Kirjoittaja Aihe: Elukat.  (Luettu 47616 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Soopeli

  • Puheen mittainen pastilli on huvennut
  • Viestejä: 174
Elukat.
« Vastaus #15 : 07.05.05 - klo:22:33 »
Lainaus käyttäjältä: "Milla K"
www.kuusama.com/Gerbiilit

Gerbiileitä kasvatan. Kymmenkunta noista asustaa meillä, loput kaverillani.


Gerbiilit on hauskoja. Kasvatatko myyntiä varten, vai yritätkö jalostaa valioyksilöitä?

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
Meidän
« Vastaus #16 : 08.05.05 - klo:20:25 »
Minun elämäni eläimet ovat musta ja pieni kissani Pulnum (joka syö chiliä) sekä hörhö Jämtlandinpystykorva/kotisusi Pietu-neiti.

Pietu on koko perheen koira mutta Pulnum on ihan minun kisu ja kokoajan istuu täällä niskassani (nytkin). Lisäksi meillä on uskomaton rääkyvä karvakasa nimeltä pippuri. Kömpelömpää kissaa saa hakea...mutta ihana silti

On minulla vielä kaksi undulaattia, Pulla ja Possu. Pulla on hauska kun se on ihan kesy ja osaa pelata jalkapalloa ja stepata ja puhua ("Pulla" ja "Näin se käy!" ja "Puhelin soi" ja "Hei") ja sitten jos sille sanoo jammajamma niin se osaa jammailla. Tosi sympaattinen vanha ukko.

Ja sitten vielä akaatti Kasper. aika hiljainen otus...
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Liisa

  • ex-ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1137
    • kotisivu
Elukat.
« Vastaus #17 : 08.05.05 - klo:23:19 »
Täällä asustaa eläinystävinä monen teidänkin tuntema Joona-koira. Salaperäisen sekarotuinen nyt jo 3-vuotias villi, mutta viksu otus. Ollut Saaressa monet monet viikot, kaksilla herättäjäjuhlilla, Hörryköissä ja jokusen kerran mm. nuorten tupailloissa. "Körtiksi kasvatettu".


Seitsemänvuotiaan Brasiliasta tulleen machokissan kanssa Joonalla on sopimus: Joona kun tietää, ettei kasseille saa omine lupineen mennä (ja osaa kissasta poiketen myös kunnioittaa tätä sääntöä), niin Wenda sitten käy repimässä varsinkin kaikki mahdolliset ruokapussit auki. Sen jälkeen Joona sitten pääsee syömään tai tutkimaan muuta kassien sisältöä. On tuo sentään vähän vastavuoroista kaveruutta: Wenda kun taas ei saa itse suljettuja ovia auki, niin aina Wendan ollessa teljettynä eristyksiin toiseen huoneeseen, käy Joona ystävällisesti painamassa kahvan alas ja päästämässä kissakaverinsa vankeudesta.



Akvaariossa uiskentelee lisäksi kaloja: kiilakylkiä, kirsikkabarbeja ja neontetroja.

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Elukat.
« Vastaus #18 : 09.05.05 - klo:11:59 »
Hooray for Joona! Maailman körttinuorin koira!
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Annuu

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 79
Elukat.
« Vastaus #19 : 09.05.05 - klo:23:50 »
hmm...

no meillä on aika paljon koiria. villakoiria nimittäin..
ne asuu mun sängyn alla.  :wink:  :D

ja on meillä joskus ollut kaikenmoisia eläimiä... kun olin pienempi meillä oli söpöjä lampaita! :D sitte on ollu pari kissaa...  ja kääpiöhamstereita..
mutta nyt ei oo muuta kuin villakoiria.

Poissa Miina

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 41
Elukat.
« Vastaus #20 : 09.05.05 - klo:23:56 »
No mullon semmonen Vompatti.

Poissa Heli

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 37
Elukat.
« Vastaus #21 : 10.05.05 - klo:10:44 »
Lainaus käyttäjältä: "Miina"
No mullon semmonen Vompatti.


Ai ihan oikee vai? Voisit sä laittaa siitä kuvan tänne? :D

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Elukat.
« Vastaus #22 : 10.05.05 - klo:16:44 »
hei pitänee kysyä, saako isos leirille ottaa koiran mukaan, olisin menossa 4 leirille ettöä voiko sen järjestää vai pitääkö mun pistää se muualle siksi aikaa??? ja missä se nukkuisi kun on sisä koira tuo minun kultsi=> kultainennoutaja. että tällasta joku joka tietää kertokaa mulle!!!
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Laura

  • Muistelee sepän sanoja: Vain yksi...
  • Viestejä: 354
Elukat.
« Vastaus #23 : 10.05.05 - klo:19:39 »
Shuichi:
En olisi kamalan luottavainen sen suhteen, että koiran saisi ottaa mukaan kun on isosena leirillä (sitä kai tarkoitit?) kun ne leiriläiset on kuitenkin pääasia, ja kaikki häiriötekijät leiriläisten huomioinnissa pyritään minimoimaan. Mutta voithan aina tarkistaa asiaa leirisi vetäjiltä.

Poissa Miina

  • Istahtaa penkin päähän veisaamaan
  • Viestejä: 41
Elukat.
« Vastaus #24 : 10.05.05 - klo:22:51 »
Lainaus käyttäjältä: "Heli"
Ai ihan oikee vai? Voisit sä laittaa siitä kuvan tänne? :D


Ihan melkein oikea. Kato H-Y:n kuvasivustoja ja sieltähän sen voi bongata useammastakin kuvasta. :)

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Elukat.
« Vastaus #25 : 11.05.05 - klo:10:34 »
Mulla on Na-alle. Se on Miinan Wompatin paras kaveri. :)

Poissa Nooris

  • Valoa vaikk' en näekään...
  • Viestejä: 71
Elukat.
« Vastaus #26 : 11.05.05 - klo:17:31 »
Meillä on Lilli-koira ja se on maailman höpsöin pystykorva! Se on punainen ja oranssi ja tosi mussukka ja tykkää jutella ihmisille, varsinkin ventovieraille jotka tulee vastaan lenkillä. Harmi vaan että ne vastaantulijat monesti luulee että se murisee vaikka se vain sanoo päivää!
Lilli tykkää myös jalkapallosta ja myyräjahdista ja pandakarhusta.
Wombaaaaa!

Poissa henccchuu

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 10
Elukat.
« Vastaus #27 : 17.05.05 - klo:21:01 »
meillä on koira nimeltä murre ja se on kanssa samanlainen hulivili,ainoo että se on ihan hulluna kaikkeen mikä liikkuu  :shock:  mutta se on tosi söpö sekarotunen :D
oon kuuluisa (jossain määrin) O_o

Poissa Milla K

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 8
Elukat.
« Vastaus #28 : 24.05.05 - klo:21:51 »
Lainaus käyttäjältä: "Soopeli"
Lainaus käyttäjältä: "Milla K"
www.kuusama.com/Gerbiilit

Gerbiileitä kasvatan. Kymmenkunta noista asustaa meillä, loput kaverillani.


Gerbiilit on hauskoja. Kasvatatko myyntiä varten, vai yritätkö jalostaa valioyksilöitä?


Sekä että. :wink:  Mutta kuka nyt pelkästään myyntiin kasvattaisi, eihän noilla mitään bisnestä pääse tekemään. Eivät vaan meinaa millään suostua lisääntymään... Yksi jalostuseläin on yhtä sertifikaatia vaille muotovalio, yippee - mutta tunnettu tosiasiahan on, että mitä enemmän titteleitä, sitä varmemmin eläin ei saa jälkikasvua. Se on vakavaa tämä jyrsijäpuuhastelu. :)
Milla, hei älä koskaan ikinä muutu
pysy aina tuollaisena kuin nyt oot

Poissa Yasmin

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 22
Elukat.
« Vastaus #29 : 26.05.05 - klo:00:51 »
Mulla on musta-valko-ruskea kiiltäväturkkinen ja maailman kaunein collie, sellainen yksinäinen susi, joka ei välitä kenenkään seurasta. Sisällä se makoilee mieluusti omissa oloissa ja silloin tällöin huokaisee mölisten. Se ei mitenkään pidä siitä, että sitä halataan kovasti, mutta sietää sen kyllä joten kuten. Se harrastaa tokoa ja agilityä ja vaatii palkkioksi juustoa tai herkkuwurstia, jonka se sievästi ottaa suuhun ja nielasee heti kokonaisena. Jos sille tarjoaakin lelua tai koittaa kiittää sitä silityksellä niin heti saa päälleen kamalat haukut ja solvaukset, kun se mitään semmosista välitä, vaan pitää namia olla. Vedessä polskuttelusta se pitää yli kaiken, mutta jos muuten on vettä satanut, se ei voi millään astua ruohikkoon tai mennä metsään, kun varpaat kastuvat. Suihkussa käyntiä se melkein inhoaa. Sillä on ruskeat samettisilmät, joilla se katsoo viisaasti ja kauniisti. Ei kenelläkään ole niin kaunista katsetta kuin sillä. Se on äärettämän viisas ja älykäs. Sitä ei voi huijata millään.  Se on myös melkonen hölösuu, se huutaa koko kylälle kaikki laumansa asiat heti kun ovesta ulos pääsee. Se on itsevarma ja omanarvontuntoinen ja pieniä mokia tehtyään se koittaa olla kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
Jos se tekee isoja tyhmyyksiä, se osaa olla tosi nolo ja anteeksipyytävä.
Se ei tee mitään miellyttämisen halusta. Se ei mielistele ketään. Sen luottamus ja rakkaus on ansaittava. Se ei ole kaikkien kaveri.  Toisia kohtaan se on hyvin välinpitämätön, useimpia kohtaan sentään kiinnostunut, mutta vain aivan muutama harva on sellaista, jonka nähdessään se tuntuu repeävän riemusta. Jotkut pelkäävät sitä, koska se ei mitenkään vastaa ihmisten vaaleanpunaisia pumpuliunelmia kaikkia palvovasta yliystävällisestä karvapallosta. Mutta minä rakastan sitä eniten maailmassa, se on minun koko elämä. Sen nimi on Jasmi enkä halua luopua siitä koskaan.