Kirjoittaja Aihe: Unet  (Luettu 115461 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #105 : 04.11.05 - klo:12:01 »
mää näin unta että yritin kirjoittaa aineisoainetta mutta joka kerta paperille syntyi vaan sarjakuva ruudukko ja aina kun olin saanu ekan ruudun valmiiks niin tajusin mitä tein ja aloitin alusta.
-tottelematon ja paha-

Anonymous

  • Vieras
Unet
« Vastaus #106 : 04.11.05 - klo:17:46 »
mä näin viimeviikolla unta että olin vielä meidän riparilla ja kaikki ihanat riparilaiset ja isoset.. mutta sivussa oli sellanen että se leiri oli niinkuin "pilvileiri", ja me oltiin koko leiri ja vetäjät ja isoset pilvessäO_O jotain on kyllä hullusti.. johtuukohan se siitä että meille pidettiin edellisenä päivänä huumevalistusta..... MUTTA MINÄ EN käytä mitään huumaavia aineita!!! tämä oli vaan tällanen.... :lol:

Poissa mari

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 47
Unet
« Vastaus #107 : 25.11.05 - klo:17:19 »
Näin toissa yönä painajaista keskiviikkoiltana tulleiden Luther-säätiötä ja Nokian herätystä koskevien dokumenttien innoittamana. Unessa meillä oli seurat, kun ovikello soi. Siellä oli mies, joka kuului johonkin lahkoon ja joka halusi maalata ihmisten ovenpielet valkoisella maalilla lahkoon kuulumisen tunnukseksi (vrt. Raamatun kertomus uhriverellä maalatuista ovenpielistä). Mies halusi käännyttää myös meidät ja maalata ovenpielemme.  Hän tunkeuti sisälle, vaikka yritimme häntä estää. Olohuoneessa hän alkoi voimiensa näyttämiseksi osoittaa seuravieraita huutaen: tärise! Ihmiset yksi kerrallaan tärisivät.  Hämmennyksen ja pelonsekaisin tuntein aloimme veisaamaan: Auta, ettei saatana pääse meidän keskellemme,...
Tässä kohtaa heräsin ja loppu jäi näkemättä. :shock:

Poissa Heli

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 37
Unet
« Vastaus #108 : 26.11.05 - klo:14:58 »
Lainaus käyttäjältä: "mari"
Siellä oli mies, joka kuului johonkin lahkoon ja joka halusi maalata ihmisten ovenpielet valkoisella maalilla lahkoon kuulumisen tunnukseksi (vrt. Raamatun kertomus uhriverellä maalatuista ovenpielistä). Mies halusi käännyttää myös meidät ja maalata ovenpielemme.


Nyt alan vihdoin ymmärtää, miksi meidän asunnon ovenpielet viime syksyn remontin yhteydessä maalattiin valkoisella... (Kaikilla naapureilla on harmaat!)   :shock:  :lol:

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #109 : 27.11.05 - klo:18:51 »
mä näin unta että kävelin aamukuudelta san fransiscon satamassa ja olin matkalla (vangiksi) vankilaan joka oli saarella meren keskellä ja kävelin ihan rauhallisesti ja katselin lintuja ja nautin tuulesta kasvoillani ja yhtäkkiä kuulin ko joku huus mulle että: montako donitsia tarvitset?? ja mä katoin siihen suuntaan ja siinä oli semmoinen kumma masiina jossa oli joku ihme laatikko josta lähti liukuhihna millä tuli donitseja koko ajan ja liukuhihnan päässä ne tippui koriin, ja siinä vieressä oli oli haruno sakuran (tietämättömille tiedoksi se on yks henkilö naruto-mangasta) näköinen tyyppi joka näytti siltä kuin se olisi just syöny mun tekemää jauhelihakastiketta ja katsoi mua pahasti ja huusi uudestaan että MONTAKO DONITSIA KAIPAAT??? ja mä olin että wtf ja sitten se loppui. ja ai nii ernie oli mun kanssa mutta se ei ollu menossa vankilaan. ja ernie on mun ystävä ketä kaikki muut ei nää. jotkut kutsuisi sitä mielikuvitusystäväksi mutta mä tiedän paremmin ja tiedän että se on oikeasti olemassa.
-tottelematon ja paha-

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #110 : 28.11.05 - klo:15:36 »
Mää näin jotain ihan outoa unta, olin lähdössä kouluun ja samppi soitti mulle ettei voikaan tulla että on sairas mutta sanoi jotain että yrittää tulla kuviksentunnille että saa työn valmiiksi ja tapaa jonkun Birgitten tai sinnepäin. Ja ko me tultiin koulusta Pirttipuotin (meidän naapurissa on semmonen pikkukauppa) pihalla oli jonku tyyliin Pikku G:n konsertti ja sielä parveili kauhia lauma 8-vuotiaita ja kaikki keikalla tarvittavat tykötarpeet tuotiin sinne semmosella hevosenkuskauskärryllä.

Ja ko mää aamulla heräsin mää luulin että on lauantai.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Unet
« Vastaus #111 : 28.11.05 - klo:21:19 »
Viime yönä näin painajaista: Äikänopettaja tuli kertomaan, että vaikka mun äikän kutoskurssin kirjallisuusessee olikin "parhaita hänen näkemiään", olin ilmeisesti "ollut pois viimeiseltä tunnilta jossa ilmoitettiin esseelle ENIMMÄISPITUUS". Enhän minä tällaista tietenkään ollut tiennyt (olin oikeastikin sen viimeisen tunnin pois) ja olin kirjoittanut liian pitkästi. Tämän vuoksi essee sai arvosanakseen improbaturin. Uni on ehkä seurausta alitajuisesti kehittyvästä kauhusta johtuen lähestyvistä ylppäreistä. En tiedä.

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Unet
« Vastaus #112 : 29.11.05 - klo:17:04 »
Remember, padawan, only thing to fear is fear itself. Pätee ainakin ylioppilaskirjoituksiin. Kirjoituksissa on kivaa.   :smt023
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Unet
« Vastaus #113 : 29.11.05 - klo:17:55 »
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"
(Miksei näissä hymiöissä ole mitään thumbs up -tyyppistä ratkaisua?)


Nyt on.  :smt023

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Unet
« Vastaus #114 : 30.11.05 - klo:11:05 »
Näin unta, että kuuluin huumejengiin, joka pidätettiin. Istuimme sitten sellissä kaikki juomassa kahvia, jonka jälkeen menimme oikeudenkäyntiin. Itse asiassa oli ihan kiva uni (:
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Unet
« Vastaus #115 : 30.11.05 - klo:14:53 »
Lainaus käyttäjältä: "Liisa"
Lainaus käyttäjältä: "Jaakkoopuukkoo"
(Miksei näissä hymiöissä ole mitään thumbs up -tyyppistä ratkaisua?)


Nyt on.  :smt023


Kiitos!  :smt045
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa millaiko

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 47
Unet
« Vastaus #116 : 18.01.06 - klo:15:47 »
Näin toissayönä tai joskus tosi outoa unta. En muista muuta kuin, että Börje Mattson (Faces-festivaalin pääpomo) puukotti Ismo Alangon. Minä näin kaiken ja olisin voinut todistaa Börjeä vastaan mutta se aivopesi minut ja sitten kaikki ihmiset oli sarjakuvahiiriä.

Ja viikonloppuna näin unta jossa ostin kaatissäkin jonka sisällä oli kookospähkinä jonka sisus oli kookosjäätelöä.
"jossei oo lempeä sydämessä
maailma on vaan iso pimeä metsä"

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #117 : 18.01.06 - klo:20:20 »
minä ja sussi hortoiltiin jostain käsittämättömästä syystä virheettömän pyöreällä alueella joka oli käännetty ylösalasin niin että se oli multainen ja siinä oli myyrän sellaisia kekoja jokapuolella ja sen nimi oli La MyyräArea...

ja sitten mä ja pikkusisko-anna oltiin jossain h-yn tapahtumassa ja tulossa pois junalla joka kulki vedessä ja siihen tuli jotain meijän koululaisia ja ne aikoi tappaa tiainen-annan ja mä mietin että miten voisin pelastaa sen, mutta se ei ollu ees paikalla o.ó ja sit me oltiin yhtäkkiä isossa alikulussa meijän kamojen kaa ja siihen tuli Björk ja jotai tyyppejä ja se valitti meille jostain kun kaikki mielistelee sitä tai jotain....en muista loppuu -_-'
-tottelematon ja paha-

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Unet
« Vastaus #118 : 18.01.06 - klo:22:35 »
Minä näin unta että valo luikerteli hitaasti minua kohti. Yritin ryömiä piiloon hämärään, mutta valo tuli. Suljin silmät, mutta silmäluomet olikin läpunäkyvät. Valo oli tyhmää.
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #119 : 25.01.06 - klo:19:31 »
Mä näin unta että olin samurai. En ehtinyt tehdä paljon mitään ennen kuin heräsin. Minulla oli kaksi miekkaa, ja mustat hiukset. Ja olin todella SANKARILLINEN. Seisoin kukkulalla ja katselin kaukaisuuteen tosi uljas ilme naamalla. Eikä siitä puvusta olis Erkkikään osannu päätellä että olin samurai, näytin enemmän joltai itämaiselta munkilta. Mutta mä tiedän että olin samurai ja Suuri Sankari.
-tottelematon ja paha-