Keskustelu > Yleinen keskustelu

Tänään 76

<< < (2/30) > >>

Riitta-mummi:
Oli ijektioon mentävä vaikka olen aika viluinen ja autokin oli kuin iglu. Ei se paljon ollut lämminnyt vaikka pari tuntia oli lohkolämmitin päällä. Iskarit oli yhtä jäykät kuin omat polveni ja nivelet valittivat molemmissa. Pakkasta oli -13,5, mutta kauppakeskuksen parkkihallissa auto suli sillä aikaa kun minua hoidettiin.

Tuli hoidettua kumminkin eikä koko reissu kestänyt kuin vajaan tunnin.

Unet jäivät lyhyeen ja toivoinkin että seuraavilla kerroilla kutsuisivat hiukan myöhemmin. Lupasivat yrittää. :023:

1944:

Lohkolämmittimiä on ymmärrykseni mukaan kahta mallia: sellaiset, jotka lämmittävät syylärin vettä ja sellaiset, jotka lämmittävät moottorin pohjaa ulkoapäin. Tämä jälkimmäinen on meillä halpis-Daciassa ja teho on kuten saattaa arvata. Mutta Renault-suunnittelija ei lupaa tehokkaampaa asentaa.
Sinisessä Zetorissani on oikein asennettu lohkolämmitin ja se tunnissa lämmittää niin, että kättä polttaa. Se onkin oma viritys.

Riitta-mummi:
Kysyin Matilta, enhän minä noista tiedä. Meillä on sellainen joka lämmittää jäähdyttäjän vettä.

Kyllä lämmin autotalli oli mukavampi, se lämmitti koko auton. Eikä ollut kaivettava autoa hangesta.

Eihän me enää paljon ajeta, minä en halua ajaa enää lainkaan. Onneksi Matti sai lääkäriltä luvan ajaa . Kolme kukautta oli infarktin jälkeen ajokielto. Silloin ajoin muutaman kerran.

1944:

 :039:

Leena:
... olen hyvin onnellinen monesta asiasta, ja iloinen teistä jokaisesta, ja tästä foorumista.  Sepposille voimia ja terveyttä jaksaa tätä tulevana vuonna ja kaikkina, jotka Jumala antaa :kahvi: :kahvi: :kahvi: :kahvi: :kahvi:


Jos osaisin penkoa youtubestä lähettäisin terveisenä  Händelin Messiaasta aarian,  He genty fleeds his flock 

uhhuh tuliko monta painovirhettä :100:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta