Kirjoittaja Aihe: elämisen vinkeys  (Luettu 40574 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sieni2

  • körtti (111)
  • Viestejä: 111
    • http://www.nurmonraketti.pas2.org
elämisen vinkeys
« Vastaus #45 : 31.03.05 - klo:20:48 »
ei mitään pilkkimisiä tai muita talvijuttuja! ei talvella voi chillata kunnolla, nyt on jo kesä pian, sitten chillataan!  8)
peace and lööv

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
elämisen vinkeys
« Vastaus #46 : 01.04.05 - klo:08:48 »
Voi talvella chillata!! Ainaki kevättalvella, kun on jo lämmin!
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
elämisen vinkeys
« Vastaus #47 : 01.04.05 - klo:12:55 »
Tuu Valde tänne Etelä-Suomeen, täällä on jo nyt mitä mainioin chillauskeli :) Aurinko paistaa ja linnut laulaa.. 8)

Poissa taeq

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 27
elämisen vinkeys
« Vastaus #48 : 01.04.05 - klo:15:08 »
Tästä ketjustahan voisi ihan hyvin vääntää sellaisen, jossa kukin saa käydä jakamassa esim. päivänsä kuulumisia tahi muuten vain ilmaista itseään varsin vapaasti mielihalujensa mukaan :) Sopivuuden rajoissa tietenkin, mutta siis suuremmin topicin otsikoinnista välittämättä.

Itse nautiskelen parhaillaan alkavasta viikonlopusta, sinisestä taivaasta ja auringonpaisteesta :) Koeviikko tosin väijymässä takavasemmalla, mutta melkein lomastahan tuo menee, kun ei suuremmin tarvitse siihen lueskella :roll: (Lukio on juuri niin vaikeaa kuin siitä itselleen tekee, pitäkää lapsoset se mielessä, kun rohmuatte niitä kursseja ja poltatte itsenne loppuun jo ennen kirjoituksia :p)

Niin ja muistakaa kaikki ilmoittautua Aamisuuhun! Ihan varmuuden vuoksi vielä tähänkin, jos joku onneton on onnistunut kaikelta hypetykseltä välttymään :)

Poissa Artok

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 63
elämisen vinkeys
« Vastaus #49 : 01.04.05 - klo:15:21 »


Tällä hetkellä nautin ihan suunnattomasti tuosta.
"Joku on sanonut, et viisautta on nähdä se, ettei oikeastaan näekään yhtään mitään..."

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
elämisen vinkeys
« Vastaus #50 : 01.04.05 - klo:16:46 »
Lainaus käyttäjältä: "sieni2"
olin jo ehtinyt unohtaa koko syökää kanaa mainoksen!!  :?


 Valde!!! Ei semmosta saa tehdä! KAIKKIEN pitää muistaa syökää kanaa -mainos!   :D
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa m.k

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 964
elämisen vinkeys
« Vastaus #51 : 01.04.05 - klo:16:57 »
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Lainaus käyttäjältä: "sieni2"
olin jo ehtinyt unohtaa koko syökää kanaa mainoksen!!  :?


 Valde!!! Ei semmosta saa tehdä! KAIKKIEN pitää muistaa syökää kanaa -mainos!   :D
Tähän voisi kyllä tokaista että aika kultaa muistot... Mainos kyllä teki tehtävänsä (herätti siis huomiota), mutta ärsyttävällä tavalla. Nykyisistä mainoksista kyllä Kauppalehden mainos on ylivoimainen ykkönen! Siis se jossa sanotaan että jokainen on oman elämänsä toimitusjohtaja...

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
elämisen vinkeys
« Vastaus #52 : 01.04.05 - klo:17:38 »
Lainaus käyttäjältä: "m.k"
Lainaus käyttäjältä: "Eliza"
Lainaus käyttäjältä: "sieni2"
olin jo ehtinyt unohtaa koko syökää kanaa mainoksen!!  :?


 Valde!!! Ei semmosta saa tehdä! KAIKKIEN pitää muistaa syökää kanaa -mainos!   :D
Tähän voisi kyllä tokaista että aika kultaa muistot... Mainos kyllä teki tehtävänsä (herätti siis huomiota), mutta ärsyttävällä tavalla. Nykyisistä mainoksista kyllä Kauppalehden mainos on ylivoimainen ykkönen! Siis se jossa sanotaan että jokainen on oman elämänsä toimitusjohtaja...

Enpäs ole semmosta nähnytkään. Mut frezza-mocca -mainoslaulu kokonaan soitettuna on hiano  :wink:  tuli jossain vaiheessa radiosta koko ajan
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
elämisen vinkeys
« Vastaus #53 : 01.04.05 - klo:17:56 »
Mä rakastan sitä Valion ammu mainosta :)
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Sanna

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 62
elämisen vinkeys
« Vastaus #54 : 01.04.05 - klo:21:53 »
Jos tää nyt meni siihen, että mikä on paras mainos niin... :S

"Jos kirjoittaa sanan "valta", ja sen perään sanan "valta", se näyttää VALTAVALTA!!! Niinkuin tämän viikon pottikin!"

xD

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
elämisen vinkeys
« Vastaus #55 : 02.04.05 - klo:18:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Sanna"
Jos tää nyt meni siihen, että mikä on paras mainos niin... :S

"Jos kirjoittaa sanan "valta", ja sen perään sanan "valta", se näyttää VALTAVALTA!!! Niinkuin tämän viikon pottikin!"

xD


Hyi mä vihaan sitä. Ja muitaki lottomainoksia, missä se nainen on. Se vaan on niin rasittava!!
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
elämisen vinkeys
« Vastaus #56 : 03.04.05 - klo:14:17 »
Lainaus käyttäjältä: "Sanna"
Jos tää nyt meni siihen, että mikä on paras mainos niin... :S

"Jos kirjoittaa sanan "valta", ja sen perään sanan "valta", se näyttää VALTAVALTA!!! Niinkuin tämän viikon pottikin!"

xD


Mää kadehdin sitä ihmistä joka on keksiny sen mainoksen. Se on kaikessa yksinkertasuuessaan nerokas.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Henri

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 78
elämisen vinkeys
« Vastaus #57 : 03.04.05 - klo:16:10 »
Kunnon puulämmiteinen sauna, lämmin kesäilta ja auringonlasku ja pieni tuulenvire, etteivät hyttyset (jotkut sanovat myös itikat eli lehmät :lol: ) pääse häiritsemään. Se on kyllä vinkeää.

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
elämisen vinkeys
« Vastaus #58 : 03.04.05 - klo:16:31 »
Lainaus käyttäjältä: "Henri"
Kunnon puulämmiteinen sauna, lämmin kesäilta ja auringonlasku ja pieni tuulenvire, etteivät hyttyset (jotkut sanovat myös itikat eli lehmät :lol: ) pääse häiritsemään. Se on kyllä vinkeää.


Sä itse sanoit mulle, että itikka on lehmä, ja mä väitin että se on hyttynen!
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Sanna

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 62
elämisen vinkeys
« Vastaus #59 : 06.04.05 - klo:18:03 »
Itikat on kivoja. Hyttyset ei. >:]