Kirjoittaja Aihe: Musiikkityylit <3  (Luettu 80248 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Musiikkityylit <3
« Vastaus #45 : 14.10.05 - klo:15:09 »
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
en löydä kun basson


miten niin "kun basson"?!? sehän on kaikki mitä tarvitaan! basso on se, mikä pitää musiikin kasassa, niin rytmin, melodian kuin harmoniankin, ja sitäpaitsi yksinäänkin sillä saa aikaan mitä tahansa. kaikki muu on vain kuorrutusta.


Word.

Löysin basson yrittäessäni sovittaa omia biisejäni bändille ja totesin, että ei kaaoksen ja kurinalaisuuden kulminaatiopiste on juuri bassossa. Voi musiikin olemuksen ylivertaiset säikeet sitä tunnetta, kun koko harmonian voima kuohuten virtaa basson läpi.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Musiikkityylit <3
« Vastaus #46 : 14.10.05 - klo:15:16 »
* ihq-uusi kuva *

Poissa Larppa

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 12
Musamakua
« Vastaus #47 : 14.10.05 - klo:21:22 »
Mää kuuntelen enimmäksee thrash/speed metallia, ja ehkä joitakin harvoja rock-bändejä.. heavyssä ylipäätänsä ne kaikki parhaat soittajat on! ;)
Täl hetkel soi Annihilator - Torn (bändin rumpali on maailman nopein kapuloilla ja ilman soittava rumpali, sekä kitaristilla on maailman nopein oikea käsi soitettaessa, et repikää siitä! :D).
255 merkkiä on maksimi allekirjoituksessa ja

Anonymous

  • Vieras
Re: Musamakua
« Vastaus #48 : 15.10.05 - klo:14:58 »
Lainaus käyttäjältä: "Larppa"
Mää kuuntelen enimmäksee thrash/speed metallia, ja ehkä joitakin harvoja rock-bändejä.. heavyssä ylipäätänsä ne kaikki parhaat soittajat on! ;)
Täl hetkel soi Annihilator - Torn (bändin rumpali on maailman nopein kapuloilla ja ilman soittava rumpali, sekä kitaristilla on maailman nopein oikea käsi soitettaessa, et repikää siitä! :D).


Mitäs vikaa hitaudessa sitten on?

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #49 : 15.10.05 - klo:21:10 »
katsoin kivoja videoita tänää.
-tottelematon ja paha-

Poissa Larppa

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 12
Re: Musamakua
« Vastaus #50 : 15.10.05 - klo:22:37 »
Lainaus käyttäjältä: "Anonymous"
Lainaus käyttäjältä: "Larppa"
Mää kuuntelen enimmäksee thrash/speed metallia, ja ehkä joitakin harvoja rock-bändejä.. heavyssä ylipäätänsä ne kaikki parhaat soittajat on! ;)
Täl hetkel soi Annihilator - Torn (bändin rumpali on maailman nopein kapuloilla ja ilman soittava rumpali, sekä kitaristilla on maailman nopein oikea käsi soitettaessa, et repikää siitä! :D).


Mitäs vikaa hitaudessa sitten on?


En tarkoita siis että hitaat olisivat huonoja, kuuntelen mä niitäkin hyvin usein.

En myöskään tarkoita, että nopeus määrittää bändin paremmuuden, mutta lisäilin vaan ihan muuten vain joitakin meriittejä joita tuolla Annihilatorilla on.
255 merkkiä on maksimi allekirjoituksessa ja

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Musiikkityylit <3
« Vastaus #51 : 20.10.05 - klo:20:30 »
voi eih.. eevi on taas kattellut cagea ja sakua.. hmm... älä ole ole ahdistunut vaikka mä tiiän mikä sulla on.. kun sä katot noita.... mä tykkään noista kaikista mutta vaikka mäkin olen joskus hyvin dark.. niin kultapieni.. älä tapa ketään noitten takia vaikka rakastat niitä^^
mutta siis nuo videot on hyviä.. vaikka mä ,mä en erityisesti silleen vielä pysty yhdistämään kuvaa ja musiikkia vaikka mä rakastan niitä kappaleita ja siihen mihin kyo pystyy mutta se että kuva sanst ja musiikki menee mulla yli tajun ja..ja.. ahh.. mä en halua selittää...
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #52 : 20.10.05 - klo:20:44 »
en kommentoi ^^'
-tottelematon ja paha-

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Musiikkityylit <3
« Vastaus #53 : 20.10.05 - klo:21:45 »
Kyllä se vaan niin on, että laatu=sävelten määrä per tahti.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #54 : 21.10.05 - klo:10:08 »
ja kuka niin sanoo?
-tottelematon ja paha-

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Musiikkityylit <3
« Vastaus #55 : 21.10.05 - klo:23:14 »
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Kyllä se vaan niin on, että laatu=sävelten määrä per tahti.


Asbolutely. Muuten Rotten Sound ärsyttää, mutta se niiden rumpali on kyllä livenä aika hilpeää katsottavaa. Vois pistää pystyyn oman shown. Netissä on jossakin video, missä setä soittaa Super Marion tunnaria kitaralla. Sekin on varsin hilpeä.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Musiikkityylit <3
« Vastaus #56 : 22.10.05 - klo:01:59 »
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Kyllä se vaan niin on, että laatu=sävelten määrä per tahti.


Joo, kuunnelkaa joitain isoja sinfonioita (Bruckner, Mahler, Tsaikovski, Shostakovich, jne.), niissä vasta säveliä yhdessä tahdissa onkin! Varmaan kymmeniä kertoja enemmän kuin yhdessäkään pop/rock/heavy/tms.-biisissä :)

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
Musiikkityylit <3
« Vastaus #57 : 22.10.05 - klo:21:48 »
Mua kyllä pistää aina vähän hymyilyttämään, kun nää speedcoretruebläkturskametallistit kerääntyy yhteen ja sit alkaa se perinteinen "trollaxenbroghin kitaristilta on uhrimenoissa katkennu kaks sormee ja se soittaa silti asteikot läpi maailman nopeimmin", "nii, mut entäs sitte tää elfenhammerdraughborgin rumpali joka pistää 300bpm komppia risti-istunnassa krusifiksi väärinpäin suussa."

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Musiikkityylit <3
« Vastaus #58 : 23.10.05 - klo:00:03 »
Lainaus käyttäjältä: "An-na"
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Kyllä se vaan niin on, että laatu=sävelten määrä per tahti.


Joo, kuunnelkaa joitain isoja sinfonioita (Bruckner, Mahler, Tsaikovski, Shostakovich, jne.), niissä vasta säveliä yhdessä tahdissa onkin! Varmaan kymmeniä kertoja enemmän kuin yhdessäkään pop/rock/heavy/tms.-biisissä :)


Tämäpä onkin hyvä aihe aloittaa biiffi. Pitää joku päivä katsella netistä joku Newbornin mp3 ja laittaa tänne linkki...  :wink:
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Ainou

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 15
Musiikkityylit <3
« Vastaus #59 : 23.10.05 - klo:20:34 »
Reggae on erityisesti lähellä mu sydäntä. LEmppareita taitaapi olla Bob Marley (no tietty  :D ), Soul Captain Band, Seppo Paarma, Damian Marley, Peter Tosh, Ziggy MArley, Black Uhuru. onhan nuita. ^^
erityisempiä perusteluja en nyt tähän saa kyllä värkättyä mutta niin se vaan on että Reggae kolahtaa. :)
"Mä haluun olla vapaa ja uskaltaa
ihan omaan tahtiin askeltaa.
Sanoo muut mitä vaan,
ei haittaa siitä vaan,
ei kaikkia ei voi miellyttää kuitenkaan"
-Paarma