Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII  (Luettu 24059 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #120 : 04.08.14 - klo:20:44 »
Ystävät.  :eusa_angel:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #121 : 04.08.14 - klo:21:19 »
Esirukouksen voima.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #122 : 04.08.14 - klo:23:55 »
Erityisen rehellinen keskustelu väliportaan esimiehen kanssa. Mitäs me nyt tehdään? Jatkamme juuri näin, mahdollisimman läpinäkyvästi ja pidämme mielessä senkin, että minä olen liian vanha leikkimään mitään roolileikkejä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #123 : 05.08.14 - klo:10:25 »
Sama kuin eilen, ei tarvitse ruveta pahikseksi. Olen niin niin onnellinen.   :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #124 : 05.08.14 - klo:10:50 »
Vietnamilaiset.  Kävimme torilla ostamassa mustikat samoilta maahanmuuttajilta kuin viime vuonna. Antoivat herneenpalkoja kaupanpäällisiksi.
Prismassa ei ollut ketään muuta keneltä kysyä missä ovat hellehatut kuin siivooja. Hänkin vietnamilainen ! Hän järjesti asian.  Hymyn maan kansaa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #125 : 05.08.14 - klo:20:04 »
Kaksi uintireisua tänään, sitä ei minulla ole tapahtunut miesmuistiin  :023:
Nyt iltasella vielä tutuksi tullut pyöräily uimarannalle, ihan mukavasti sujui, jaksoin polkea ja
järvessä hyvin tarkeni.  :eusa_angel:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #126 : 05.08.14 - klo:21:04 »
Kesävieraat.  :eusa_angel:

Siis edelleen ystävät kuten eilenkin.
-Ja aina.

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #127 : 06.08.14 - klo:17:57 »
Ruohotrimmeristäni katkesi siima joku viikko takaperin enkä osannut sitä korjata joten nurmikkoni rehotti aika villinä. Tänään huomasin ilokseni että takapihan siistinyt heppu oli siistinyt myös etupihan! sitä ei ole koskaan ennen tapahtunut, etupiha on ollut tähän asti minun heiniäni. Ilahduttavaa. Ehkä etupihani oli häirinnyt pahasti kokonaiskuvaa nurmikonleikkaajan silmissä rumentavasti rehottavana länttinä huolitellussa ympäristössä.

Myös lemmikkini, pesän jättäneet pääskyt (3kpl) tulivat hetkeksi entiselle kotiorrelle napottamaan. Kesä on ollut hyvä. Olen päässyt myös toteuttamaan sisäistä löytöretkeilijääni, on ollut tosi hauskaa löytää uusia paikkoja.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #128 : 06.08.14 - klo:18:09 »
Ehkä huomenna jokin.  Tänään on suurehkoja huolia.  Totean, että joskin ne jätän Jumalalle, ei peittää määrätty pilvi suvitaivaan.  Mutta sain pelastettua huonovointisen verenpisaran. Jaksan olla onnetonkin.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #129 : 07.08.14 - klo:09:47 »
Kasteinen ruohikko paljaissa varpaissa.  :hiipia: (tuolla pitäisi olla iloisempi ilme)


Leenalle toivon onnellisempaa päivää tänään.  :eusa_pray:
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #130 : 07.08.14 - klo:11:16 »
Olemme saaneet olla pikkutyttöjen äidin, lapsenlapsemme, kanssa ihan kolmisin. Tytöt ovat päiväkodissa. Kävimme putsaamassa tyttäremme viinimarjapensaat, perkasimme marjat, pakastimme, söimme keittoruoan, panimme mökkipyykkejä koneeseen ja lapsenlapsi sai siivottua autonsa.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #131 : 07.08.14 - klo:17:08 »
Ehkä huomenna jokin.  Tänään on suurehkoja huolia.  Totean, että joskin ne jätän Jumalalle, ei peittää määrätty pilvi suvitaivaan.  Mutta sain pelastettua huonovointisen verenpisaran. Jaksan olla onnetonkin.

Ei tapahtunut yhtään mitään pahaa mitä uhkasi tapahtua.  :icon_biggrin:
Heikossa kuosissa käynyt verenpisara elpyy huolellisella hoidolla.
Sataa, ei tarvitse kastella etupuutarhaa. Pidän ropinasta suuresti.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #132 : 07.08.14 - klo:17:52 »
Ihan tää tavis arki tekee onnelliseksi kun sunnuntaista saakka ollut paljon sosiaalista kanssakäymistä...ekaks serkun pojan rippijuhlat sunnuntaina ja siellä oli aika paljon väkeä...sitten ollut Heinolasta asuntovaunulla kesävieraita ja kaikenlaista touhuahan siinä on piisannut vaikka mukavaa on niin kyllä se silti vaatii vähän palautumista ja tavallista arkea.

Tosi kiva oli kaikkia heitä nähdä ja olla ja viettää aikaa yhdessä mutta tänään olen iloinnut arjesta taas. :kahvi:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #133 : 07.08.14 - klo:18:22 »
Tunnenpahan tuntemuksesi, "kokemusta omaava".

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33756
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XIII
« Vastaus #134 : 07.08.14 - klo:18:58 »
Kuin myös.   :023:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)