteen.

Nyt sitten alkoi snookerin mm-kisat...eurosportilta voi paljon seurata ketä kiinnostaa.
Tällä hetkellä Robertson (aussi, tuleva maailman huippu sanoisin) pelaa hienosti ja
jyrää vastustajan.
Alan päästä jyvälle miten peli etenee, vaikken itse ole koskaan pelannut, enkä pelaa...
koronaa olen kyllä nuoruudessani pelannut... :003:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Urheiluhullut 12. erä
« Vastaus #14 : 08.05.19 - klo:00:12 »
Täällä ketjussa piiiitkästä aikaa...jotta ketju säilyy...toiset vielä harvemmin.

Sain sängyn päälystän raivattua papereista, pääsin siihen lepäilemään, selkää potemaan...
katsellen mestareiden liigan välierää Liverpool - Barceloona...sanoin kuvaamaton peli...
Minusta tuli kyllä jalkapallofani, tai olen ollut jo aikaisemminkin.

Nyt unten maille, jos selkäkipu antaa myöten.

Hyvää yötä!

 :109: :039: :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray: