Olipa mielenkiintoinen sotilasjumalanpalvelus Merikappelista Upinniemestä. Taisi olla kulkuluvat tiukassa.
Aiheesta sivuten kauas.
Kerran olin Loviisan ydinvoimalassa töissä ja öö Kangasniemen kaverini kanssa oltiin edustalla kalassa soutuveneellä.
Siis Vilhelm oli kai kaverin etunimi.
No kaksi toheloa ja katastrofi vene alkoi tulvia, siis pohjasta sisään vettä ja meidän oli pakko tai uida ei haluttu virvelit mukana mentiin siihen öö hevossaari kait no ydin voimalan saareen.
Ja mua nauratti kun Viljo hermo kireenä paikkaili veneen pohjaa ja pelkäsi että ydinvartiat tulee ja vie meidät putkaan ja hänen erä ei kun joku siis kun työssä eteenpäin, pahus kun unohtuu suomenkielen sanontoja, siis nyt mietin.
urapolku, eteneminen, oon aika hyvä ristikoissa, mutta mietintäpaussin joskus vaatii.
No siis Vihelm ol metereologi, yksi mun matematiikko kavereista, ihmettelen kun itseäni fiksumpia kaveria on.
No saatiin vene vesille ja seuraava seikkailumme kalastuksen parissa oli öö Fagervikissä, jossa Hankoon päin Hesasta.
Messut on jääneet väliin aika ison ajan ja pahoittelen sitä paljon.
Kuten körttifoorumi ja muu yhteisöllisyys , siis seuris niin on tärkeitä henkiselle ja hengelliselle hyvinvoinnille.