Kirjoittaja Aihe: Herättäjäjuhlat Lapualla 2014  (Luettu 2177 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Herättäjäjuhlat Lapualla 2014
« : 17.07.13 - klo:14:20 »
Olisi hauska tietää, onko ensi vuoden herättäjäjuhliin jo valittu puhujia. Annetaanko puhujille mitään ohjeistusta, mitä he saavat laukoa puhujapöntöstä? Ehdottaisin yhdeksi puhujaksi tämän foorumin nimimerkkiä Sanneli.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33769
Vs: Herättäjäjuhlat Lapualla 2014
« Vastaus #1 : 17.07.13 - klo:14:27 »
Jos meitä kuunnellaan, Pirska, minäkin ehdotan Sannelia. Eikö hän puhunut jo Oulun juhlilla. Antaako juhlatoimikunta uuden puheenvuoron muutaman vuoden kuluttua ?
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Herättäjäjuhlat Lapualla 2014
« Vastaus #2 : 17.07.13 - klo:14:30 »
Samoin kannatan Sannelia, vaikken tunnekaan...muutamia hienoja ja raamatun mukaisia kannanottojaan
olen täällä foorumilla saanut lukea :eusa_angel:

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Herättäjäjuhlat Lapualla 2014
« Vastaus #3 : 17.07.13 - klo:14:32 »
Luin minäkin joitain Sannelin kirjoituksia.
Niiden perusteella on kyllä helppo minunkin toivoa häntä puhujaksi seuraaviin juhliin.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Herättäjäjuhlat Lapualla 2014
« Vastaus #4 : 17.07.13 - klo:15:21 »
Juhlien järjestelytoimikunta tekee ehdotuksen, jossa on yleensä mukana vaihtoehtoja jouluanaikoihin päätoimikunnalle, jolla on oma sanottavansa asiaan. Entäs jos ollaankin aktiivisia ja avataa ketju puhujaehdotuksia seuraaville juhlille. Juhlatoimikunta saa suhtautua niihin niinkuin haluaa.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 759
Vs: Herättäjäjuhlat Lapualla 2014
« Vastaus #5 : 17.07.13 - klo:16:41 »
Hei!

Osa Herättäjä-Yhdistyksen päätoimikunnan jäsenistä ja toiminnanjohtaja lukevat aktiivisesti körttifoorumia. Tieto toiveista menee sillä tavalla perille. Puhujavalinnoissa on muitakin kriteereitä kuin kansan toiveet, mm. Alueellinen tasavertaisuus, ikäkysymykset, sukupuoket jne.  Kaikki ei mahdu puhujalistalle, ehdotuksia on paljon.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Herättäjäjuhlat Lapualla 2014
« Vastaus #6 : 17.07.13 - klo:16:54 »

   Sanneli tosiaan puhui muutama vuosi sitten. Täältä etelästä ehdotan Terho Pursiaista. Hän ei tainnut puhua Järvenpäässäkään, jossa asuu.


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Herättäjäjuhlat Lapualla 2014
« Vastaus #7 : 17.07.13 - klo:18:22 »
   Sanneli tosiaan puhui muutama vuosi sitten. Täältä etelästä ehdotan Terho Pursiaista. Hän ei tainnut puhua Järvenpäässäkään, jossa asuu.

Terho puhui meillä Herättäjän kirkkopyhässä yhden parhaista puheista mitä olen kuullut. Suositellaan!
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Herättäjäjuhlat Lapualla 2014
« Vastaus #8 : 17.07.13 - klo:18:38 »
Puhujija minulla ei ole ehdottaa, mutta josko juhlatoimikunta Lapualla huolehtisi, että körttipukuisten tapaaminen olisi esim la päiväseurojen jälkeen. Nyt sitä ei ollut Haapajärvellä ja kuulin useammaltakin taholta ihmettelyä että miksei. On ollut aikaisemmin mukava vaihtaa ajatuksia puvusta ja sen käytöstä. Yksi "sisäpiiri" tuokin porukka, kuten me foorumilaisetkin. Ja onhan se ollut mukava se yhteiskuvakin .

Benkku

  • Vieras
Vs: Herättäjäjuhlat Lapualla 2014
« Vastaus #9 : 20.07.13 - klo:09:31 »
Puhuu sitten kuka tahansa ja puhuu hän sitten satuja tai asiaa, uskon itse että menen herättäjäjuhlille, mutta en ihmisten takia.
 :icon_cool:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Herättäjäjuhlat Lapualla 2014
« Vastaus #10 : 20.07.13 - klo:10:39 »
Minä haluan mennä sanan kuuloon ja niekkuvirsien kuuloon, mutta sitä onnellisempi olen mitä enemmän tuttuja ihmisiä tapaan.