Kirjoittaja Aihe: Naisten kanssa menee totaalisesti hermot  (Luettu 11217 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Naisten kanssa menee totaalisesti hermot
« Vastaus #30 : 26.08.08 - klo:15:53 »
Lainaus käyttäjältä: "Sarai"
Toki mies saa tykätä prinsessoista ja keijukaisista. Silloin täytyy vaan varautua siihen, että prinsessoille ei välttämättä tavallinen mies kelpaakaan, vaan pitää muuttua prinssiksi.

Ihmissuhteissakin yllättävän pitkälle toimii "sitä saa mitä tilaa"...


Jaahas. Mielessäni keiju ja prinsessa olivat ikäänkuin vastakohta emäntänaiselle. Sanon sen selvemmin: Pidän naisellisista naisista.
Acta, non verba.

Benkku

  • Vieras
Naisten kanssa menee totaalisesti hermot
« Vastaus #31 : 26.08.08 - klo:17:03 »

Poissa Progressor

  • Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
  • Viestejä: 400
Naisten kanssa menee totaalisesti hermot
« Vastaus #32 : 26.08.08 - klo:19:33 »
Lainaan pätkän J. Karjalaista:

Mä en tiedä mitään rakkaudesta
mä en tiedä mitään naisista
mä en tiedä enää yhtään mitä
Miehen täytyy tehdä
mitä miehen täytyy tehdä?


Tuo on kutakuinkin minun asemani tässä keskustelussa. En siis yritä esittää asiantuntijaa. Ja sitten varsinaiseen asiaan:

Viisveisaaja, minä saan vähän sellaisen vaikutelman, että sinä et oikein edes yritä ymmärtää naisia. Eihän kaikkea tarvitse myötäillä, mutta sinä tunnut oikein tarkoituksella hakevan sitä yhteentörmäystä. Ei kai se kovin hyvältä tunnu naisesta, jos hän yrittää kertoa jotain ja toinen töksäyttää vastaukseksi: "Mitä horiset, ei tuossa ole mitään järkeä." (Vähän kärjistäen.)

Minä ainakin yrittäisin asettua toisen ihmisen asemaan ja miettiä, onko ajattelussamme edes jotain yhteistä, vaikka aluksi ei tuntuisikaan siltä. Jos ei todellakaan ole mitään yhteistä, niin sille ei voi mitään. Mutta kyllä minusta suurimmassa osassa tapauksista pitäisi pystyä edes jollakin tasolla kuvittelemaan, miltä toisesta tuntuu. Ja siinä on tilaisuus lähteä rakentamaan henkistä yhteyttä. Ehkä. En tiedä.

Benkku

  • Vieras
Naisten kanssa menee totaalisesti hermot
« Vastaus #33 : 26.08.08 - klo:20:43 »
Oho,Viisveisaaja. Olet selvinnyt ilmeiseti suuremmilta ruumin vammoilta. Mutta miten on ne henkiset. Onko homma hallussa, vai onko ukko ulkoruokinnassa. :wink:
No,anteeksi. Tilannehan on vakava, elämän jatkuvuuden kannalta,vai mitä?

Paikalla Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8328
Naisten kanssa menee totaalisesti hermot
« Vastaus #34 : 26.08.08 - klo:20:48 »
Lainaus käyttäjältä: "Benkku"
Oho,Viisveisaaja. Olet selvinnyt ilmeiseti suuremmilta ruumin vammoilta. Mutta miten on ne henkiset. Onko homma hallussa, vai onko ukko ulkoruokinnassa. :wink:
No,anteeksi. Tilannehan on vakava, elämän jatkuvuuden kannalta,vai mitä?


Olen äimänkäkenä.
 :roll:

Pistäis joku lukkoon jo tän aiheen, jotenkin tulee olo, et nielispä maa mut.
Kiitos kaikista neuvoista ja muusta. Siirrytäämpä muihin aiheisiin. :oops:
Tik toc.