Kirjoittaja Aihe: Positiivisten asioiden ketju vol. 7  (Luettu 32838 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tiitiäinen

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 564
Vs: Positiivisten asioiden ketju vol. 7
« Vastaus #135 : 04.06.09 - klo:21:06 »
Hei Mauno!

Olen kovasti innokas tapaamaan uusia ihmisiä ja haluan toki tulla tutummaksi! En ole piikikäs...mutta rautainen nainen olen(silmien välissä on kirurginterästä..  :icon_wink:) mutta yksi pieni koru ei kyllä miusta kovin pelottavaa tee. Tosin tänään olin aikamoinen mörkö, kun olin yhdeksästä asti metsässä rymyämässä ja valuin vettä, varisin neulasia ym.kariketta ja olin aika mutainen...silti piti mennä kuuden aikoihin Trio:n pelottelemaan ihmisiä, jotta saisin kartan, jotta löytäisin huomenna Valkealaan ja siellä löytäisin oikeat metsät.

Suhaan pitkin poikin eteläistä Suomea, tiistaina olin Hirvensalmella, eilen Kotkasa ja Pyhtäällä ja tänään Virolahdella. Koko ensi viikon olen Helsingissä opiskelemassa mm.logistiikkaa ja tietojen käsittelyä. Majoitun ensi viikon Keravalla tädin tykönä...mutta kylläpä myö ehditään nähdä, olen täällä Lahdessa elokuun loppuun.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Positiivisten asioiden ketju vol. 7
« Vastaus #136 : 05.06.09 - klo:10:05 »
On mukavan viileätä. Saa paremmat yöunet eikä lokitkaan kiusaa, kun sataa. Ah, ihanainen sade + kylmä. Tosi nastaa. :023:
Acta, non verba.

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Vs: Positiivisten asioiden ketju vol. 7
« Vastaus #137 : 08.06.09 - klo:22:32 »
Körttifoorumin Positiivisten asioiden ketju  :)

Ja reissu viime viikolla Saksassa, Sveitsissä, Ranskassa ja Italiassa. Hienointa Mount Blancin "valloitus", tosin vain 3 462 metriin asti.
« Viimeksi muokattu: 08.06.09 - klo:22:35 kirjoittanut Liisa »

santtu-62

  • Vieras
Vs: Positiivisten asioiden ketju vol. 7
« Vastaus #138 : 08.06.09 - klo:22:48 »
Körttifoorumin Positiivisten asioiden ketju  :)
Ja reissu viime viikolla Saksassa, Sveitsissä, Ranskassa ja Italiassa. Hienointa Mount Blancin "valloitus", tosin vain 3 462 metriin asti.
Ilonpilaaja, :icon_wink:  taidanpa jatkaa pohdiskelua : ”Missä minä oikein olen menossa”. :icon_sad:

Poissa vaivattu sielu

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 612
Vs: Positiivisten asioiden ketju vol. 7
« Vastaus #139 : 11.06.09 - klo:19:15 »
Eilen juhlimme Katri Taanilan 90-vuotista-taivalta syntymäpäiväseurojen merkeissä Jyväskylän kristillisellä opistolla.
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Positiivisten asioiden ketju vol. 7
« Vastaus #140 : 11.06.09 - klo:22:16 »
minä olen varma siitä, että suurin osa "jalkapallovaikuttajista" on eilisen kautta nähnyt sen, että Suomen maajoukkue on potkupallosta kiinnostunut... en elä siihen asti kun Suomen nk. jalkapalloileva maajoukkue pääsee MM-kisoihin...   :039:
wilhelmi niskasen jäljillä

myyrä

  • Vieras
Vs: Positiivisten asioiden ketju vol. 7
« Vastaus #141 : 12.06.09 - klo:13:17 »
On hikisen harmaa, hyvin lämmin ja ukostava päivä. Pää meni taas pyörälle kaupungilla, kun naisilla ei oo paljoa mitään päällä. Jumalalla on varmasti ollut hauskaa muovaillessaan (evoluution kautta) kaikenlaisia omppuja, pomppuja, pampuloita, pompuloita ja tötteröitä.  :icon_biggrin:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22068
Vs: Positiivisten asioiden ketju vol. 7
« Vastaus #142 : 12.06.09 - klo:15:22 »
Ihminen on 'aina' osannut jatkaa Jumalan luomistyötä, mitä naisten muotoihin tulee. Hauskaa on tainnut olla!

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Positiivisten asioiden ketju vol. 7
« Vastaus #143 : 12.06.09 - klo:15:44 »
 :eusa_clap: Tämä on nii hauskaa, että aloitetaan uusi ketju ihan alusta kun tämä tuli täyteen. :039: :039: :039:
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi