Kirjoittaja Aihe: Jaakko Löytyn Virsikirja! Onko kellään?  (Luettu 4679 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Jaakko Löytyn Virsikirja! Onko kellään?
« : 14.11.06 - klo:20:50 »
Onko kenelläkään mulle myydä Löytyn kirjaa Jaakko Löytyn Virsikirja? Minä oon sitä ties mistä metästäny mutta se on loppuunmyyty... Ja ihmiset, levittäkää sanaa, että täällä on yksi kirjaton reppana! :smt022
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Jaakko Löytyn Virsikirja! Onko kellään?
« Vastaus #1 : 14.11.06 - klo:21:30 »
1994 julkaistu?
Aika heikosti näkyy netinkään myyntipaikoista sitä löytyvän. Kirjastoissa näkyy olevan, mutta se ei taida nyt auttaa.

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Jaakko Löytyn Virsikirja! Onko kellään?
« Vastaus #2 : 14.11.06 - klo:22:06 »
Eikös Saaren kesäisäntä Pykäläinen omista kyseisen teoksen? Taitaa olla kirjasta ainoa kappale, jonka olisin nähnyt "livenä", senkin prolejen lettukesteissä.

Poissa MillaB

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 93
Jaakko Löytyn Virsikirja! Onko kellään?
« Vastaus #3 : 14.11.06 - klo:22:32 »
Meiltäkin se kyllä löytyy, mutta valitettavasti ei ole useampaa kappaletta. Eikä ole kyllä tosiaan kovin usein vastaan tullut muuallakaan. Jos niitä tosiaan vain harvat omistaa, voi olla vaikeaa löytää ketään, joka omastaan luopuisi, mutta jatka ihmeessä metsästystä! Pistänpäs itsekin korvan taakse, niin voin sitten ilmoitella jos sellainen kävelee vastaan.
"On ne voit bien qu'avec le cœur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Poissa Michelle

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Jaakko Löytyn Virsikirja! Onko kellään?
« Vastaus #4 : 17.11.06 - klo:19:55 »
tuota minä voisin omastani luopua, kun olen käyttäny sitä "vain" laulamiseen ja ne sanat nyt löytyy muualtakin. häpeäkseni pitää jopa tunnustaa etten edes tiedä missä se tällä hetkellä on. jossain varaston uumenissa vissiin  :oops:
joten jos olet vielä kinnostunut niin aloitan suuretsinnät
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Jaakko Löytyn Virsikirja! Onko kellään?
« Vastaus #5 : 21.11.06 - klo:11:45 »
Lainaus käyttäjältä: "Michelle"
tuota minä voisin omastani luopua, kun olen käyttäny sitä "vain" laulamiseen ja ne sanat nyt löytyy muualtakin. häpeäkseni pitää jopa tunnustaa etten edes tiedä missä se tällä hetkellä on. jossain varaston uumenissa vissiin  :oops:
joten jos olet vielä kinnostunut niin aloitan suuretsinnät

Ihanaa, Michelle, voisitko tosiaan?! Kiitos! Sitte voin opetella soittamaan ne :smt035
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Michelle

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Jaakko Löytyn Virsikirja! Onko kellään?
« Vastaus #6 : 29.11.06 - klo:20:23 »
anteeksi hieman kesti kun en ole koneen äärelle päässyt...
mutta pitää siis aloittaa etsinnät :) saat toki kirjan ostaa minulta
"Hän on minua alhaista katsonut suuressa armossaan. tahdon Häntä vain palvella ja kiittä näin hänen nimeään. Minun sieluni suuresti ylistää Herraa ja henkeni, Jumalasta nyt riemuitsee. iloitsee vapahtajastani"

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Jaakko Löytyn Virsikirja! Onko kellään?
« Vastaus #7 : 30.11.06 - klo:15:28 »
Kivvaa! Mitenkä palijo sää siitä ottaasit?
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Jaakko Löytyn Virsikirja! Onko kellään?
« Vastaus #8 : 30.11.06 - klo:19:17 »
....yksityisviestit on kanssa ihan käteviä :)

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Jaakko Löytyn Virsikirja! Onko kellään?
« Vastaus #9 : 07.11.11 - klo:22:18 »
Hyvää kannattaa aina odottaa, nyt taas saa. Kirjapajalla on nyt "kootut laulut , osa 1", jossa 150 laulua nuotteineen.

Hyvä joululahja vinkki, taikka toive.