Kirjoittaja Aihe: Tänään 60  (Luettu 24128 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 60
« Vastaus #75 : 22.08.17 - klo:16:26 »
En tiedä...
Mulla ei ole rokotusta ollut nyt.
Saatoin saada tyttäreltäni tämän, hänellä alkoi myös kuin itsellänikin, kurkkukivulla, ankaralla kurkkukivulla.
Olimme kaikin poikani perheen luona ja laitoin siellä ruoan kun he saapuivat iltapäivällä, sanoin jo ennakkoon miniälle ja pojalle, että mä voin laittaa safkat kun miniällä oli iltavuoroviikko. Olimme saman pöydän ääressä siellä...ja sitten he palasivat "minun" kauttani sunnuntaina...halattiin lähtiessä kuten tavataan aina tehdä niin. Ja sitten viikko sitten tiistaiaamuna ankara kurkkukipu ja nenä tukossa.
Tyttökin sanoi, että oli kovana päällä lentsu hänelläkin...ja pojallani oli myös mutta melko lievänä...vävy ja miniä eivät saaneet...Pikku Neidillä hiukan tukkoisuutta ollut, mutta sen on voinut saada päikystäkin kyllä.
Pikku Mies samoin hiukan nuhainen, ei paljoa.

Mutta nyt jo huojentaa...ne pari edellistä  flunssaa kesti yli 2 viikkoa.

Hunajaa olen syönyt...ja mustaherukkamehua kuumana...valkosipulin kynsiä...Ibumaxia...aluksi Bafucinia...ja Otrivinia...

Mutta nyt tuntuu jo, että "elämä alkaa voittamaan"...joskin väsyn helposti vielä ihan olemattomistakin ponnistuksista.
Mutta parempaan ollaan menossa.

Päätän taas tähän tällä erää raportointini.  :icon_eek:
---

Hyviä bodauksia ja muita kuntoiluja salilla, Riitta....vaikket ihan bodariksi meinaakaan ruveta !  :icon_cool: :039:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 60
« Vastaus #76 : 22.08.17 - klo:16:34 »
Hyvä että olet paranemassa!   :109: :039:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 60
« Vastaus #77 : 22.08.17 - klo:16:36 »
Ehdottomasti juuri näin.

               :026:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 60
« Vastaus #78 : 22.08.17 - klo:16:37 »
Siltä näyttää!   :icon_wink: :kahvi:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 60
« Vastaus #79 : 22.08.17 - klo:17:53 »
Tänään tuli käytyä tunnin kävelylenkillä pitkästä aikaa...sopivasti ennen sateen alkua... :023:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 60
« Vastaus #80 : 23.08.17 - klo:12:34 »
Pilvinen päivä, olen kuitenkin nyt saanut kokea sellaista että sisälläni paistaa aurinko.
Saan elää anteeksiantamuksessa ja armon varassa, on kiitollinen mieli.   :eusa_pray:
Siunausta ja hyvää tätä päivää foorumiystäville!  :039:


Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 60
« Vastaus #81 : 23.08.17 - klo:13:19 »
Kiitoksia kovasti, hyvä juttu.

On sellainen väliaika: ei lähdetä vielä reissulle, vaan Kaariina poimii vattunsa ja mustikkansa. Minun pitää källäillä kartanossa. Onneksi istutimme 70-luvun lopulla kuusia ja mäntyjä tähän pihapiiriin, niin nyt on hyvä aika tehdä apuväliharvennuksia, että jätetyt puut saavat järeytyä kunnolla.
Männyt varsinkin ovat vantteraoksaisia ja pihkaisia, mutta yritän "etäältä" pöllejä käsitellä siis pokaralla heittelemällä. Ihmettelin, että miksi on lopulta niin kumma kävellä. Porstuan kivillä syy selvisi, kun olivat menneet sukat ihan sylttyyn, ties miltä vuosikymmeneltä taappäin, ja lopun saappaitani täytti uusi, kaunis terävän moottorisahan terän lastu. Oli siellä tietysti jalkanikin kummassakin saappaassa.
Sanoisin, että kyllä kunnolla pehmenin. Tein vanhan temppuni ja keitin väkevän kahvin enkä mitään sumppia ja otin Kaariinan leipomaa nisua. Muinoin kohortissa vihreitten sisarien munkkikahvit pystyivät samaan ihmeeseen.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 60
« Vastaus #82 : 23.08.17 - klo:13:45 »
Joo, olen varsin herkkä tunneihminen, luulisin niin, mielialani saattaa vaihdella
laidasta laitaan nopeassakin syklissä, ja varsin pienistäkin syistä.
Ja yksi mikä mulla selkeästi mielen vaihteluihin vaikuttaa, on jatkuva hormoonilääkitys.

Nyt näyttää että alkaa tihuuttamaan.
Se vaan vahvistaa juuri tekemääni päätöstä, että tänään ei lenkille, ei marja- tai sienimetsään...
vaan, syyskauden uimahallireissujen avaus!!   Jep, saapas näkee miten sujuu.
Rohkeasti vaan yritän jatkaa siitä mihin alkukesällä jäin.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33794
Vs: Tänään 60
« Vastaus #83 : 23.08.17 - klo:13:48 »
Ostin tähän omaan kotoiseen ' kunnon saliin'  Prismasta tasapainolaudan ja kuminauhan. Lauta on lentävän lautasen mallinen, eikä maksa kuin kympin. Kuminauha on sitäkin halvempi, medium-malli on vihreä ja noin 8 euroa.
Nämä nimittäin puuttuva Easy Fitistä. Mummojen tarpeisiin ovat hyvät ja halvat.

Kyllä oikeat bodarit, nyt kun olen nähnyt, lyövät hirveän paljon rautaa tankoihin. :icon_rolleyes:
Tahti on nopea ja ähkäisyt vihaisia.

On siellä meitä mammoja ja pappojakin. Erotumme kyllä melkoisesti näiden edellämainittujen ja pinkkivaatteisten pimujen joukosta. Pimut ovat yleensä kahdestaan, ja puheen pulina on juoksumatoilla melkoinen.

Hajahavaintoja kahdelta ensimmäiseltä päivältä. Lievää sarkasmia.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 60
« Vastaus #84 : 23.08.17 - klo:13:54 »
Minulla saattaa syksyn mittaan kuntosalireissut myös lisääntyä tuonne parin kilsan päähän.
Kävi niin että mulle aika tärkeä kuntopyörä sai kylppäristä väistyä tilaa viemästä,
asiasta keskusteltiin kyllä, mutta hallitus päättää sisustusjutuissa.
Kuntosalilta löytyy soutulaite, se minulle loistolaite!

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33794
Vs: Tänään 60
« Vastaus #85 : 23.08.17 - klo:14:01 »
Soutulaite on minullekin hyvä. Hartiat ovat heikot nykyään. Entisistä verkkojen soutamisita on jo vuosia, sillä Matin veli tunkeutui minun reviirilleni.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 60
« Vastaus #86 : 23.08.17 - klo:17:19 »
Jaksoin käydä kaupassa.
Alkaa olo tuntumaan jo friskaantuvan flunssasta.
Mutta edessäni iso lasi jälleen lämmintä mehua ja muutama valkosipulin kynsi.
Ja pari pikkulusikallista hunajaa jo otin.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 60
« Vastaus #87 : 23.08.17 - klo:17:38 »
Hyvä juttu, paranemista edelleen, kauan on kestänyt.   :eusa_pray: :039:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 60
« Vastaus #88 : 23.08.17 - klo:17:40 »
Syyskauden eka uimahallireissu tehtynä, tunti altaassa vanhaan malliin, rankkaa oli,
ja vauhti ehkä hidasta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 60
« Vastaus #89 : 24.08.17 - klo:09:38 »
Suunnitelmissa ruohonleikkuuhommia, ellei tule sadetta.
Ehkä huomenna uimahalliin uusiksi, että pääsisi siinä taas alkuun, takkusi kyllä eilen.